INO
TIP
Re: INO
ondertussen heb ik ze binnen, nu mogen ze wel beginnen stijgen hé,...
fiston jongen luister effe naar deze oude rot : ik WEET dat je met een ei zit en .... je bent heus niet alleen ! Als je in biotech stapt moet je rekening houden met enorme schommelingen ! Hou ze maar goed bij en je zal zien als je je zenuwen de baas kunt blijven dan ga je dik verdienen aan deze biotech. Maar ik kan verkeerd zijn hé ! hou daar aub rekening mee : ik ben geen allesweter .... jammer genoeg.....
lees mijn onderschrift en je zal weten wat ik bedoel !

lees mijn onderschrift en je zal weten wat ik bedoel !

I don't drink. You know, the routine grind drives me to drink. Tragedy, I take straight.
@ insider : ik heb maar gekocht voor een klein bedrag, dus ik zal het sowieso uitzweten. ik zou het wel appricieren moest je je handelingen betreffende INO communiceren. Je onderschrift vind ik trouwens de max !
Binnen, mag ik vragen aan hoeveel ?fiston schreef:ondertussen heb ik ze binnen, nu mogen ze wel beginnen stijgen hé,...
@evita : 2.05
Ik zit dan niet alleen op verlies ! Maar ja, we leven op hoop hé !fiston schreef:@evita : 2.05
fiston ik heb ino aandelen aan $1.90 gemiddeld dus ik zit ook met verlies .... You're not alone !fiston schreef:@ insider : ik heb maar gekocht voor een klein bedrag, dus ik zal het sowieso uitzweten. ik zou het wel appricieren moest je je handelingen betreffende INO communiceren. Je onderschrift vind ik trouwens de max !
ik verkoop niks en wacht geduldig af tot ze weer boven de $2 gaan ...
qua communicatie : ik ben oud en besef altijd te laat dat de jeugd .... dynamiek en actie wil.... ipv berusting en kalmte.... vergeef me!

I don't drink. You know, the routine grind drives me to drink. Tragedy, I take straight.
geen paniek Evita .... all comes to those who can waitevita schreef:Ik zit dan niet alleen op verlies ! Maar ja, we leven op hoop hé !fiston schreef:@evita : 2.05
8,57 % erbij vandaag. Was wel nodig ook, aandeel was al 20% naar beneden geduikeld.
dat waren shorts die moesten "coveren" als je het mij vraagt !
je zal zien INO gaat terug boven $2 uitkomen in afwachting van de conferentie : STALEN zenuwen moet je hebben Config ! Anders moet je écht naar een andere sector uitwijken hoor...
fly like an eagle or .... scratch with the chickens !
je zal zien INO gaat terug boven $2 uitkomen in afwachting van de conferentie : STALEN zenuwen moet je hebben Config ! Anders moet je écht naar een andere sector uitwijken hoor...
Insider, wat zijn de short term catalysts voor INO?insider schreef:dat waren shorts die moesten "coveren" als je het mij vraagt !
@ stekke : vandaag is het bv een belangrijke dag voor INO .... http://finance.yahoo.com/news/inovio-ph ... 00195.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Hopelijk komt er goed nieuws want anders ..... ik vermoed van wél want ik zie niet in waarom men anders een conferentie gaat beleggen ... maar nogmaals .... ik kan mij vergissen ....
Hopelijk komt er goed nieuws want anders ..... ik vermoed van wél want ik zie niet in waarom men anders een conferentie gaat beleggen ... maar nogmaals .... ik kan mij vergissen ....
De koers is vandaag 7.41% gezakt. Was het geen goed nieuws of was de markt irrationeel ? 

Stier ik DENK dat de laatste optie de juiste is .... anders ziet het er slecht uit voor ons ...
en Stier ? je mag uitademen hoor ! Het was idd een irrationele aktie van de markt. Ook shorts die dit aandeel manipuleren !