Jaarlijks wisselen
Jaarlijks wisselen
Is er iemand die jaarlijks wisselt van autoverzekering/woningverzekering?
Ik doe dit al lang voor mijn energiecontract maar bedenk me mijn andere verzekeringen ook...
1e jaar krijg je dikwijls korting...
Ik doe dit al lang voor mijn energiecontract maar bedenk me mijn andere verzekeringen ook...
1e jaar krijg je dikwijls korting...
Re: Jaarlijks wisselen
Lijkt me niet handig. Want jij bent dan geen goede betrouwbare klant voor een verzekering. Waarschijnlijk gaan ze bij jou moeilijk doen als het op uitkeren voor een schade aankomt.
Het gezegde is niet voor niets: goedkoop is duurkoop.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Voor bijvoorbeeld de autoverzekering, als je enkel een BA hebt, is de snelheid van uitbetalen toch een probleem voor de tegenpartij? Bij een omnium zou ik dit nog meenemen als negatief punt... Vergis ik me?
Verzekeringsmaatschappijen geven score's aan klanten op basis van verschillende criteria : schadelast, schadefrequentie, aantal contracten, premievolume, gecumuleerd premievolume over de laatste x jaren,.......
Die score wordt gebruikt voor eventuele kortingen maar ook bij beslissingen na schade (opzeg, franchise, ......)
Jaarlijks veranderen zal zeker geen gunstige invloed hebben op die score.
Die score wordt gebruikt voor eventuele kortingen maar ook bij beslissingen na schade (opzeg, franchise, ......)
Jaarlijks veranderen zal zeker geen gunstige invloed hebben op die score.