Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Nieuws Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening
     
      Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Smartphones met abonnement Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
  • Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Pensioen
  • Forum
  • Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Nieuws
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Smartphones met abonnement
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Sparen Spaarrekeningen
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Kan een bank eenzijdig de klantrelatie verbreken?

Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
36 berichten
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • Volgende
TIP
Gebruik onze tools spaarrentes vergelijken - Simulatie van uw rendement - Vergelijk kredietwaardigheid
huisjetuintjefiets
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker
Berichten: 1642
Lid geworden op: 20 mar 2022

Re: Kan een bank eenzijdig de klantrelatie verbreken?

  • Citeer

Bericht door huisjetuintjefiets » 30 maart 2023, 09:47

Timoootjex schreef: ↑30 maart 2023, 09:29 Even een vraagje hier. Wat als je een bedrag van meer dan 30000 hebt hoe splits je die op zodat een grootbank niet moeilijk doet als je je spaargeld verhuist?
De bank waar je het geld weghaalt, kan niet moeilijk doen. Je schrijft het gewoon over. Ze kunnen wel een limiet hebben per dag en per week, maar dat staat in het reglement.
De bank waar het geld aankomt, kan eventueel vragen naar de herkomst van het geld.
Maar 30.000 is voor hen een klein bedrag, dus daarmee zit je niet aan een limiet.
Omhoog

pukkie007
VIP member
VIP member
Berichten: 2648
Lid geworden op: 29 feb 2012
Contacteer:
Contacteer pukkie007
Verstuur privébericht

Re: Kan een bank eenzijdig de klantrelatie verbreken?

  • Citeer

Bericht door pukkie007 » 30 maart 2023, 12:18

Tussen eigen rekeningen ( bij verschillende banken) moet je je voor een overschrijving van 30k geen zorgen maken. Enkel idd de limieten checken van de bank waar het geld vertrekt.
Omhoog

Timoootjex
Hero Member
Hero Member
Berichten: 655
Lid geworden op: 26 feb 2020
Contacteer:
Contacteer Timoootjex
Verstuur privébericht

Re: Kan een bank eenzijdig de klantrelatie verbreken?

  • Citeer

Bericht door Timoootjex » 30 maart 2023, 12:22

Dank je ben blij :)
Omhoog

ludo
VIP member
VIP member
Berichten: 6026
Lid geworden op: 16 sep 2008
Contacteer:
Contacteer ludo
Verstuur privébericht

Re: Kan een bank eenzijdig de klantrelatie verbreken?

  • Citeer

Bericht door ludo » 30 maart 2023, 12:40

Als je geld van de ene bank naar een andere bank overschrijft ga je zeker géén probleem hebben, omdat de eerste bank al een controle op wit-was heeft gedaan.

Anders is het als je contant geld op je rekening stort, en de herkomst ervan niet duidelijk is, dan kan de bank je vragen gaan stellen waar dat geld vandaan komt..
Omhoog

huisjetuintjefiets
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker
Berichten: 1642
Lid geworden op: 20 mar 2022

Re: Kan een bank eenzijdig de klantrelatie verbreken?

  • Citeer

Bericht door huisjetuintjefiets » 30 maart 2023, 12:51

ludo schreef: ↑30 maart 2023, 12:40 Als je geld van de ene bank naar een andere bank overschrijft ga je zeker géén probleem hebben, omdat de eerste bank al een controle op wit-was heeft gedaan.
Nee, is niet waar. Sommige banken hebben er zich met dit excuus willen vanaf maken, zoals spaarbanken die enkel spaarrekeningen hebben, met een tegenrekening bij een andere bank. Maar ze zijn op hun plaats gezet door de Nationale Bank. Elke bank moet controles doen.
Omhoog

ludo
VIP member
VIP member
Berichten: 6026
Lid geworden op: 16 sep 2008
Contacteer:
Contacteer ludo
Verstuur privébericht

Re: Kan een bank eenzijdig de klantrelatie verbreken?

  • Citeer

Bericht door ludo » 30 maart 2023, 17:15

huisjetuintjefiets schreef: ↑30 maart 2023, 12:51
ludo schreef: ↑30 maart 2023, 12:40 Als je geld van de ene bank naar een andere bank overschrijft ga je zeker géén probleem hebben, omdat de eerste bank al een controle op wit-was heeft gedaan.
Nee, is niet waar. Sommige banken hebben er zich met dit excuus willen vanaf maken, zoals spaarbanken die enkel spaarrekeningen hebben, met een tegenrekening bij een andere bank. Maar ze zijn op hun plaats gezet door de Nationale Bank. Elke bank moet controles doen.
De eerste bank waar het geld geplaatst werd heeft al controle gedaan.
Als er iets niet correct is moeten zij dit verplicht aan de witwas cel melden.
De tweede bank als de overschrijving daar toekomt , zal zien dat het van een andere bankinstelling komt..
Daar houdt de controle voor de tweede bank op.
Laatst gewijzigd door ludo op 30 maart 2023, 19:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Omhoog

Gebruikersavatar
EarthNvstr1
VIP member
VIP member
Berichten: 7246
Lid geworden op: 13 dec 2020
Contacteer:
Contacteer EarthNvstr1
Verstuur privébericht

Re: Kan een bank eenzijdig de klantrelatie verbreken?

  • Citeer

Bericht door EarthNvstr1 » 30 maart 2023, 17:47

Zou het kunnen zijn dat de bank vanwaar een overschrijving komt gewoon 1 van de vele parameters is ?
Omhoog

huisjetuintjefiets
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker
Berichten: 1642
Lid geworden op: 20 mar 2022

Re: Kan een bank eenzijdig de klantrelatie verbreken?

  • Citeer

Bericht door huisjetuintjefiets » 30 maart 2023, 17:49

ludo schreef: ↑30 maart 2023, 17:15 De tweede bank als de overschrijving daar toekomt toekomt, zal zien dat het van een andere bankinstelling komt..
Daar houdt de controle voor de tweede bank op.
Je denkt dat, maar je denkt verkeerd.
Omhoog

huisjetuintjefiets
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker
Berichten: 1642
Lid geworden op: 20 mar 2022

Re: Kan een bank eenzijdig de klantrelatie verbreken?

  • Citeer

Bericht door huisjetuintjefiets » 30 maart 2023, 17:55

EarthNvstr1 schreef: ↑30 maart 2023, 17:47 Zou het kunnen zijn dat de bank vanwaar een overschrijving komt gewoon 1 van de vele parameters is ?
Ja, inderdaad. Een buitenlandse of een binnenlandse bank maakt in elk geval verschil. Maar elke bank moet zijn eigen beleid definiëren, met grenzen die ze zelf kiezen. Er is een wet maar die wet legt geen details op, elke bank moet die invullen. Als de Nationale Bank vindt dat ze niet streng genoeg zijn, zullen ze het moeten aanpassen. De regels zeggen ook dat het beleid op risico gebaseerd moet zijn: hoe groter het risico (op basis van factoren die concreet moeten zijn), hoe strenger de controles moeten zijn.
Omhoog

ludo
VIP member
VIP member
Berichten: 6026
Lid geworden op: 16 sep 2008
Contacteer:
Contacteer ludo
Verstuur privébericht

Re: Kan een bank eenzijdig de klantrelatie verbreken?

  • Citeer

Bericht door ludo » 30 maart 2023, 19:11

huisjetuintjefiets schreef: ↑30 maart 2023, 17:49
ludo schreef: ↑30 maart 2023, 17:15 De tweede bank als de overschrijving daar toekomt toekomt, zal zien dat het van een andere bankinstelling komt..
Daar houdt de controle voor de tweede bank op.
Je denkt dat, maar je denkt verkeerd.
Kan je dit aantonen ???

Als mensen dan gedurig van bank wisselen door geld over te schrijven zou elke bank dan doorgevoerde controles moeten doen volgens U ???? ..

Denk dat banken wel wat anders te doen hebben dan ettelijke duizenden en duizenden mutaties per jaar te controleren welke via een andere bankoverschrijving is gebeurd.. zou controle op controle op controle. enz; enz; zijn.. en tevens controle op de vorige bankinstelling. of deze wel terdege een controle hebben uitgevoerd.. Beetje te gek om lost te lopen.. Toch ?..
Omhoog

burgundy
Hero Member
Hero Member
Berichten: 507
Lid geworden op: 06 mar 2018
Contacteer:
Contacteer burgundy
Verstuur privébericht

Re: Kan een bank eenzijdig de klantrelatie verbreken?

  • Citeer

Bericht door burgundy » 30 maart 2023, 20:49

ludo schreef: ↑30 maart 2023, 19:11
Denk dat banken wel wat anders te doen hebben dan ettelijke duizenden en duizenden mutaties per jaar te controleren welke via een andere bankoverschrijving is gebeurd.. zou controle op controle op controle. enz; enz; zijn.. en tevens controle op de vorige bankinstelling. of deze wel terdege een controle hebben uitgevoerd.. Beetje te gek om lost te lopen.. Toch ?..
Toch al een paar maal meegemaakt dat bij overschrijvingen van max dag bedrag er een telefoontje volgt met vraag of die overschrijving wel klopt.

Overschrijving was dan geblokkeerd.
Omhoog

huisjetuintjefiets
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker
Berichten: 1642
Lid geworden op: 20 mar 2022

Re: Kan een bank eenzijdig de klantrelatie verbreken?

  • Citeer

Bericht door huisjetuintjefiets » 30 maart 2023, 20:52

ludo schreef: ↑30 maart 2023, 19:11 Kan je dit aantonen ???

Als mensen dan gedurig van bank wisselen door geld over te schrijven zou elke bank dan doorgevoerde controles moeten doen volgens U ???? ..
Ik heb het zelf al meerdere keren meegemaakt wanneer ik een grote som (dat was dan 100.000 of meer) overschreef tussen Belgische banken. Dan kreeg ik soms de vraag van de ontvangende bank om aan te tonen waarvan het geld afkomstig was. Ik heb dat altijd netjes gedaan, met de nodige documenten, en verder niets. Maar ik kreeg de vraag niet altijd. De banken vragen nu standaard vanwaar je vermogen afkomstig is, en hoeveel het bedraagt. Als je dan 5% van dat vermogen overschrijft, dan is dat niet verdacht.

Een bank moet niet elke transactie onderzoeken. Alleen als er een reden is. Bijvoorbeeld: je opent een nieuwe rekening bij een bank. Je zet er 150.000 op. De bank weet niets van jou, dus vragen ze beleefd vanwaar het geld komt. Ik ken de wet dus weet ik dat ze dat moeten doen. Geen probleem.

Ander voorbeeld: iemand zegt dat hij student is, en elke maand wordt 10.000 euro op zijn rekening gestort. Dan krijgt die persoon ook een vraag. Zijn ouders zijn misschien rijk, dus geen probleem. Als de student geen plausibele reden kan geven, dan wel probleem.

Computerprogramma's zetten al die gegevens bij elkaar. Als een transactie mogelijk verdacht is, dan signaleert de computer dat, en dan pas is het aan mensen om het eerst te bekijken, en dan eventueel het verder te onderzoeken. Als het heel verdacht is, dan krijgt de persoon in kwestie zelfs geen vragen. Want als er een officieel onderzoek is door de bevoegde autoriteiten, dan mag de persoon dit niet weten (zo is de wet). Dat is dan wat moeilijk voor de bank want het geld wordt geblokkeerd en de persoon mag niet weten waarom.

Computerprogramma's checken ook constant internationale databanken om te checken of hun klanten niet ergens gesignaleerd zijn.

Heel veel gebeurt dus automatisch. Slechts een miniem deel wordt door personen verder onderzocht.
Omhoog

Orakel van Brakel
Hero Member
Hero Member
Berichten: 764
Lid geworden op: 16 jan 2010
Contacteer:
Contacteer Orakel van Brakel
Verstuur privébericht

Re: Kan een bank eenzijdig de klantrelatie verbreken?

  • Citeer

Bericht door Orakel van Brakel » 30 maart 2023, 21:05

Mij hebben ze nog nooit naar herkomst van geld gevraagd.
Omhoog

ludo
VIP member
VIP member
Berichten: 6026
Lid geworden op: 16 sep 2008
Contacteer:
Contacteer ludo
Verstuur privébericht

Re: Kan een bank eenzijdig de klantrelatie verbreken?

  • Citeer

Bericht door ludo » 30 maart 2023, 23:35

Ik heb in 2008 meerdere vastgoed panden verkocht en alles op fortis rekening gezet. ( notaris cheque's ) dus géne kattepis )
( 3 huizen, 2 appartementen, 1 handelsgelijkvloers, en 17 garage boxen.
Bij de fortis problemen die er ook 2008 waren,heb ik het geld overgeschreven naar andere verschillende banken (max telkens 100.000 euro ) welke ik dan speciaal ervoor had open gedaan.
Géén enkele bank heeft mij om uitleg gevraagd waar dat geld vandaan kwam.
De herkomst van het geld was al gekend bij de bank( notaris cheque's)
Ik heb 2 jaar geleden een gelijkvloers app. gekocht, de notaris kon zien dat ik in 2008 geld had door verkoop van vastgoed. Géén enkele vraag werd mij gesteld met welk geld ik dat gelijkvloers heb betaald.
Ik heb 3 maand geleden een notariele schenking aan mijn zoon gedaan van veel geld, géén enkele vraag naar de herkomst werd mij gesteld.
Die mannen en ook de belastingen kunnen ook wel rekenen, hoeveel je vermogen door verkoop van vastgoed was... en hoeveel er nog bij benadering van overblijft..
Omhoog

ludo
VIP member
VIP member
Berichten: 6026
Lid geworden op: 16 sep 2008
Contacteer:
Contacteer ludo
Verstuur privébericht

Re: Kan een bank eenzijdig de klantrelatie verbreken?

  • Citeer

Bericht door ludo » 31 maart 2023, 00:00

huisjetuintjefiets schreef: ↑30 maart 2023, 20:52
ludo schreef: ↑30 maart 2023, 19:11 Kan je dit aantonen ???

Als mensen dan gedurig van bank wisselen door geld over te schrijven zou elke bank dan doorgevoerde controles moeten doen volgens U ???? ..
Ik heb het zelf al meerdere keren meegemaakt wanneer ik een grote som (dat was dan 100.000 of meer) overschreef tussen Belgische banken. Dan kreeg ik soms de vraag van de ontvangende bank om aan te tonen waarvan het geld afkomstig was. Ik heb dat altijd netjes gedaan, met de nodige documenten, en verder niets. Maar ik kreeg de vraag niet altijd. De banken vragen nu standaard vanwaar je vermogen afkomstig is, en hoeveel het bedraagt. Als je dan 5% van dat vermogen overschrijft, dan is dat niet verdacht.

Een bank moet niet elke transactie onderzoeken. Alleen als er een reden is. Bijvoorbeeld: je opent een nieuwe rekening bij een bank. Je zet er 150.000 op. De bank weet niets van jou, dus vragen ze beleefd vanwaar het geld komt. Ik ken de wet dus weet ik dat ze dat moeten doen. Geen probleem.

Ander voorbeeld: iemand zegt dat hij student is, en elke maand wordt 10.000 euro op zijn rekening gestort. Dan krijgt die persoon ook een vraag. Zijn ouders zijn misschien rijk, dus geen probleem. Als de student geen plausibele reden kan geven, dan wel probleem.

Computerprogramma's zetten al die gegevens bij elkaar. Als een transactie mogelijk verdacht is, dan signaleert de computer dat, en dan pas is het aan mensen om het eerst te bekijken, en dan eventueel het verder te onderzoeken. Als het heel verdacht is, dan krijgt de persoon in kwestie zelfs geen vragen. Want als er een officieel onderzoek is door de bevoegde autoriteiten, dan mag de persoon dit niet weten (zo is de wet). Dat is dan wat moeilijk voor de bank want het geld wordt geblokkeerd en de persoon mag niet weten waarom.

Computerprogramma's checken ook constant internationale databanken om te checken of hun klanten niet ergens gesignaleerd zijn.

Heel veel gebeurt dus automatisch. Slechts een miniem deel wordt door personen verder onderzocht.
Als die 150.000 euro via overschrijving was, is de herkomst door de eerste bank al gebeurt.
Beleeftheidshalve ga je antwoorden , maar ben je volgens mij niet verplicht..
De herkomst van het geld is door de eerste bank al gebeurt.. als er dan iets niet in orde was zou je het geld al niet meer in je bezit hebben... .
Anders is het als je cash geld gaat storten, dan is de herkomst ervan niet gekend...
Banken vragen er maar op los, om je naar hun produkten te verwijzen, en te verkopen, Verzekeringen, beleggingen en wa weet ik nog allemaal..
Omhoog

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

36 berichten
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • Volgende

Terug naar “Spaarrekeningen”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht
 

 

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

  • Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Financiën vergelijken

  • Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Verzekeringen

Info

  • Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy