Izola bank
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Izola bank
Izola bank heeft zijn rente op de gewone spaarrekening verhoogd naar 1% bruto vanaf 7 december. Ik merk dit echter niet in de vergelijking bij spaarrekeningen op Spaargids.be
Re: Izola bank
Spaargids is een derde partij afhankelijk van anderen.
Izola is de enige correcte met up-to-date info.
Estate Guru believer.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Izola is waarschijnlijk geen betalend "orgaan" bij SG. Meer moet je er niet achter zoeken.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Sommigen verstaan geen beeldspraak. Jouw "fotoposting" is er ver over... mijn mening.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Waarom quote je het dan nog eens ? Laat de [img] in de quote dan toch minstens weg.
Alé man, kalmeer toch eens ... ik heb je zelfs een pluim gegeven in een ander topic (waar je n.m.i. ook eerst "moeilijk" deed).
Heb ik ergens op je tenen getrapt of zo ?
Edit: als je vindt dat een post "niet kan", dan kan je dat gewoon melden en dan moet je er ook niet op reageren
Laatst gewijzigd door EarthNvstr1 op 15 december 2022, 20:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb om geen pluim gevraagd, noch bedel ik naar erkenning. Ik deel eenvoudig weg mijn mening; ik mag mijn mening toch nog hebben? Soms hard, soms eigenwijs. Maar jouw beeldpost zegt genoeg... over jezelf.EarthNvstr1 schreef: ↑15 december 2022, 20:32Waarom quote je het dan nog eens ?
Alé man, kalmeer toch eens ... ik heb je zelfs een pluim gegeven in een ander topic (waar je n.m.i. ook "moeilijk" deed).
Heb ik ergens op je tenen getrapt of zo ?
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Mag wat mij betreft allemaal.

Wat zegt dat dan volgens jou ?
Is dit een "kinderkopje" of "apenscalp"? Die Dollars... of misschien toch beter €?EarthNvstr1 schreef: ↑15 december 2022, 20:41Mag wat mij betreft allemaal.(hou wel de forum regels in het oog)
Wat zegt dat dan volgens jou ?
En dit heeft niets met het onderwerp te maken, toch?
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Wow ...
Volgens mij is dat gewoon een hart en dollar/euro had ik niet eens op gelet.
Natuurlijk heeft dat niets met het topic te maken, het is gewoon een letterlijke interpretatie van een aantal woorden.
Juist "gewoon" en correct... een hart en een paar roebels. 't Zijn maar details ook. Back to business.EarthNvstr1 schreef: ↑15 december 2022, 20:52Wow ...
Volgens mij is dat gewoon een hart en dollar/euro had ik niet eens op gelet.
Natuurlijk heeft dat niets met het topic te maken, het is gewoon een letterlijke interpretatie van een aantal woorden.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Dit draadje is ferm ontspoord.

- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer: