KBC wijzigt tarieven
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: KBC wijzigt tarieven
Ik zie vandaag voor de eerste maal in de KBC app verschijnen dat er een bijdrage voor mijn KBC plus rekening afgehouden wordt. Ik heb deze rekening al mijn hele leven (ik ben > 30 jaar oud) en heb hier nog nooit voor moeten betalen.
Ik vind ook geen communicatie terug over een prijsaanpassing terug (niet in de KBC app en niet in mijn mails).
Ik wist zelfs niet dat dat een KBC plus rekening was
Ik vind ook geen communicatie terug over een prijsaanpassing terug (niet in de KBC app en niet in mijn mails).
Ik wist zelfs niet dat dat een KBC plus rekening was
-
apestaart12
- Newbie

- Contacteer:
Wat je nog kan doen is overschakelen naar de Basisrekening die is gratis maar dan kan je geen instantoverschrijvingen doen, geen Apple Pay en ook geen kredietkaarten wel een prepaidkaart en bovendien moet je dan 0,50 EUR betalen voor geldafnames aan niet-KBC automaten, afnames aan KBC automaten blijven gratis.neow schreef: ↑4 augustus 2021, 15:02 Ik zie vandaag voor de eerste maal in de KBC app verschijnen dat er een bijdrage voor mijn KBC plus rekening afgehouden wordt. Ik heb deze rekening al mijn hele leven (ik ben > 30 jaar oud) en heb hier nog nooit voor moeten betalen.
Ik wist zelfs niet dat dat een KBC plus rekening was![]()
Ik zal dat maar doen dan ja.
Ik vind het wel straf dat ik hierover geen communicatie gekregen zou hebben. Ik heb ook nooit een overeenkomst getekend waarin ik mijn akkoord geef voor eventuele automatische prijsverhogingen.
Ik vind het wel straf dat ik hierover geen communicatie gekregen zou hebben. Ik heb ook nooit een overeenkomst getekend waarin ik mijn akkoord geef voor eventuele automatische prijsverhogingen.
-
Timoootjex
- Hero Member

- Contacteer:
+ je kan als je 2 rekeningen voor jezelf(denk niet in een koppel toestand) basis hebben zonder problemen.
Ik heb eens 2 basisrekeningen op 1 persoon gehad soms wel handig.
Ik heb eens 2 basisrekeningen op 1 persoon gehad soms wel handig.
KBC is slecht bezig, toont minder respect voor de klanten, prepaid kaart kost 12 euro per jaar...
-
David_DeWa
- Verbannen Gebruiker

Ik zou nog eens goed kijken in het verleden want dat wordt al jaren aangerekend, die PLUS rekening.
Als ze het jou nog nooit hebben aangerekend in het verleden : dan ben je altijd al een gelukzak geweest.
David_DeWa schreef: ↑4 augustus 2021, 19:47Email: pierre-yves.dermagne@dermagne.fed.be - info.debleeker@just.fgov.be
Wie mogen dat zijn, en waarom zouden we ze mailen?
Pas ouder dan 25 J ?neow schreef: ↑4 augustus 2021, 15:02 Ik zie vandaag voor de eerste maal in de KBC app verschijnen dat er een bijdrage voor mijn KBC plus rekening afgehouden wordt. Ik heb deze rekening al mijn hele leven (ik ben > 30 jaar oud) en heb hier nog nooit voor moeten betalen.
Ik wist zelfs niet dat dat een KBC plus rekening was![]()
Estate Guru believer.