Inlogproblemen Keytrade Bank
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: Inlogproblemen Keytrade Bank
Dat zal nog wel komen. Ze kunnen dat niet naar al hun klanten tegelijk opsturen.Kevva schreef:Niet iedereen krijgt een hardkey of softkey. ... Ik heb nog niets van Keytrade vernomen zelfs. Geen mail, geen post.
Mijn man kreeg zijn HardKey toegestuurd, meer dan een week vóór ik mijn eerste (e-mail-)bericht kreeg.
softkey kan je toch al aanmaken zonder dat je mail ontvangen hebt.
Verstuurd vanaf mijn Nexus 7 met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn Nexus 7 met Tapatalk
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Momenteel melding: "Inloggen is momenteel onbeschikbaar.
Als gevolg van de aanstaande migratie van de cliënten PSA Bank, is de transactiesite van Keytrade Bank vandaag onbeschikbaar. Dank u voor uw begrip."
Iemand daarvan een aankondiging vooraf gezien?
Via de app lukt het wel.
Als gevolg van de aanstaande migratie van de cliënten PSA Bank, is de transactiesite van Keytrade Bank vandaag onbeschikbaar. Dank u voor uw begrip."
Iemand daarvan een aankondiging vooraf gezien?
Via de app lukt het wel.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Ook niets van gehoord op voorhand, had ze nochtans dringend nodig vandaag..
Als men deze week inlogde stond het bij nieuws dat de site op 03/12 niet beschikbaar zou zijn.
Was wel zo vriendelijk geweest mochten ze ook de mensen per mail nog eens contacteren. Dat kost geen geld en Keytrade stuurt sowieso al op regelmatige basis mailings.md1982 schreef:Als men deze week inlogde stond het bij nieuws dat de site op 03/12 niet beschikbaar zou zijn.
Komt bij mij weer over alsof ze over Peanuts willen gaan mailen, maar zaken die er echt toe doen, daarvoor moeten de mensen maar hun nieuwsberichten volgen en het zelf maar gaan uitzoeken. Niet zo heel klantvriendelijk, maar bon. Ik ben aan het muggenziften.
Ben klant bij Crelan en daar is het juist hetzelfde, enige tijd voor er werken gebeuren staat dit op hun inlogscherm voor online banking, dus ook geen mail. Persoonlijk vind ik dit niet zo een probleem gezien dit telkens in het weekend gebeurt en het toch geen bankwerkdag is.
geen mailing maar stond idd wel aangekondigd
, ondertussen is de site terug online en zijn mijn rekeningen bij PSA netjes overgedragen, mooi zo.
, ondertussen is de site terug online en zijn mijn rekeningen bij PSA netjes overgedragen, mooi zo.
het gras is altijd groener aan de overkant
Ik heb al een hardkey, mijn man en zoon nog niet
Zou het kunnen dat ze eerst beginnen met de klanten die regelmatig transacties doen?
Zou het kunnen dat ze eerst beginnen met de klanten die regelmatig transacties doen?
Wat mij betreft ging de activering van de softkey zonder veel problemen. Het enige dat ik moest herdoen was de app op de smartphone te verwijderen en opnieuw installeren. Vanaf nu gaat het inloggen op de smartphone gemakkelijker. De hardkey heb ik nog niet geactiveerd. Nog vandaag gemerkt dat de structuur van hun csv bestand gewijzigd is
Heb zowel mijn brief met de initiële code als de brief met de hardkey vrijdag ontvangen, dus op dezelfde dag wat normaal niet de bedoeling is dacht ik. Maar goed, heb vandaag wat gespeeld met de softkey, die werkt erg vlot en 2 smartphones en 2 tablets geactiveerd. Heb wel gemerkt dat je oude apparaatje KeytradeID niet meer werkt van zodra je softkey hebt geactiveerd, op zich geen probleem want heb daarna gewoon ook mijn hardkey geactiveerd, dat ging ook erg vlot.
Kan dus nu inloggen op de computer zowel met de softkey (inscannen qr code met een smartphone of tablet) of met de hardkey, vind de softkey wel vlotter werken. Op de smartphone/tablet kun je gewoon inloggen met een 6-cijferige pincode. Heb even gewacht met over te schakelen maar alles lijkt erg vlot te verlopen hier.
Kan dus nu inloggen op de computer zowel met de softkey (inscannen qr code met een smartphone of tablet) of met de hardkey, vind de softkey wel vlotter werken. Op de smartphone/tablet kun je gewoon inloggen met een 6-cijferige pincode. Heb even gewacht met over te schakelen maar alles lijkt erg vlot te verlopen hier.

Heb de indruk dat ze bij Keytrade in de AppStore alle reacties verwijderd hebben onder hun app. :S
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
bij mij staan ze er in ieder geval nog, heb het dan wel over de android play store en vind de app erg handig werken, inloggen met de zelfgekozen pincode en als softkey voor het inloggen op de PC 

De app is al sinds 19 oktober kapot. Deze morgen nog eens gedownload omdat er een nieuwe versie was sinds gisteren maar die heeft nog steeds alle bugs. Crasht dus van zodra hij geopend wordt.kweeni schreef:bij mij staan ze er in ieder geval nog, heb het dan wel over de android play store en vind de app erg handig werken, inloggen met de zelfgekozen pincode en als softkey voor het inloggen op de PC
Zag toen dat alle reacties weg waren.
@kevva: Android app gisteren gedownload en geïnstalleerd : geen enkel probleem ondervonden. Ook ipad versie OK.
Heb je aandacht besteed aan de restricte: je mag geen "rooted " device hebben.
Heb je aandacht besteed aan de restricte: je mag geen "rooted " device hebben.