Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Netbeheerders Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Dakisolatie kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening
     
      Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Netbeheerders
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Dakisolatie kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Sparen Vraag het aan de financiële instelling Vraag het aan Rabobank.be
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Is Rabobank.be niet geïnteresseerd in nieuwe klanten?

Rabobank.be geeft antwoord op je vragen omtrent hun producten
Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
59 berichten
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Volgende
Gebruikersavatar
Tonijnbelegger
Hero Member
Hero Member
Berichten: 623
Lid geworden op: 02 sep 2010
Contacteer:
Contacteer Tonijnbelegger
Verstuur privébericht

Is Rabobank.be niet geïnteresseerd in nieuwe klanten?

  • Citeer

Bericht door Tonijnbelegger » 1 oktober 2010, 13:53

In 2007 doorliepen we al eens de procedure om klant te worden, maar we kregen van R.be het bericht dat we onze formulieren eens moesten opsturen. Dat hadden we al enkele weken geleden gedaan en omdat we ons toen afvroegen of R.be even zorgvuldig met ons geld zou omgaan als met de haar toegezonden formulieren én we intussen ergens een beter aanbod hadden gezien, hebben we hier niet op in gegaan.

Nu, in 2010, hebben we hier spijt van en willen we alsnog klant worden van R.be. Dus we vullen weer die formulieren in en sturen ze op, maar het is nu al enkele weken angstvallig stil bij de brievenbus. Het grappige is, dat we samen met de formulieren van R.be ook formulieren instuurden voor Keytrade (spreiden, weet u wel?) en we intussen al volop klant zijn met alle toeters en ID's.

Ik vraag me dan af: kan het werkelijk zijn dat een brief 2X verloren gaat in de post of is Rabobank.be niet geïnteresseerd in nieuwe klanten?
Omhoog

Gebruikersavatar
Rabobank.be
Woordvoerder
Woordvoerder
Berichten: 1329
Lid geworden op: 25 feb 2008
Contacteer:
Contacteer Rabobank.be
Verstuur privébericht Website

Re: Is Rabobank.be niet geïnteresseerd in nieuwe klanten?

  • Citeer

Bericht door Rabobank.be » 1 oktober 2010, 14:29

De aanvraag voor de opening van een rekening duurt in principe 2 à 3 werkdagen. Meestal worden de rekeningen geopend op dezelfde dag dat wij het aanvraagformulier ontvangen en wordt onmiddellijk een brief met Digipass en rekeningnummers opgestuurd.
Wat betreft het openen van nieuwe rekeningen krijgen we alvast zeer goede reacties van onze nieuwe klanten: reacties uit een doorlopende enquête geven aan dat onze nieuwe klanten voornamelijk de vlotheid appreciëren die met het openen van nieuwe rekeningen gepaard gaat.

Het lijkt me uiterst zeldzaam dat het voorkomt dat u tweemaal een aanvraagformulier naar ons opstuurt dat helemaal niet behandeld wordt. Elke dag worden immers alle aanvraagformulieren hier verwerkt die wij per post ontvangen.
Uitsluiten dat dit kan gebeuren kunnen we uiteraard niet. In dit soort gevallen is het echter altijd wenselijk om eens na te gaan wat er precies met uw aanvragen aan de hand was zodat wij voor een oplossing kunnen zorgen.
Buiten het feit dat er mogelijk bij ons iets is misgelopen bij de verwerking van uw aanvraag zou het eveneens kunnen dat uw aanvraagformulier hier nooit via de post werd afgeleverd, dat er iets bij de aanvraag ontbrak of onduidelijk was maar dat uw contactgegevens een fout bevatten of misschien zelfs dat uw rekeningen wel correct geopend werden maar dat uw Digipass bijvoorbeeld nooit bij u werd afgeleverd door een fout in het adres.

U neemt daarom best contact op met onze Klantendienst. Dat kan telefonisch op werkdagen van 08u30 tot 19u00 (vrijdag tot 18u30) op 03/289.28.88 of via E-mail op info@rabobank.be. Is het mogelijk om te verwijzen naar het feit dat u deze vraag ook op spaargids heeft gepost, op die manier weten we dat het deze klacht is die wij aan het oplossen zijn.
Omhoog

Mis geen enkele kans om te besparen.

Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox

Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Gebruikersavatar
Tonijnbelegger
Hero Member
Hero Member
Berichten: 623
Lid geworden op: 02 sep 2010
Contacteer:
Contacteer Tonijnbelegger
Verstuur privébericht

Re: Is Rabobank.be niet geïnteresseerd in nieuwe klanten?

  • Citeer

Bericht door Tonijnbelegger » 13 oktober 2010, 17:19

Gisteren digipass ontvangen, vandaag pincode, gisteren ook overschrijving uitgevoerd, maar die is nog niet aangekomen precies...

Allez, het komt toch in orde.

Bedankt...
Omhoog

Nightwolf
Hero Member
Hero Member
Berichten: 713
Lid geworden op: 18 dec 2008
Contacteer:
Contacteer Nightwolf
Verstuur privébericht

Re: Is Rabobank.be niet geïnteresseerd in nieuwe klanten?

  • Citeer

Bericht door Nightwolf » 14 oktober 2010, 13:59

Bij mij ging het anders heel snel: op een maandag de aanvraagpapieren opgestuurd, de vrijdag de digipass ontvangen en de maandag nadien de code. Exact 1 week na aanvraag kon ik bankieren dus
Omhoog

Gebruikersavatar
Tonijnbelegger
Hero Member
Hero Member
Berichten: 623
Lid geworden op: 02 sep 2010
Contacteer:
Contacteer Tonijnbelegger
Verstuur privébericht

Re: Is Rabobank.be niet geïnteresseerd in nieuwe klanten?

  • Citeer

Bericht door Tonijnbelegger » 5 december 2012, 10:14

Intussen 2 jaar tevreden klant. Misschien niet de scherpste rente, maar wees eens eerlijk: momenteel spaar je toch niet om je geld te vermeerderen, maar in afwachting van...
Omhoog

Gebruikersavatar
Rabobank.be
Woordvoerder
Woordvoerder
Berichten: 1329
Lid geworden op: 25 feb 2008
Contacteer:
Contacteer Rabobank.be
Verstuur privébericht Website

Re: Is Rabobank.be niet geïnteresseerd in nieuwe klanten?

  • Citeer

Bericht door Rabobank.be » 13 december 2012, 09:47

We zijn blij te horen dat u -ondanks een misschien iets minder goeie start- tevreden bent over ons aanbod. We blijven in elk geval onze focus op spaarproducten houden en doen er alles aan om permanent een zo goed mogelijk rendement te kunnen bieden.
Bedankt voor uw vertrouwen in de afgelopen jaren en uiteraard ook voor uw feedback. Blijf het verder vertellen :)
Omhoog

Gebruikersavatar
dries944
Hero Member
Hero Member
Berichten: 566
Lid geworden op: 28 jan 2011
Contacteer:
Contacteer dries944
Verstuur privébericht

Re: Is Rabobank.be niet geïnteresseerd in nieuwe klanten?

  • Citeer

Bericht door dries944 » 27 december 2012, 17:07

Komt er geen eindejaarsactie of nieuwjaarsactie om bestaande klanten te behouden en nieuwe aan te trekken??
Anders zal er véél geld wegvloeien naar nibc,fortuneo en moneyou...
Omhoog

fil1970
Full Member
Full Member
Berichten: 114
Lid geworden op: 30 dec 2011
Contacteer:
Contacteer fil1970
Verstuur privébericht

Re: Is Rabobank.be niet geïnteresseerd in nieuwe klanten?

  • Citeer

Bericht door fil1970 » 27 december 2012, 17:46

Zit hier eigenlijk (als tevreden klant) ook beetje op te wachten :)
Omhoog

superchan
Newbie
Newbie
Berichten: 47
Lid geworden op: 26 mar 2012
Contacteer:
Contacteer superchan
Verstuur privébericht

Re: Is Rabobank.be niet geïnteresseerd in nieuwe klanten?

  • Citeer

Bericht door superchan » 27 december 2012, 18:51

pas bij weg vloeien van 1 miljard gaan ze reageren :)
Omhoog

Piper
VIP member
VIP member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 23 dec 2011
Contacteer:
Contacteer Piper
Verstuur privébericht

Re: Is Rabobank.be niet geïnteresseerd in nieuwe klanten?

  • Citeer

Bericht door Piper » 2 januari 2013, 10:46

dries944 schreef:Komt er geen eindejaarsactie of nieuwjaarsactie om bestaande klanten te behouden en nieuwe aan te trekken??
Anders zal er véél geld wegvloeien naar nibc,fortuneo en moneyou...

Waarom maakt Rabobank zoveel reclame op radio en TV op de VRT? Zeker en vast een dure kost.

Zouden jullie niet beter een hoger rendement geven op uw spaarrekeningen? Dat maakt immers klanten tevreden en die zorgen via mond-aan-mond-reclame voor nieuwe klanten. Nu vermoed ik dat veel ontgoochelde en ontevreden klanten zullen weglopen naar een andere internetbank die merkelijk beter doet?
Omhoog

Gebruikersavatar
Brugse Leeuw
Hero Member
Hero Member
Berichten: 899
Lid geworden op: 31 jul 2007
Contacteer:
Contacteer Brugse Leeuw
Verstuur privébericht

Re: Is Rabobank.be niet geïnteresseerd in nieuwe klanten?

  • Citeer

Bericht door Brugse Leeuw » 2 januari 2013, 11:28

Ik heb zopas alles weggehaald!

Alle reclamekosten inclusief sponsorgeld van hun opgedoekte wielerploeg investeren in de klanten hun rendement en dit is de beste reclame die ze kunnen hebben.
Hopelijk zien ze hun fout in en veranderen ze hun strategie!

Ik zeg nu bye maar nog geen vaarwel.
Was tevreden over Rabo maar ben dat ook over NIBC en dan is het de rente die telt, zeker voor een spaargidser! ;)
Omhoog

Bratzz
Full Member
Full Member
Berichten: 126
Lid geworden op: 01 dec 2011
Contacteer:
Contacteer Bratzz
Verstuur privébericht

Re: Is Rabobank.be niet geïnteresseerd in nieuwe klanten?

  • Citeer

Bericht door Bratzz » 2 januari 2013, 11:55

Brugse Leeuw schreef:Ik heb zopas alles weggehaald!
Ik denk niet dar ze daar bij Rabobank van zullen wakker liggen !
https://www.spaargids.be/sparen/raboban ... -2012.html" onclick="window.open(this.href);return false;

EDIT mod: een link naar de concurrentie terwijl er hier op spaargids een artikel van verschijnt, NOT done.
Omhoog

Piper
VIP member
VIP member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 23 dec 2011
Contacteer:
Contacteer Piper
Verstuur privébericht

Re: Is Rabobank.be niet geïnteresseerd in nieuwe klanten?

  • Citeer

Bericht door Piper » 2 januari 2013, 11:58

Ik denk dat Rabobank pas vandaag en de volgende dagen na ontvangst van de getrouwheidspremie echt gaat verschieten.

Ken er ondertussen heel wat die vandaag bij Rabobank veel geld hebben weggehaald.
Omhoog

Piper
VIP member
VIP member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 23 dec 2011
Contacteer:
Contacteer Piper
Verstuur privébericht

Re: Is Rabobank.be niet geïnteresseerd in nieuwe klanten?

  • Citeer

Bericht door Piper » 2 januari 2013, 12:55

Piper schreef:
dries944 schreef:Komt er geen eindejaarsactie of nieuwjaarsactie om bestaande klanten te behouden en nieuwe aan te trekken??
Anders zal er véél geld wegvloeien naar nibc,fortuneo en moneyou...

Waarom maakt Rabobank zoveel reclame op radio en TV op de VRT? Zeker en vast een dure kost.

Zouden jullie niet beter een hoger rendement geven op uw spaarrekeningen? Dat maakt immers klanten tevreden en die zorgen via mond-aan-mond-reclame voor nieuwe klanten. Nu vermoed ik dat veel ontgoochelde en ontevreden klanten zullen weglopen naar een andere internetbank die merkelijk beter doet?

Antwoorden op bovengestelde vragen kunnen ze bij Rabobank blijkbaar niet???

Ze zijn waarschijnlijk druk aan het kijken hoeveel geld vandaag en de volgende dagen wegvloeit.

Vanwege een ontgoochelde klant of misschien wel ex-klant.
Omhoog

Hago
Sr. Member
Sr. Member
Berichten: 469
Lid geworden op: 11 jan 2011

Re: Is Rabobank.be niet geïnteresseerd in nieuwe klanten?

  • Citeer

Bericht door Hago » 2 januari 2013, 13:06

Alsof Rabobank alleen klanten heeft die hier op het forum zitten, misschien eens de link raadplegen van Bratz.
-- > de tijd gaat snel gebruik hem wel <-- > gierig is zielig <--->delen is plezant<---
Omhoog

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

59 berichten
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Volgende

Terug naar “Vraag het aan Rabobank.be”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht
 

 

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

  • Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Info

  • Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Sitemap
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy