Inschrijving DIV - Hoe traag werkt verzekeringsmaatschappij
Inschrijving DIV - Hoe traag werkt verzekeringsmaatschappij
Bij Touring Verzekeringen op donderdagvoormiddag een aanvraag ingediend.
Op dinsdagvoormiddag is er nog niets mee gebeurd.
Iemand ervaring ?
Zou ik de aanvraag nog via een andere maatschappij kunnen doen ? Ik zou het alleszins durven proberen.
Op dinsdagvoormiddag is er nog niets mee gebeurd.
Iemand ervaring ?
Zou ik de aanvraag nog via een andere maatschappij kunnen doen ? Ik zou het alleszins durven proberen.

Re: Inschrijving DIV - Hoe traag werkt verzekeringsmaatschap
normaal kan je op de site van div kijken hoe het staat met je dossier, heb je wel even je documentnr van je inschrijvingsformulier van nodig
http://www.mobilit.fgov.be/WebdivPub/wm ... ID=3368451" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mobilit.fgov.be/WebdivPub/wm ... ID=3368451" onclick="window.open(this.href);return false;
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Thx boogje. ik had het op de website van DIV al vaak nagekeken maar er was nog nooit schot in gekomen.
Ik had deze morgen al naar de verzekeringsmaatschappij gebeld en mijn ongenoegen duidelijk laten blijken.
Ik heb hen nog tot morgen de tijd gegeven vooraleer ik het met een andere maatschappij ging proberen in orde brengen.
Tien minuten (letterlijk) later een email met daarin de groene kaart met nummerplaat.
En ondertussen is 'a la minute' ook de inschrijving zichtbaar in de DIV bestanden.
All is well that ends well.
Ik had deze morgen al naar de verzekeringsmaatschappij gebeld en mijn ongenoegen duidelijk laten blijken.
Ik heb hen nog tot morgen de tijd gegeven vooraleer ik het met een andere maatschappij ging proberen in orde brengen.
Tien minuten (letterlijk) later een email met daarin de groene kaart met nummerplaat.
En ondertussen is 'a la minute' ook de inschrijving zichtbaar in de DIV bestanden.
Bij een gewone inschrijving, zonder tierlantijntjes als de verzekering dat direct doet, dus terwijl je erbij zit, dan weet je 15 seconden later wat uw nummerplaat zal zijn en ' s anderendaags of maximum de dag daarna heb je de plaat bij je thuis of in de garage want daar kun je ze ook laten afleveren.haelewyn schreef:Thx boogje. ik had het op de website van DIV al vaak nagekeken maar er was nog nooit schot in gekomen.