kbc bankcheque 6€
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: kbc bankcheque 6€
Ja ... ik dacht wel dat je er met de zoekfunctie was bijgekomen, bij dat bericht.
Soms kom je zo ook terecht op een bericht uit bv. de rubriek 'vraag het aan de bank' en als je daar over kijkt ga je daar dan op antwoorden.
Shit happens .. Zo blijft het forum in leven he

Vergoeding voor cheques : ik heb het gevoel dat geen enkele bank dat extraatje laat liggen, behalve als je geen gratis rekening hebt maar een andere dure rekening. Dan heb je voor al die extraatjes al op voorhand betaald.
Soms kom je zo ook terecht op een bericht uit bv. de rubriek 'vraag het aan de bank' en als je daar over kijkt ga je daar dan op antwoorden.
Shit happens .. Zo blijft het forum in leven he
Vergoeding voor cheques : ik heb het gevoel dat geen enkele bank dat extraatje laat liggen, behalve als je geen gratis rekening hebt maar een andere dure rekening. Dan heb je voor al die extraatjes al op voorhand betaald.
Zo dikwijls zal je een bankcheque niet nodig hebben, maar is wel geen service van de bank als ze er geld voor vragen,zeker als je er al je rekeningen hebt, en nog een spaarboek of dergelijke.
Ik heb 1,5 jaar geleden bij aankoop nieuwe wagen een bankcheque gevraagd. Heb toen niets moeten betalen bij Fortis.Had wel premium pack .
Ik heb 1,5 jaar geleden bij aankoop nieuwe wagen een bankcheque gevraagd. Heb toen niets moeten betalen bij Fortis.Had wel premium pack .
Ik heb bij aankoop van auto in 2017 ook niets moeten betalen om een bankcheque te krijgen..
Bij Belfius.. Het geld kwam van een spaarrekening.
Ze probeerden me wel te overtuigen om een lening te nemen.
Dat ik geen kosten aangerekend kreeg viel vermoedelijk in de categorie 'wijsheid over Hollanders' : Als ze je niet gekl*t hebben, dan moeten ze het wel vergeten zijn.
Bij Belfius.. Het geld kwam van een spaarrekening.
Ze probeerden me wel te overtuigen om een lening te nemen.
Dat ik geen kosten aangerekend kreeg viel vermoedelijk in de categorie 'wijsheid over Hollanders' : Als ze je niet gekl*t hebben, dan moeten ze het wel vergeten zijn.