KBC IFIMA obligatie
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
KBC IFIMA obligatie
Middag,
Wat denken jullie van dit produkt ?
Voor mij is dit allemaal chinees maar als ik zie wat mijn spaargeld maar opbrengt....en indien ik voor jullie "domme" vragen stel...
Wat denken jullie van dit produkt ?
Voor mij is dit allemaal chinees maar als ik zie wat mijn spaargeld maar opbrengt....en indien ik voor jullie "domme" vragen stel...
Re: KBC IFIMA obligatie
@Mousti
Bedoel je de KBC IFIMA obligatie op 5 jaar met variabele coupon?
Na aftrek van alle kosten(instap 1%,RV 15%) krijg je afhankelijk van het verloop 5 Y EUR CMS Rente een jaarlijkse coupon van min 2,18% of max 4,9%.Volgens de fiche krijgt deze een rating
Moody’s Aa3 (negatieve vooruitzichten)
S&P A (stabiele vooruitzichten)
Fitch A (stabiele vooruitzichten)
Voor verdere uitleg over dat koersverloop denk ik dat het wachten is op Robokat en/of hij betere voorstellen kan voorleggen.
Bedoel je de KBC IFIMA obligatie op 5 jaar met variabele coupon?
Na aftrek van alle kosten(instap 1%,RV 15%) krijg je afhankelijk van het verloop 5 Y EUR CMS Rente een jaarlijkse coupon van min 2,18% of max 4,9%.Volgens de fiche krijgt deze een rating
Moody’s Aa3 (negatieve vooruitzichten)
S&P A (stabiele vooruitzichten)
Fitch A (stabiele vooruitzichten)
Voor verdere uitleg over dat koersverloop denk ik dat het wachten is op Robokat en/of hij betere voorstellen kan voorleggen.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
ja dat bedoel ik;ik kan "x" bedrag missen(is te zeggen uitzetten voor meerdere jaren)maar voor 8 of 10 jaar aan de huidige rentes,ik weet niet maar dat moet toch ooit weer beteren ...en ik zie niets die boven de rest uitschiet of wel zie ik erover,
Al eens gedacht aan een tak21?Als je deze 8 jaar laat staan betaal je geen RV en de rendementen zijn doorgaans hoger dan het KBC product dat je nu voor ogen hebt.
-Ja hoor ,al naar gekeken ....maar nul verstand ervan en ben een beetje wantrouwig tov van makelaars,weet wel dat iedereen zijn boterham moet verdienen ,maar wil duidelijk weten wat AL de kosten zijn en zo...als ik lees 4 procent instapkost maar onderhandelbaar??mijn verzekeraar /makelaar was daar niet in geintereseerd hoor.Davy V schreef:Al eens gedacht aan een tak21?Als je deze 8 jaar laat staan betaal je geen RV en de rendementen zijn doorgaans hoger dan het KBC product dat je nu voor ogen hebt.
Nu alle tips zijn welkom,
De Integrale 786 diedt 3,25% gegarandeerde rente + bonus.Instapkost max 1% en éénmalige taks van 1,1%.Geen RV indien 8 jaar en 1 dag laat staan.