KBC Start2Save op weg naar de uitgang
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: KBC Start2Save op weg naar de uitgang
Slecht nieuws. Op 1 juni 2018 heeft Rabobank.be de getrouwheidspremie op al haar spaarrekeningen voor particulieren opgetrokken. Ik dacht toen dat dat een ommekeer inluidde in de jarenlange trend van renteverlagingen. Blijkbaar te vroeg gejuicht. Belfius heeft twee dagen geleden de getrouwheidspremie op haar Spaarrekening + verlaagd, nu KBC weer.
Ja, dan ook maar stoppen daar....
Niet alleen die banken.
Recent brachten BNP en BPOST bank hun intrest op dergelijke rekeningen al terug naar 0,11 procent.
Recent dus ook nog Belfius en KBC bij het lijstje.
Recent brachten BNP en BPOST bank hun intrest op dergelijke rekeningen al terug naar 0,11 procent.
Recent dus ook nog Belfius en KBC bij het lijstje.
is het nog interessant? de basisrente is 0,15 beter dan veel andere banken.
heb mij een appartementje gekocht aan zee met mijn spaargeld.
vroeger ging ik dat belegd hebben in niet risicovolle TAK21 of termijnrekening....
nu ja we zien wel, tis voor zelf te gebruiken; dan heb ik er ook iets aan.
en als de waarde stijgt in de loop der jaren is dat mooi meegenomen.
vroeger ging ik dat belegd hebben in niet risicovolle TAK21 of termijnrekening....
nu ja we zien wel, tis voor zelf te gebruiken; dan heb ik er ook iets aan.
en als de waarde stijgt in de loop der jaren is dat mooi meegenomen.
banken mogen burgers beroven, burgers mogen geen banken beroven
Nu maar hopen dat het zeewater niet te snel stijgt........ 

Mr Weyts zal zijn best doen om dat tegen te houden. Van die kerel verwacht ik echter niks meer dan gebakken lucht. Misschien kan hij hoge Duitse legerbottines gebruiken om het water tegen te houden...
Hopen dat het mijn tijd nog mee gaat.
Hopen dat het mijn tijd nog mee gaat.
banken mogen burgers beroven, burgers mogen geen banken beroven
Bron?quixoticme81 schreef: ↑28 september 2018, 08:39 Tja, voor de mensen die nog start2save hebben, de rente is aangepast. Basisrente van 0,40% naar 0,15%, getrouwheidspremie blijft 0,10%.
KBC-Start2Save wordt niet meer aangeboden sinds 1 januari 2017.MeOnline schreef: ↑28 september 2018, 15:06Bron?quixoticme81 schreef: ↑28 september 2018, 08:39 Tja, voor de mensen die nog start2save hebben, de rente is aangepast. Basisrente van 0,40% naar 0,15%, getrouwheidspremie blijft 0,10%.
Deze info pagina is enkel bestemd voor klanten die een Start2Save bezitten.
https://www.beste-rente-spaarrekening.b ... 2Save.html
Laatste verificatie: 28.09.2018
Zie toch nergens een rentedaling staan?
Dit is een betere bron: https://www.kbc.be/particulieren/nl/pro ... 2save.html
Ja, daar staat het:
Basisrente: 0,40% basisrente (0,15% vanaf 1 oktober 2018)
Voila voila ...
'Alleen als ik de wonden van de spijkers in zijn handen zie en met mijn vingers kan voelen, en als ik mijn hand in zijn zij kan leggen, zal ik het geloven.'
Zouden er hier veel leden zijn die zeggen dat ze iets gezien hebben over een intrestdaling en dat maar zeggen voor de grap ?
Nochtans is er altijd wel ene die zegt : bewijs het eens !

Je kan dat normaal vinden ... of je kan het ook knap vervelend vinden als je zelf de info post en dan denken : volgende keer , mij niet meer gezien.
'Alleen als ik de wonden van de spijkers in zijn handen zie en met mijn vingers kan voelen, en als ik mijn hand in zijn zij kan leggen, zal ik het geloven.'
Zouden er hier veel leden zijn die zeggen dat ze iets gezien hebben over een intrestdaling en dat maar zeggen voor de grap ?
Nochtans is er altijd wel ene die zegt : bewijs het eens !

Je kan dat normaal vinden ... of je kan het ook knap vervelend vinden als je zelf de info post en dan denken : volgende keer , mij niet meer gezien.
Ik moet toegeven dat ik het nog in geen enkele krant gevonden had.
Nee ... Bij ING de laatste keer stond het in de mededelingen van de Homebank app. Nog nergens anders ..
En dan zaten er hier ook pipo's die denken dat zij het beter weten omdat ze het nog niet gehoord hebben (niet op jou bedoeld Yaris, of op niemand anders in het bijzonder). Ik vind dat jammer.
Wie zichzelf hier een beetje respecteert zal geen hoaxes over intrestdalingen gaan verspreiden zeker ? Denk je niet ?
En dan zaten er hier ook pipo's die denken dat zij het beter weten omdat ze het nog niet gehoord hebben (niet op jou bedoeld Yaris, of op niemand anders in het bijzonder). Ik vind dat jammer.
Wie zichzelf hier een beetje respecteert zal geen hoaxes over intrestdalingen gaan verspreiden zeker ? Denk je niet ?
Laatst gewijzigd door haelewyn op 28 september 2018, 16:19, 2 keer totaal gewijzigd.