KBC van betalende naar gratis rekeningen
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: KBC van betalende naar gratis rekeningen
anonymous, hoe kan je zelf online de aanpassing doen om naar de gratis rekening te gaan bij KBC, ik heb al wat rondgekeken, maar ik veronderstel dat deze optie goed verscholen zitanonymous schreef:
* Je kan online de aanpassing zelf doen van betalende rekening naar gratis
* Maar je zal naar je kantoor moeten gaan om de VISA kaart op te zeggen. Dit kan niet online.
* Daarna moet je nog enkele dagen wachten tot dat verwerkt is. Dan pas kan je de rekening omzetten.
* Je kan bij de gratis rekening ook geen rekening uittreksels aan hun printer opvragen.

Lott, Ik heb dat al bijna een jaar geleden gedaan. Ondertussen is het online gebeuren van KBC al enkele keren veranderd.
Ik heb even vlug gekeken (zowel touch als de oude online) en ik vind het inderdaad niet meer terug. Ofwel is die mogelijkheid verdwenen, ofwel goed verstopt.
Dan best eens bellen naar je kantoor of de naar de hulp van online bankieren.
Ik heb even vlug gekeken (zowel touch als de oude online) en ik vind het inderdaad niet meer terug. Ofwel is die mogelijkheid verdwenen, ofwel goed verstopt.
Dan best eens bellen naar je kantoor of de naar de hulp van online bankieren.
Soms heb je ook nog andere documenten nodig zoals bv. voor het invullen van belastingaangifte.Bozzie schreef:Waarom zou iemand in godsnaam nog zijn rekeningafschriften willen afdrukken?
Nu, de omschakeling van KBC-Online naar KBC-Touch vind ik persoonlijk een ramp. Vroeger bij "Online" was alles overzichtelijk.
Bij "Touch" zit er een hele hoop rimram dat de gewone man niet gebruikt, zoals bv. budgetbeheer, de meeste mensen hebben meerdere rekeningen bij verschillende banken en zijn hiermee dus niets.
Ik zit nog even vast bij KBC door hypotheek en Pricos (ook een ramp momenteel, 30% verlies dit jaar op de winsten) daarna ga ik volledig weg bij deze bank.
Je kan voorlopig nog steeds de oude interface gebruiken.eric22 schreef:Nu, de omschakeling van KBC-Online naar KBC-Touch vind ik persoonlijk een ramp.
Ja, tot 12 april normaal, of ze moesten het nog eens verlengen zoals eerder, dat zal toen ook wel zijn redenen gehad hebben, misschien nog een hoop negatieve reacties?pastr schreef:Je kan voorlopig nog steeds de oude interface gebruiken.eric22 schreef:Nu, de omschakeling van KBC-Online naar KBC-Touch vind ik persoonlijk een ramp.
Een geluk dat ik met KBC maar enkele bewerkingen (max.4) moet doen per maand. Zelfs de brandverzekering van KBC betaal ik via een andere bank, om maar een voorbeeld te geven.
Ik ben laatst van betalend naar gratis overgeschakeld.
Ik ben wel content van de touch. Ok, het is wat aanpassen, maar nu ik het gewoon ben, zou niet meer anders willen! Echt een knap systeem!
Je kan wel pas naar een gratis rekening gaan als je geen visa meer hebt! Die heb ik eerst moeten binnenbrengen op kantoor, daarna zelf overgeschakeld.
Ik zit nu wel nog met een rekeningverzekering van 35 cent per maand. Moet die nog opzeggen.
Je kan overschakelen via touch als je op die tegel klikt.
Ik ben wel content van de touch. Ok, het is wat aanpassen, maar nu ik het gewoon ben, zou niet meer anders willen! Echt een knap systeem!
Je kan wel pas naar een gratis rekening gaan als je geen visa meer hebt! Die heb ik eerst moeten binnenbrengen op kantoor, daarna zelf overgeschakeld.
Ik zit nu wel nog met een rekeningverzekering van 35 cent per maand. Moet die nog opzeggen.
Je kan overschakelen via touch als je op die tegel klikt.