KBC rekeningverzekering
KBC rekeningverzekering
er gaat jaarlijks 3,75 euro af van mijn spaarrekening (waardoor hetgeen eraf gaat groter is dat dan de interest die ik erop krijg
).
https://kbc-pdf.kbc.be/vermogensopbouw/ ... ing_nl.pdf
Lijkt het julie de moeite waard om het te houden of zijn er al mensen die het hebben opgezegd?

https://kbc-pdf.kbc.be/vermogensopbouw/ ... ing_nl.pdf
Lijkt het julie de moeite waard om het te houden of zijn er al mensen die het hebben opgezegd?
Re: KBC rekeningverzekering
Ik heb mijn rekeningverzekering vorige maand opgezegd.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ik heb dat al een paar jaar geleden opgezegd.U moet al overlijden aan een ongeval alvorens uw erfgenamen een beperkte vergoeding krijgen.Het sop leek mij de kool niet waard.
-
- VIP member
- Contacteer:
Dit jaar afgegaan zie ik
Kan ik dit nog laten tegenboeken/stopzetten?

Kan ik dit nog laten tegenboeken/stopzetten?
Ik dacht dat als je de verzekering zou opzeggen binnen de 30 dagen dat het van je rekening is afgegaan, dan krijg je het bedrag terug gestort. Althans, was bij mij Dexia toch ooit zo...
-
- VIP member
- Contacteer:
In de voorwaarden: jaarlijks stilzwijgend verlenging tenzij 3 maanden voor "vervaldag" aangetekend opgezegd.
Om de verzekering te nemen is een aangetekend schrijven niet nodig, maar om er vanaf te raken... Aangetekend schrijven is duurder dan de verzekering zelf
Om de verzekering te nemen is een aangetekend schrijven niet nodig, maar om er vanaf te raken... Aangetekend schrijven is duurder dan de verzekering zelf

Dit moet toch te regelen zijn op het kantoor zonder aangetekende zending.
Na het aflsuiten van een groene lening eind 2009 verplichtte KBC me plots om een rekening op mijn naam te openen om de maandelijkse afbetalingen op te storten. Ik mocht dus niet rechtstreeks op een rekening van de KBC af betalen.
Ik vroeg toen de allergoedkoopste rekening zonder kaarten. Niettemin ontving ik een bankkaart om de uittreksels uit de automaat te halen.
Tot mijn verwondering kreeg ik in januari 2010 die verzekering aangerekend. Er stond nauwelijks geld op de rekening, gezien het een doorsluisrekening was.
Ik ben toen naar de bank gegaan en hen beleefd gezegd dat ik om de goedkoopste rekening vroeg. Ik tekende m.i. nergens voor die verzekering. De bankbediende betaalde me die kleine som zonder problemen terug en in 2011 stond de verzekering er ook niet meer bij.
Dus gewoon beleefd je beklag gaan doen.
Ik vroeg toen de allergoedkoopste rekening zonder kaarten. Niettemin ontving ik een bankkaart om de uittreksels uit de automaat te halen.
Tot mijn verwondering kreeg ik in januari 2010 die verzekering aangerekend. Er stond nauwelijks geld op de rekening, gezien het een doorsluisrekening was.
Ik ben toen naar de bank gegaan en hen beleefd gezegd dat ik om de goedkoopste rekening vroeg. Ik tekende m.i. nergens voor die verzekering. De bankbediende betaalde me die kleine som zonder problemen terug en in 2011 stond de verzekering er ook niet meer bij.
Dus gewoon beleefd je beklag gaan doen.
Ik heb de rekeningverzekering vorige week nog afgezegd in mijn KBC bankkantoor. Dus gewoon even melden, een aangetekende brief is helemaal niet nodig.