Keytrade 5cent-actie: vreemd...
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: Keytrade 5cent-actie: vreemd...
Bovendien wordt het bedrag altijd gestort met valutadatum 1ste van de maand, dus wanneer het op je rekening komt maakt weinig uit.
als je wat domicilieringen laat invoeren krijg je zoveel niet , maar als je je werkuren telt en je krijgt daar 5 cent per transactie voor dan zal je wel heel slecht betaald worden.
Klopt, maar dan krijg je, indien je nu en dan eens van leverancier verandert een ellenlange lijst van geschorste mandaten waar je drie jaar mag zitten naar kijken. Maar da's een ander topic.paul schreef:als je wat domicilieringen laat invoeren krijg je zoveel niet , maar als je je werkuren telt en je krijgt daar 5 cent per transactie voor dan zal je wel heel slecht betaald worden.
Je kan natuurlijk ook werken met "begunstigden", ontneemt je al het grote werk.
Als je bedoelt dat de 5-cent actie niet zou meetellen voor domiciliëringen, dan klopt dit niet.paul schreef:als je wat domicilieringen laat invoeren krijg je zoveel niet , maar als je je werkuren telt en je krijgt daar 5 cent per transactie voor dan zal je wel heel slecht betaald worden.
- Wél geldig voor betalingen en afhalingen met debetkaart, inkomende en uitgaande overschrijvingen, domiciliëringen...
- Niet geldig voor permanente opdrachten, internationale overschrijvingen, verrichtingen via kredietkaart...
[/quote]
Dat is vaag hé. Wat is misbruik? Is elke dag een overschrijving van 1 euro misbruik?[/quote]
Het blijkt dat Keytrade zijn controles aan het verscherpen is. Ben al jaren meerdere overschrijvingen per dag aan het doen ( verschillende bedragen per rekening). Had altijd rond de 10 € / maand. Heb vandaag een mailtje gehad dat als ik mijn manier van overschrijven niet aanpas dat ik word uitgesloten van de actie. Niet dat ik het onterecht vind, maar u weze gewaarschuwt.
Dat is vaag hé. Wat is misbruik? Is elke dag een overschrijving van 1 euro misbruik?[/quote]
Het blijkt dat Keytrade zijn controles aan het verscherpen is. Ben al jaren meerdere overschrijvingen per dag aan het doen ( verschillende bedragen per rekening). Had altijd rond de 10 € / maand. Heb vandaag een mailtje gehad dat als ik mijn manier van overschrijven niet aanpas dat ik word uitgesloten van de actie. Niet dat ik het onterecht vind, maar u weze gewaarschuwt.
-
anonymous
10€/maand? Dat zijn dus 200 verrichtingen....
Tja als je elke dag van rekening x naar rekening y overschrijft en dan van y terug naar x, kan ik best begrijpen dat ze dat als misbruik aanschouwen.
Tja als je elke dag van rekening x naar rekening y overschrijft en dan van y terug naar x, kan ik best begrijpen dat ze dat als misbruik aanschouwen.
Dan verwondert het mij dat ze dat nog niet langer hebben nagezien.
Als je je werkuren telt voor die 200 verrichtingen zal je voor die 10 euro wel heel slecht betaald zijn.
( zeker als je zoveel overschrijvingen naar je eigen rekeningen doet )
Misschien kom je aan één euro per uur, en kom je automatisch in een slecht daglicht bij keytrade te staan.
Als je je werkuren telt voor die 200 verrichtingen zal je voor die 10 euro wel heel slecht betaald zijn.
( zeker als je zoveel overschrijvingen naar je eigen rekeningen doet )
Misschien kom je aan één euro per uur, en kom je automatisch in een slecht daglicht bij keytrade te staan.
Ik log elke morgen in en deed dan een aantal overschrijvingen. Vb. Visa kaart elke dag een bedrag verdeeld over 20 dagen.
En heb je al eens een inschatting gemaakt van de opbrengst per uur werk ?
Het was misschien tijdens zijn werkuren 
Goed nieuws. Misbruik van zo'n toffe dingen zorgt ervoor dat ze vroeger beëindigd worden dan gepland.Geertje schreef: Het blijkt dat Keytrade zijn controles aan het verscherpen is.
-
anonymous
En ik voelde me al schuldig omdat ik ook bijna elke dag een kleine verrichting heb.
In ons bedrijfsrestaurant kan je enkel met bancontact betalen. Ik neem er quasi alle dagen een soepke (dus transactie van tegoei een halve euro).
Is dus elke dag een kleine transactie, waarvoor ik ook 5cent krijg. Heb ook al gedacht dat ik er opmerkingen over zou krijgen. Maar tot hiertoe niets. Nu ja, ik kan er ook niet aan doen.
In ons bedrijfsrestaurant kan je enkel met bancontact betalen. Ik neem er quasi alle dagen een soepke (dus transactie van tegoei een halve euro).
Is dus elke dag een kleine transactie, waarvoor ik ook 5cent krijg. Heb ook al gedacht dat ik er opmerkingen over zou krijgen. Maar tot hiertoe niets. Nu ja, ik kan er ook niet aan doen.
als dat van de rekening van een werkgever afgaat, dan snapt Keytrade dat ook wel
maar als je 200 keer per maand naar je EIGEN rekeningen ( kleine ) bedragen zit over te schrijven, dan begrijp ik hun voor 10 000 %
(eigenlijk hadden ze dergelijke controle al langer mogen doen, waarschijnlijk zijn er te weinig geweest die daarvan misbruik gemaakt hebben, dat ze het misschien de moeite niet vonden )
als je dat met grote bedragen doet, en die keren niet meer terug naar keytrade, dan kan je vragen krijgen over witwaspraktijken denk ik.
Geld een korte tijd op een rekening houden, en dan gesplitst naar andere eigen rekeningen overboeken dat houden ze wel in het hoog als het over grote bedragen gaat. Dan wachten ze een hele tijd om daar een opmerking over te maken, zodat je een al een heel pak transacties hebt en bijgevolg nog moeilijk iets kunt verzinnen daarover.
maar als je 200 keer per maand naar je EIGEN rekeningen ( kleine ) bedragen zit over te schrijven, dan begrijp ik hun voor 10 000 %
(eigenlijk hadden ze dergelijke controle al langer mogen doen, waarschijnlijk zijn er te weinig geweest die daarvan misbruik gemaakt hebben, dat ze het misschien de moeite niet vonden )
als je dat met grote bedragen doet, en die keren niet meer terug naar keytrade, dan kan je vragen krijgen over witwaspraktijken denk ik.
Geld een korte tijd op een rekening houden, en dan gesplitst naar andere eigen rekeningen overboeken dat houden ze wel in het hoog als het over grote bedragen gaat. Dan wachten ze een hele tijd om daar een opmerking over te maken, zodat je een al een heel pak transacties hebt en bijgevolg nog moeilijk iets kunt verzinnen daarover.
Sorry, maar 200 overschrijvingen naar jezelf doen om 10 € per maand te verdienen... Tjonge...
En inderdaad, dan krijg je als reactie dat zo'n acties afgeschaft worden. De goede moeten het altijd bekopen voor de slechte.
En inderdaad, dan krijg je als reactie dat zo'n acties afgeschaft worden. De goede moeten het altijd bekopen voor de slechte.
bij 200 overschrijvingen krijgt men een vergoeding die onder het minimumuurloon zit. Best bij de vakbond reclameren dan, want meer dan één euro ( netto of bruto ? ) zal die per uur niet vangen