Intreden in een klooster
Re: Intreden in een klooster
Kom je van West-Vleteren met de brouwerij geheimen, dan denk ik dat je welkom bent.
Nooit gevoetbald, maar bv in het leger nooit echt mijn ogen de kost gegeven toen ik in de massadouche stond.Fakkel schreef: ↑6 februari 2021, 14:04 Vaak, maar niet altijd, is de cupmaat evenredig met de rest.
Ken genoeg voorbeelden van grieten met een ferme bussel hout voor de deur en toch maar een pink breed.
Net zoals ik gevoetbald heb met forse kerels met een stekske tussen hun benen, en schriele ventjes met een knots waarmee ge enen van zijn paard kunt meppen.
Gij hebt precies WEL goed rond gekeken.
Sorry hoor, bepaalde dingen kunt ge gewoon niet ´niet zien´.
Ik geloof je ..
Ik dacht al te zeggen : Misschien dat ze in het klooster nog ne Fakkel tekort komen.
Ik dacht al te zeggen : Misschien dat ze in het klooster nog ne Fakkel tekort komen.
Topic verplaatst naar de kroeg.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
-
- Newbie
vaganza kan je dit onderwerp niet gewoon verwijderen, dat past hier helemaal niet?
Ik denk toch dat andere mensen -mensen die momenteel loodgieter zijn maar willen verhuizen naar een klooster in Duitsland- hier iets aan hebben. Ik zou het dus niet verwijderen.
Soajen pipo ... je zou nog goed passen in een klooster, geen humor en dat voor een zoveelste nickname van iemand die hier al lang rondlooptSpaarzwijnIV schreef: ↑6 februari 2021, 18:27 vaganza kan je dit onderwerp niet gewoon verwijderen, dat past hier helemaal niet?

Ik vond anders dat intreden in een klooster een ferme besparingstips kan zijn.
Kan je dat ook doen op interimbasis met weekcontracten ?
Kan je dat ook doen op interimbasis met weekcontracten ?
In de kroeg zou een intrede in een klooster bespreekbaar moeten zijn. Ik zie wel hoe het hier verder loopt.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
-
- Newbie
in holland hadden sommige cafebazen hun zaak omgedoopt tot klooster om alzo het rookverbod te omzijlen
Ze verkochten daar enkel trappist zeker?
Mogen in de Kroeg ook draadjes gestart worden door monniken die uit het klooster willen uittreden en loodgieter worden?
Mogen in de Kroeg ook draadjes gestart worden door monniken die uit het klooster willen uittreden en loodgieter worden?
Zouden ze hier niet beter een aparte rubriek "Dollen met trollen" of zo openen, zodat mensen die daar geen tijd voor of geen zin in hebben, weten waar ze NIET moeten zijn?
In de Kroeg zit dikwijls nog interessante info op Spaargids. Maar "Dollen met trollen" zou ik wel aan mij voorbij laten gaan.
In de Kroeg zit dikwijls nog interessante info op Spaargids. Maar "Dollen met trollen" zou ik wel aan mij voorbij laten gaan.
-
- Newbie