Kan belegging zonder mijn handtekening ?
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
-
- VIP member
- Contacteer:
Re: Kan belegging zonder mijn handtekening ?
Mail idd van thuisaccount.
Maar niet iedereen heeft een fax thuis, dus vandaar
Heb ooit eens een klacht ingediend bij BNP Fortis en kreeg geen reactie. Ik belde en toen zeiden ze (bijna smalend): "ja maar, hebt ge de brief aangetekend verzonden?". Ikke: "neen, maar wel een fax en heb ontvangstbevestiging gekregen en das ook geldig".
Toen was het "aaaaa, dan is het in orde".
Maar niet iedereen heeft een fax thuis, dus vandaar

Heb ooit eens een klacht ingediend bij BNP Fortis en kreeg geen reactie. Ik belde en toen zeiden ze (bijna smalend): "ja maar, hebt ge de brief aangetekend verzonden?". Ikke: "neen, maar wel een fax en heb ontvangstbevestiging gekregen en das ook geldig".
Toen was het "aaaaa, dan is het in orde".
Als het snel moet gaan is de beste manier om te reageren als volgt: aangetekende brief opstellen, vermelden in die brief dat een copie per fax verstuurd wordt wegens de hoogdringendheid en die copie per fax versturen. Als je die fax nu verstuurt dan kan je tot woensdag wachten om de aangetekende brief te versturen. Laat ze dan maar eens beweren dat ze het geheel te laat ontvangen hebben.
Misschien daarom ook dat ze de reele prijzen van onroerend goed kennen ?Coike schreef:
Mijn zus en schoonbroer hebben al 3 huizen en 2 stukken bouwgrond .
Wie heeft er tegenwoordig thuis een fax ? Een aangetekende brief kan ook pas vanaf donderdag . Woensdag is de Post gesloten .JurgenG schreef:Als het snel moet gaan is de beste manier om te reageren als volgt: aangetekende brief opstellen, vermelden in die brief dat een copie per fax verstuurd wordt wegens de hoogdringendheid en die copie per fax versturen. Als je die fax nu verstuurt dan kan je tot woensdag wachten om de aangetekende brief te versturen. Laat ze dan maar eens beweren dat ze het geheel te laat ontvangen hebben.
Als je dinsdagavond nu iets zou gegeten hebben dat je woensdagmorgen wat last zou geven, zou je dan niet een paar uurtjes later mogen arriveren op het werk ?Coike schreef: Onmogelijk , de bank heeft verlof tot en met woensdag . Ik kan eigenlijk pas vrijdag bij de bank terecht . Ik kan pas vrijdag verlof krijgen .
Bij windows 7 zit er standaard een fax geinstalleerd, je moet hem enkel naar je scanner/printer laten wijzen.Coike schreef:Wie heeft er tegenwoordig thuis een fax ? Een aangetekende brief kan ook pas vanaf donderdag . Woensdag is de Post gesloten .
Moet die echt thuis staan? Iedereen heeft wel een buur/vriend/baas/... die een fax staan heeft en in de meeste gemeentes is wel ergens een krantenwinkel of dergelijke waar je tegen betaling faxen kunt versturen. Veel winkels zijn morgen maandag trouwens normaal open.Coike schreef:Wie heeft er tegenwoordig thuis een fax ? Een aangetekende brief kan ook pas vanaf donderdag . Woensdag is de Post gesloten .
Als het bedrag groot genoeg is waarover het gaat is er altijd wel een manier om een faxke te versturen zeker?
Moeilijk te regelen , ik heb een job waar we steeds aanwezig moeten zijn met een ploeg van 11 personen . Bij afwezigheid van 1 persoon door ziekte of iets anders , moet er een reserve persoon opgebeld worden . Dus bij ons is er bijna nooit iemand ziek en bij ziekte val je automatisch uit het systeem voor 3 weken . Dan ben je verplicht om iedere dag te gaan werken .Nu moet ik maar om de drie dagen 24 uur gaan werken , omdat we met drie ploegen werken .Is een goed systeem , omdat er geen profiteurs thuis blijven door gewoon een doktersbriefje op te sturen en helemaal niet ziek zijn .Bij ons bedriegen .....bedriegers alleen hun eigen ;-)zoé schreef:Als je dinsdagavond nu iets zou gegeten hebben dat je woensdagmorgen wat last zou geven, zou je dan niet een paar uurtjes later mogen arriveren op het werk ?Coike schreef: Onmogelijk , de bank heeft verlof tot en met woensdag . Ik kan eigenlijk pas vrijdag bij de bank terecht . Ik kan pas vrijdag verlof krijgen .
Achja , daar had ik nog niet aan gedacht .....bedankt hoor ,groetjes , Coike .JurgenG schreef:Moet die echt thuis staan? Iedereen heeft wel een buur/vriend/baas/... die een fax staan heeft en in de meeste gemeentes is wel ergens een krantenwinkel of dergelijke waar je tegen betaling faxen kunt versturen. Veel winkels zijn morgen maandag trouwens normaal open.Coike schreef:Wie heeft er tegenwoordig thuis een fax ? Een aangetekende brief kan ook pas vanaf donderdag . Woensdag is de Post gesloten .
Als het bedrag groot genoeg is waarover het gaat is er altijd wel een manier om een faxke te versturen zeker?
Als je de technische fiche leest van het product dan staat daar dat alle inschrijvingen binnen moeten zijn tenlaatste op 2 november te 16h00 en dat een vervroegde afsluiting ( op is op ) mogelijk is.
Da's natuurlijk de reden dat die Axa-man dat order heeft doorgegeven; anders was het te laat.
Ook qua risico zit je volgens mij veilig.
Qua rendement ga je meer hebben dan op een spaarboekje.
Alles bij mekaar zeker geen ramp.
Da's natuurlijk de reden dat die Axa-man dat order heeft doorgegeven; anders was het te laat.
Waarom al die paniek? Je hebt aangegeven op een belegging in te willen tekenen en de bank heeft haar best gedaan om ervoor te zorgen dat je nog voor de deadline kon intekenen. Zoals in een ander draadje besproken is het risico niet hoger dan bij andere beleggingen. Flauw om er dan nu nog onderuit proberen te kruipen met faxen en aangetekende brieven. En de volgende keer: bezint eer ge begint en weet wat je koopt.
Een ploeg van 11 personen... tja, als ik moet kiezen tussen een beleggingske en de Champions League, dan is de keuze snel gemaakt.Coike schreef:Moeilijk te regelen , ik heb een job waar we steeds aanwezig moeten zijn met een ploeg van 11 personen . Bij afwezigheid van 1 persoon door ziekte of iets anders , moet er een reserve persoon opgebeld worden .

Jaja , ik zal het maar toegeven . Ik speel bij KRC Genkzoé schreef:Een ploeg van 11 personen... tja, als ik moet kiezen tussen een beleggingske en de Champions League, dan is de keuze snel gemaakt.Coike schreef:Moeilijk te regelen , ik heb een job waar we steeds aanwezig moeten zijn met een ploeg van 11 personen . Bij afwezigheid van 1 persoon door ziekte of iets anders , moet er een reserve persoon opgebeld worden .

Ben maar tot 17 jaar naar school geweest en heb dan nog een paar jaar moeten overdoen , dus erg slim ben ik niet . Maar ik vind niet dat ik flauw ben door te laat te reageren en aangetekende brieven te sturen . Het is de plicht van de bank om de klanten te wijzen op de risico's . Ik moet zeggen dat de bank zeer goed haar best heeft gedaan , ze hebben zeer snel op de bal gespeeld . Ik moet toegeven dat ik veel te snel en te naief toegehapt heb .Yaris schreef:Waarom al die paniek? Je hebt aangegeven op een belegging in te willen tekenen en de bank heeft haar best gedaan om ervoor te zorgen dat je nog voor de deadline kon intekenen. Zoals in een ander draadje besproken is het risico niet hoger dan bij andere beleggingen. Flauw om er dan nu nog onderuit proberen te kruipen met faxen en aangetekende brieven. En de volgende keer: bezint eer ge begint en weet wat je koopt.
Ik ben me nu aan het bezinnen . Mijne kop zit vol informatie .Ik ga een wandelingske maken . Bedankt voor jullie informatie , groetjes , Coike .Al Fonds schreef:Als je de technische fiche leest van het product dan staat daar dat alle inschrijvingen binnen moeten zijn tenlaatste op 2 november te 16h00 en dat een vervroegde afsluiting ( op is op ) mogelijk is.