ja Vlaamse belastingen
ja Vlaamse belastingen
Vorige week met veel poeha aangekondigd.
De Vlaamse grondlasten kunnen op een nieuwe manier betaald worden.
Werkwijze tot voorjaar, zoomit factuur te betalen met uitgestelde betaling.
Nieuwe werkwijze, scannen en betalen, een probleem om niet te vergeten wordt het direct betaald.
Maar ter info he, uitstel van betaling bye, bye.
Wat Vlaanderen doet, doet het beter voor de Vlaamse roverheid.
De Vlaamse grondlasten kunnen op een nieuwe manier betaald worden.
Werkwijze tot voorjaar, zoomit factuur te betalen met uitgestelde betaling.
Nieuwe werkwijze, scannen en betalen, een probleem om niet te vergeten wordt het direct betaald.
Maar ter info he, uitstel van betaling bye, bye.
Wat Vlaanderen doet, doet het beter voor de Vlaamse roverheid.
Estate Guru believer.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Re: ja Vlaamse belastingen
Digitalisering ... wat is daar nu mis mee ?
https://www.vlaanderen.be/onroerende-vo ... oorheffing
Edit: je kan nog altijd een afbetalingsplan aanvragen platin
https://www.vlaanderen.be/onroerende-vo ... oorheffing
Edit: je kan nog altijd een afbetalingsplan aanvragen platin

Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
- Verbannen Gebruiker
Als men die qr code gebruikt is het direct betalen.
Estate Guru believer.
scant de qr code dan 2 maand - 1 dag later 
Als je (gratis?) instant overschrijvingen kan doen , kan je de kantjes ervan aflopen en op de vervaldag rap dokken
Eventueel kan je ook 2 of 3 dagen te laat betalen. Als ge chance hebt zien ze het door de vingers.

Als je (gratis?) instant overschrijvingen kan doen , kan je de kantjes ervan aflopen en op de vervaldag rap dokken

Dus je komt klagen omdat je een factuur krijgt die je ongeveer 2 maanden later pas moet betalen, maar dat er geen manier is om dat automatisch pas over 2 maanden te betalen? Wat is er mis met "een briefke tegen het bord hangen als reminder" ? Je kan ook nog altijd een overschrijving ingeven via online bankieren en je datum zelf kiezen.
Ben jij niet degene die altijd klaagt over hoe verwend iedereen tegenwoordig is en niet meer tevreden is met hoe het vroeger was ? Denk niet dat ze 50 jaar geleden uitgestelde online betalingen konden doen.
Kwestie van te begrijpen waarover je klaagt eh. Er is niks mis met zelf een oplossing zoeken voor iets wat je als een probleem ervaart, die oplossing moet niet altijd van iemand anders komen.
Ben jij niet degene die altijd klaagt over hoe verwend iedereen tegenwoordig is en niet meer tevreden is met hoe het vroeger was ? Denk niet dat ze 50 jaar geleden uitgestelde online betalingen konden doen.
Kwestie van te begrijpen waarover je klaagt eh. Er is niks mis met zelf een oplossing zoeken voor iets wat je als een probleem ervaart, die oplossing moet niet altijd van iemand anders komen.
-
- Verbannen Gebruiker
Dat is nog iets heel anders dan bye bye uitstel van betaling.
Als je daar een probleem mee hebt dan gebruik je toch gewoon deze methode niet en een andere, die nog steeds toegelaten is, om de betaling uit te stellen tot vervaldag. Vergeten kan je het ook niet. Vul gewoon in je online bank app de gegevens in met datum van uitvoering. Weg probleem.
Als goede spaargidser heb je toch wel voldoende buffer om te verwachte facturen onmiddellijk te betalen en geen uitstel van betaling nodig om het kapitaal telkens bij elkaar te schrapen? Voor de gederfde intrest op die twee maanden moet je het ook al niet meer laten. En als je toch perse, om welke reden dan ook, pas over twee maanden wil betalen zijn er nog mogelijkheden genoeg om dat te doen.
Wat is dan eigenlijk het probleem? Plastronneke gekocht?

Diegene die hun budget niet op orde hebben, maken van elke betaling die ze moeten doen een probleem, dat ze dan zelf verooraakt hebben door géén buffer aan te leggen voor komende en toekomstige betalingen.. Simpel as that.
Indien met veel poeha aangekondigd.
Is het niet de nieuwe manier in tegenstelling
ja Vlaamse belastingen...
qr code per computer is het niet genoeg.
Ook ter info, betalingen ja, belasting of taksen vergist u zich niet want afgelopen of niet.
Daarom 1 gouden raad: 4 kwartalen of per procent?
Is het niet de nieuwe manier in tegenstelling
ja Vlaamse belastingen...
qr code per computer is het niet genoeg.
Ook ter info, betalingen ja, belasting of taksen vergist u zich niet want afgelopen of niet.
Daarom 1 gouden raad: 4 kwartalen of per procent?
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Het probleem dat ze met veel poeha iets nieuws aankondigen, het plots niet meer in zoomit beschikbaar is.
En direct betalen, betaal nu al voorschot renteloos voorheffing elke maand.
En heeft niks met niet kunnen betalen direct of geen centjes op rekening.
Deze betaling is al maandelijks in beschikbaar budget verwerkt.
Dag voor uiterste datum ontvangen ze de centjes.
Voor mijn te veel betaalde voorheffing dit jaar dien ik te wachten tot minstens eind 22.
Estate Guru believer.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Nu goed, waar staat die oaankondiging eigenlijk ?
Laatst gewijzigd door EarthNvstr1 op 1 juli 2021, 20:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Vragen, maar antwoorden Google is uwe vriend, maar niet als wereldvreemd op de aardbol.
Estate Guru believer.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Kijk, ik ben geïnteresseerd in wat je probeert aan te kaarten.
Ik heb geprobeerd daarover iets te zoeken, maar ben daar duidelijk niet 100% in gelukt.
Ik stel dus een eenvoudige vraag, nl. over welke aankondiging je het hebt.
-
- Verbannen Gebruiker
Die aankondiging, waar ik ook nog niet veel van gehoord heb dus met zoveel poeha zal het wel niet geweest zijn, is geen probleem want je bent niet verplicht deze methode te gebruiken. Je zoekt problemen waar er geen zijn.platin schreef: ↑1 juli 2021, 15:52 Het probleem dat ze met veel poeha iets nieuws aankondigen, het plots niet meer in zoomit beschikbaar is.
En direct betalen, betaal nu al voorschot renteloos voorheffing elke maand.
En heeft niks met niet kunnen betalen direct of geen centjes op rekening.
Deze betaling is al maandelijks in beschikbaar budget verwerkt.
Dag voor uiterste datum ontvangen ze de centjes.
Voor mijn te veel betaalde voorheffing dit jaar dien ik te wachten tot minstens eind 22.
Als je één dag voor vervaldag de jaarlijkse OV wenst te betalen kan dat nog altijd (bis).
En ik kan je nu helemaal niet meer volgen: een maandelijks te betalen renteloos voorschot op de onroerende voorheffing? Daar heb ik nog nooit van gehoord.