Keyplan
TIP
Keyplan
Mijn broer is vader geworden en heeft een pamperrekening geopend.
Ik zou liever iets 'persoonlijkers' geven. Ik dacht daarom aan een keyplan. Doch het is niet mijn bedoeling om regelmatig iets bij te storten, misschien wel eens met een communie ofzo.
Kan je een keyplan maken met een eenmalig startbedrag?
Ik zou liever iets 'persoonlijkers' geven. Ik dacht daarom aan een keyplan. Doch het is niet mijn bedoeling om regelmatig iets bij te storten, misschien wel eens met een communie ofzo.
Kan je een keyplan maken met een eenmalig startbedrag?
Re: Keyplan
Lees zeker de website van keytrade even na. Daar staan de mogelijkheden vrij duidelijk op.
Een keyplan is er vanaf 25 euro per jaar, en je kan het onderbreken. Je moet zelf even kijken of wat jij zoekt mogelijk is.
Een keyplan is er vanaf 25 euro per jaar, en je kan het onderbreken. Je moet zelf even kijken of wat jij zoekt mogelijk is.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
In principe kan je er 25€ op storten en dan direct stil leggen.
Maar hoe jij een rekening kan openen op naam van je neefje moet je maar eens navragen.
Maar hoe jij een rekening kan openen op naam van je neefje moet je maar eens navragen.
Een keyplan is juist bedoeld om regelmatig bij te storten.
Als je toch eenmalig wil storten zou ik gaan voor een andere oplossing. Een keyplan is daar idd niet voor bedoeld.
Ik dacht dat het anders niet kan om fondsen voor een minderjarige te kopen.
Verstuurd vanaf mijn HUAWEI TAG-L21 met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn HUAWEI TAG-L21 met Tapatalk
Er zijn op dit forum al veel draadjes over sparen voor kinderen geweest. Een goede raad die steeds terugkomt is: spaar in eigen naam en geef het aan het kind als en wanneer het het waard is.
Een keyplan is er vooral om zonder kosten te kunnen instappen.
Voordeel is inderdaad dat je makkelijk kan bijstorten op het tempo dat je wil aanhouden.
Nu hoop ik toch dat het over meer dan éénmalig 25€ gaat.
Eenmalig een storting van 25€ gespreid over 20 fondsen. 
-
MaroefDeFoef
- Newbie

- Contacteer:
+2