Interessante pamperrekening??
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Interessante pamperrekening??
Kan er iemand mij zeggen waar je vandaag de dag best een pamperrekening opent en waarom?
Bestaat er ergens een site waar de verschillende pamperrekingen worden vergeleken?
Alvast bedankt.
Bestaat er ergens een site waar de verschillende pamperrekingen worden vergeleken?
Alvast bedankt.
Re: Interessante pamperrekening??
In het renteoverzicht op deze site kan je op "filters" klikken. Daar kan je "kinderspaarrekeningen" aanklikken. Dan krijg je de lijst die jij zoekt. Let wel: er zitten daar ook jongerenrekeningen tussen.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Moet je zo'n pamperrekeningen enkel beoordelen op basis van de intresten die ze geven? Ik kan me inbeelden dat vele banken misschien acties doen als het bijvoorbeeld om je eerste kind gaat. Dat zij ook iets storten op de rekening als je bij hen klant wordt bijvoorbeeld of niet?
Langs de andere kant kan ik me inbeelden dat banken hier ook gretig van (kunnen) profiteren, het geld staat immers X aantal jaren vast en je kan er niet aan tenzij je kan aantonen dat het "in het belang van het kind is". We weten hoe banken doorgaans te werk gaan als ze weten dat je het lastig is om het geld te verplaatsen, de rente zakt naar een dieptepunt en blijft daar doorgaans zweven voor de rest van de 'looptijd'.
Vanuit dat opzicht is het misschien interessanter om het geld op jouw naam te laten staan, dan kan je het vrij verplaatsen naar beter renderende producten wanneer een kans zich voordoet.
Vanuit dat opzicht is het misschien interessanter om het geld op jouw naam te laten staan, dan kan je het vrij verplaatsen naar beter renderende producten wanneer een kans zich voordoet.