Keypack keytrade kredietkaart
Re: Keypack keytrade kredietkaart
Klopt. Heb zowel Keytrade VISA als Beobank MC en enkel de Beobank kaart staat als kredietopening geregistreerd.
in mijn keytrade berichtjes staat er nu:
"Uw nieuwe kredietkaart
Gisteren om 10:51
Beste klant, Wacht u op uw nieuwe kredietkaart? De verzending ervan heeft jammer genoeg vertraging opgelopen. Gelieve ons hiervoor te excuseren. Dus graag nog even geduld, we doen er alles aan om u die zo snel mogelijk te bezorgen."
"Uw nieuwe kredietkaart
Gisteren om 10:51
Beste klant, Wacht u op uw nieuwe kredietkaart? De verzending ervan heeft jammer genoeg vertraging opgelopen. Gelieve ons hiervoor te excuseren. Dus graag nog even geduld, we doen er alles aan om u die zo snel mogelijk te bezorgen."
Vernieuwing van een bestaande kaart ? Of een Platinum aangevraagd ?
ter info, ik had niets aangevraagd en men heeft een platinum opgestuurd. Mijn visa gold is pas verlengd dus ik heb nu 2 kaarten. Is die platinum dan ter vervanging van die gold en gaat men die dan deactiveren?
Dat zou in de begeleidende brief moeten gestaan hebben. Ik zou denken van wel.. Eerdere berichten op het forum hier tonen dezelfde informatiie : Klanten met een Gold die nog geldig was die een Platinum kaart hebben toegestuurd gekregen.
thx, e-mail van juli terug gevonden, was in mijn spam filter terecht gekomen. Blijkbaar worden gold klanten van de oude formule (50 euro / jaar) overgezet naar de platinum met behoud van de krediet limiet van de gold (5000 / jaar). De gold zal gedeactiveerdworden zelfs al is die pas verlengd. Bottom line, alle klanten worden overgezet naar het nieuwe visa aanbod
ik heb ook ongevraagd een kredietkaart Visa classic gekregen ondanks dat ik al een heb geldig tot 2023,,ik begrijp het niet ....
De oude reeks wordt gewoon versneld uitgefaseerd. Niet de eerste keer dat een bank dit doet hoor.
de technische uitrol van de nieuwe kaarten is zeer amateuristisch. Instellingen werken niet, ik heb 3dsecure uitgeschakeld om gemakkelijk mijn revolut kaart te kunnen spijzen en die instelling doet niets, blijft gewoon vragen naar de 3dsecure 2 factor authenticatie. PIN code aanpassen werkt niet, bovenstaande werkt niet, allemaal super amateuristisch ...
--EDIT mod: het is niet nodig een volledig bericht te quoten dat er net boven staat!--
Inderdaad, ik kan zelfs de voorgestelde Visa Classic niet weigeren. Klikken op 'Weigeren' doet niets.
Inderdaad, ik kan zelfs de voorgestelde Visa Classic niet weigeren. Klikken op 'Weigeren' doet niets.