ishares-digitalisation-ucits-etf
TIP
ishares-digitalisation-ucits-etf
Beste forum leden,
Wetenschap en digitaliseringen (A.I.) zijn naar mijn aanvoelen de pijlers die ons mondiaal probleem kunnen oplossen.
Heeft iemand van de forumleden hier ( ishares-digitalisation-ucits-etf ) ervaring mee?
Wel of niet aankopen? Het blijft verd.... een moeilijke oefening, zeker nu met al die doem berichten dat de beurs dit jaar nog drastisch zou/zal zakken.
Alle visies of bedenkingen zijn welkom.....
Alvast bedankt voor eventuele reacties.
Mvg Ca.
Wetenschap en digitaliseringen (A.I.) zijn naar mijn aanvoelen de pijlers die ons mondiaal probleem kunnen oplossen.
Heeft iemand van de forumleden hier ( ishares-digitalisation-ucits-etf ) ervaring mee?
Wel of niet aankopen? Het blijft verd.... een moeilijke oefening, zeker nu met al die doem berichten dat de beurs dit jaar nog drastisch zou/zal zakken.
Mvg Ca.
Re: ishares-digitalisation-ucits-etf
Als voor de lange termijn wat is eigenlijk dan het probleem.carogna schreef: ↑3 augustus 2021, 21:54 Beste forum leden,
Mvg Ca.
Estate Guru believer.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Een zoveelste thematische ETF met een trendy naampje ("digitalization"). Als je echt zo sterk in tech aandelen gelooft, koop dan gewoon de hele nasdaq en zie niet om.
Wat is dat specifiek mondiaal probleem dan? U heeft veel vertrouwen in A.I. dat het in staat is dat probleem op te lossen waar natuurlijke menselijke intelligentie faalt
Best zo breed mogelijk investeren. Veel bedrijven surfen op de zoveelste hype A.I. (70 jaar oud met dalen en hoogten nu in hoogte) slechts weinigen slagen. ETF die belegt in bedrijven die fantastisch idee hebben en enorm potentieel en mooie plaatjes en groeigrafieken ondersteund door markt die volgens consultants 100% groeien per jaar kan slagen. Evengoed niet. Meestal beleggen die ETF of fondsen vanzelf in MS, FB, Alphabet, Apple, IBM, Netflix, Amazon,... gelukkig
Aan allen die gereageerd hebben, bedankt voor de niets zeggende,spottende reacties.
Zal in het vervolg 2 X overwegen voor ik hier nog advies vraag.
Het ga jullie goed.Nog een fijne dag.
Mvg.
Ca
Zal in het vervolg 2 X overwegen voor ik hier nog advies vraag.
Het ga jullie goed.Nog een fijne dag.
Mvg.
Ca
Blijkbaar was je op zoek naar een vorm van bevestiging. Ok, dan blijf je beter weg.
Het ga je goed...
Het ga je goed...
- EarthNvstr1
- VIP member

- Contacteer:
AI is voor jou hetzelfde als "wetenschap en digitalisering" ? En wat is "ons mondiaal probleem" ?
Of m.a.w. waarin wens je te beleggen en waarin denk je te gaan beleggen met deze ETF ?
Ik niet.
Tja, dat is niet specifiek voor deze ETF.
Gaat over IE00BYZK4883 ?
https://www.ishares.com/nl/particuliere ... d-acc-fund
Volgt "STOXX Global Digitalisation Index"
Kijk eens naar de grootste posities, de geografische spreiding, activiteit, ... van de ~200 componenten.
https://www.morningstar.nl/nl/etf/snaps ... entType=FE
Kijk eens naar de prestatie van de afgelopen ~4 jaar.
EarthNvstr1 schreef: ↑4 augustus 2021, 17:32AI is voor jou hetzelfde als "wetenschap en digitalisering" ? En wat is "ons mondiaal probleem" ?
Of m.a.w. waarin wens je te beleggen en waarin denk je te gaan beleggen met deze ETF ?
Ik niet.
Tja, dat is niet specifiek voor deze ETF.
Gaat over IE00BYZK4883 ?
https://www.ishares.com/nl/particuliere ... d-acc-fund
Volgt "STOXX Global Digitalisation Index"
Kijk eens naar de grootste posities, de geografische spreiding, activiteit, ... van de ~200 componenten.
https://www.morningstar.nl/nl/etf/snaps ... entType=FE
Kijk eens naar de prestatie van de afgelopen ~4 jaar.
Beste EarthNvstr1, bedankt voor uw antwoord en reactie....was een goede tip. Ben nog nieuw in deze materie.
- EarthNvstr1
- VIP member

- Contacteer:
Als bedankje, mag je ook antwoorden op mijn vragen en eventueel je verdere inzichten delen...
(edit: ik vel geen oordeel, ik reik gewoon wat elementen aan, verder ken ik er ook niet veel van, maar interesseert mij wel)
Zal ik zeker doen, nogmaals bedankt......EarthNvstr1 schreef: ↑4 augustus 2021, 17:58Als bedankje, mag je ook antwoorden op mijn vragen en eventueel je verdere inzichten delen...
(edit: ik vel geen oordeel, ik reik gewoon wat elementen aan, verder ken ik er ook niet veel van, maar interesseert mij wel)