Inloggen op Keytrade
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: Inloggen op Keytrade
ik heb een smartphone (zoals iedereen zeker) en heb ook een hardkey. Lekker handig klein bakje.
banken mogen burgers beroven, burgers mogen geen banken beroven
ik heb die mail inderdaad nog maar recent ontvangen :-).Nightwolf schreef: ↑2 april 2019, 10:46
Uh??? Krijg jij die mail nu pas? Ik heb die al 2 of 3 jaar geleden gekregen denk ik, dat ik verplicht werd om over te schakelen. Ik dacht dat die oude keymakers bij iedereen al lang waren afgeschaft. Die nieuwe hardkeys zijn ook wel handig maar ik hoop dat niet iedereen zal verplicht worden om op de softkey over te schakelen.
Mijn vriendin destijds (nu mijn ex) had die mail ook al paar jaar geleden ontvangen, maar ik toen niet, dus ben ik die Keytrade ID blijven gebruiken (vond ik handiger dan dat bakske, hardkey).
'k Heb de mail ook nog maar een week of max. 2 gekregen. Voorlopig blijf ik de RSA-key gebruiken, daarna zal ik de hardkey aanvragen.
Ja, die ID was inderdaad nog net iets handiger maar kom, ik vind het nu nog steeds wel makkelijk om in te kunnen loggen zonder gebruik van een bankkaart.Lanius schreef: ↑2 april 2019, 11:17ik heb die mail inderdaad nog maar recent ontvangen :-).Nightwolf schreef: ↑2 april 2019, 10:46
Uh??? Krijg jij die mail nu pas? Ik heb die al 2 of 3 jaar geleden gekregen denk ik, dat ik verplicht werd om over te schakelen. Ik dacht dat die oude keymakers bij iedereen al lang waren afgeschaft. Die nieuwe hardkeys zijn ook wel handig maar ik hoop dat niet iedereen zal verplicht worden om op de softkey over te schakelen.
Mijn vriendin destijds (nu mijn ex) had die mail ook al paar jaar geleden ontvangen, maar ik toen niet, dus ben ik die Keytrade ID blijven gebruiken (vond ik handiger dan dat bakske, hardkey).
Ik heb de softkey dus. Gisteren wou ik de app bancontact installeren en een keytrade kaart toevoegen... dat lukt niet met softkey, ik moet nu overschakelen op een hardkey 
-
anonymous
Als je de bancontact app wil installeren en je KT rekening koppelen, moet je inderdaad eerst een hardkey aanvragen. Je kan achteraf echter wel nog steeds met je softkey aanloggen als je wil. Je hebt dan de keuze tussen soft en hardkey.
Staat er ondertussen expliciet in de foutmelding dat je een hardkey nodig hebt? Tot voor kort stond er gewoon "uw internetbetaling is mislukt" en kon je gissen naar de oorzaak.
er staat inderdaad dat het mislukt is. Ik heb dus gebeld naar Keytrade wat de oorzaak was en ze zeiden dat dit enkel kon met de hardkey en die gingen ze dus opsturen.