KBC IFIMA 4.375 5 jaar
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
- ericksenior
- Full Member

- Contacteer:
KBC IFIMA 4.375 5 jaar
EUR KBC IFIMA NV 2011 2015 4.375 99.7470 XS0630375912
Graag advies a.u.b , wel min 100.000 .
of zou er beter op komst zijn ?
Graag advies a.u.b , wel min 100.000 .
of zou er beter op komst zijn ?
Re: KBC IFIMA 4.375 5 jaar
http://www.remes-bonds.com/nl/XS0630375912.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Een inleg van 100000€ is wel ni mis hé.Ik denk dat er hier weinig zijn die dit zomaar in één en dezelfde belegging kunnen/willen beleggen.
Een inleg van 100000€ is wel ni mis hé.Ik denk dat er hier weinig zijn die dit zomaar in één en dezelfde belegging kunnen/willen beleggen.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Langetermijnrente (Duitse 10 jaar benchmark tenminste) zit zo'n 0.40% onder de piek van 11/4 (week na ECB hike), wat dat betreft stap je in op het moment dat de LT rente wat gedaald is.
Fitch verlaagde net de outlook van België, zal negatieve gevolgen hebben voor de Belgische rente morgen (ongetwijfeld hoger). On top zijn banken weer kop van jut met de Griekse schuldcrisis die sinds vorige week weer opgelaaid is.
100.000 eur is idd niet min, mikt wellicht eerder op een publiek van institutionele beleggers ipv de bakker op de hoek
Fitch verlaagde net de outlook van België, zal negatieve gevolgen hebben voor de Belgische rente morgen (ongetwijfeld hoger). On top zijn banken weer kop van jut met de Griekse schuldcrisis die sinds vorige week weer opgelaaid is.
100.000 eur is idd niet min, mikt wellicht eerder op een publiek van institutionele beleggers ipv de bakker op de hoek
-
zwarte zwaan
- Newbie

- Contacteer:
Zo zie je maar dat onze politiekers niet veel te zeggen hebben in heel deze economische context. Het zijn de (vooral Amerikaanse) ratingbureau's die de (Europese) landen de duimschroeven aanzetten. Eerst tonen ze Griekenland hoe ze het moeten fiksen om bij de euro te kunnen komen, daarna gaan ze dat land gaan afwaarderen en zetten ze heel Europa onder druk. Ze spelen ermee en op deze manier verdoezelen ze de problemen in Amerika, waar even grote schuldenbergen moeten worden weggewerkt. Daar spreken ze natuurlijk niet over en ondertussen winnen ze tijd om als eerste hun eigen economie er weer bovenop te helpen. Vuilspelers die Amerikanen : eerst hun vastgoedbubbel met herverpakte schulden doorverkopen aan Europese banken en dan over het muurtje kijken om rechter te spelen over Europa.birten schreef:Langetermijnrente (Duitse 10 jaar benchmark tenminste) zit zo'n 0.40% onder de piek van 11/4 (week na ECB hike), wat dat betreft stap je in op het moment dat de LT rente wat gedaald is.
KBC IFIMA gaf 2 maanden geleden nog gelijkaardige obligatie uit op 5 jaar, maar dan aan 5%, en per 50.000.
En er zijn al termijnrekeningen in de aanbieding aan 4% voor die looptijd.
Ik zou mijn cash nog 6 maanden bijhouden. Nu is iedereen goedkoop aan het tanken.
En er zijn al termijnrekeningen in de aanbieding aan 4% voor die looptijd.
Ik zou mijn cash nog 6 maanden bijhouden. Nu is iedereen goedkoop aan het tanken.