Instapmoment TAK21/Welke TAK21?
TIP
Vergelijk alle tak 21 spaarverzekeringen en stap in aan laagste kosten TAK 21 vergelijken
Instapmoment TAK21/Welke TAK21?
Hallo,
Voor mij is TAK21 nieuw, en zou hier een deel van mijn spaargeld willen in investeren.
Is er een bepaald moment dat het beter is om in een TAK21 in te stappen?
Welke TAK21 raden de ervaren spaarders hier aan om in mijn portefeuille op te nemen?
Bedankt voor de hulp, want zelf raak ik er niet uit wat te kiezen in het grote aanbod.
Voor mij is TAK21 nieuw, en zou hier een deel van mijn spaargeld willen in investeren.
Is er een bepaald moment dat het beter is om in een TAK21 in te stappen?
Welke TAK21 raden de ervaren spaarders hier aan om in mijn portefeuille op te nemen?
Bedankt voor de hulp, want zelf raak ik er niet uit wat te kiezen in het grote aanbod.
Re: Instapmoment TAK21/Welke TAK21?
Lees eerst dit draadje eens: tak-21-tips-om-te-kiezen-t9430.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Kijk naar de rendementen uit het verleden, dit is geen garantie voor de toekomst, maar geeft wel een indicatie.
Probeer in te schrijven, met geringe instapkosten, maximaal 1 %, bijvoorbeeld via Spaargids.
Regelmatig nemen verzekeringsmaatschapijen de 1.1 % taks,voor vadertje staat, ter hunner laste, wacht op zo een moment om in te stappen, zie onder andere, lijst Spaargids.
Beperk je inlagen tot maximaal 100.000 € per persoon per verzekeringsmaatschapij.
Probeer in te schrijven, met geringe instapkosten, maximaal 1 %, bijvoorbeeld via Spaargids.
Regelmatig nemen verzekeringsmaatschapijen de 1.1 % taks,voor vadertje staat, ter hunner laste, wacht op zo een moment om in te stappen, zie onder andere, lijst Spaargids.
Beperk je inlagen tot maximaal 100.000 € per persoon per verzekeringsmaatschapij.
Via Rabobank.be kun je intekenen op een kleine selectie van hoogwaardige TAK 21.