Internationale betaling naar leverancier
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Internationale betaling naar leverancier
Hey,
Ik zou graag met een leverancier werken uit China & zou deze in dollars moeten betalen.
Ik zou +-10.000 dollar moeten betalen, hiervoor reken ze mij bij mijn bank (ING),bijna een marge aan van 2.5%...
Ik vind dit toch zeer hoog!!
Heeft iemand een alternatief (andere bank of betalings service) ??
Groeten,
Thomas
Ik zou graag met een leverancier werken uit China & zou deze in dollars moeten betalen.
Ik zou +-10.000 dollar moeten betalen, hiervoor reken ze mij bij mijn bank (ING),bijna een marge aan van 2.5%...
Ik vind dit toch zeer hoog!!
Heeft iemand een alternatief (andere bank of betalings service) ??
Groeten,
Thomas
Re: Internationale betaling naar leverancier
Ik betaal bij BNP minder dan 1,5% voor een overschrijving van USD. Maakt niet uit dat de dollars in België blijven of naar USA/ China gaan. Ten minste dat zijn mijn ervaringen.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
HiFX is mogelijk wat je zoekt.
Transferwise is inderdaad wat je nodig hebt. Kort gezegd: jij schrijft in EUR om naar Transferwise, Transferwise schrijft met hun lokale rekening in de lokale valuta over naar de ontvanger. Kosten zijn minimaal, en de service werkt heel goed.
Hey,
Bedankt voor de antwoorden ik heb de verschillende diensten gechecked, maar ben uiteindelijk op ibanfirst gevallen (artikel in de tijd gelezen). Is een Belgische firma en erkend bij de NBB. Ze bieden vaste transactiekosten en beter wisselkoers dan bij de bank (minder dan 0.8%).
Zelf iemand tot bij mij op kantoor (in Brussel) gekomen om hun platform voor te stellen.
Groeten Thomas
Bedankt voor de antwoorden ik heb de verschillende diensten gechecked, maar ben uiteindelijk op ibanfirst gevallen (artikel in de tijd gelezen). Is een Belgische firma en erkend bij de NBB. Ze bieden vaste transactiekosten en beter wisselkoers dan bij de bank (minder dan 0.8%).
Zelf iemand tot bij mij op kantoor (in Brussel) gekomen om hun platform voor te stellen.
Groeten Thomas