Interest zichtrekening Keytrade
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Interest zichtrekening Keytrade
Is het normaal dat ik geen interest op mijn zichtrekening heb ontvangen bij Keytrade? Of zit deze inbegrepen in de interest die op de spaarrekening werd gestort?
Re: Interest zichtrekening Keytrade
neen, die zit niet inbegrepen in de rente op je spaarrekening. Ik heb de rente op mijn zichtrekening ontvangen op 1 januari. Is het mogelijk dat je niet boven de 15 cent interest komt (doordat je nog niet lang de rekening hebt of doordat je gemiddeld bv slechts 15 euro op je zichtrekening hebt staan), waardoor het rentebedrag kleiner is dan het verplichte zegelrecht en er daarom geen rente uitgekeerd wordt?Zorba schreef:Is het normaal dat ik geen interest op mijn zichtrekening heb ontvangen bij Keytrade? Of zit deze inbegrepen in de interest die op de spaarrekening werd gestort?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Voor mijn zichtrekening heb ik die berekening helaas niet bijgehouden, maar die uitleg lijkt me plausibel.Maarten schreef:neen, die zit niet inbegrepen in de rente op je spaarrekening. Ik heb de rente op mijn zichtrekening ontvangen op 1 januari. Is het mogelijk dat je niet boven de 15 cent interest komt (doordat je nog niet lang de rekening hebt of doordat je gemiddeld bv slechts 15 euro op je zichtrekening hebt staan), waardoor het rentebedrag kleiner is dan het verplichte zegelrecht en er daarom geen rente uitgekeerd wordt?Zorba schreef:Is het normaal dat ik geen interest op mijn zichtrekening heb ontvangen bij Keytrade? Of zit deze inbegrepen in de interest die op de spaarrekening werd gestort?
Bedankt!
bij keytrade is het minimum 0.50 euro, zoniet worden geen intresten uitbetaald. heb het nagevraagd bij de helpdesk.