Keytrade aankoop met bankkaart
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Keytrade aankoop met bankkaart
Bestaat er een maximum wat je per dag met bankkaart kan betalen?
Ik heb een aankoop gedaan van ongeveer 1500€ wat ik vandaag wil gaan afhalen en betalen met bankkaart. Ik wil natuurlijk niet met een weigerende bankkaart geconfronteerd worden. Ik ben klant bij Keytrade en er staat voldoende op de zichtrekening.
Ik heb bij keytrade de algemene voorwaarden eens bekeken maar kan geen verklaring vinden.
Misschien omdat het evident is dat je kan uitgeven wat op je rekening staat?
Ik wil gewoon zeker zijn.
Alvast bedankt.
Dave
Ik heb een aankoop gedaan van ongeveer 1500€ wat ik vandaag wil gaan afhalen en betalen met bankkaart. Ik wil natuurlijk niet met een weigerende bankkaart geconfronteerd worden. Ik ben klant bij Keytrade en er staat voldoende op de zichtrekening.
Ik heb bij keytrade de algemene voorwaarden eens bekeken maar kan geen verklaring vinden.
Misschien omdat het evident is dat je kan uitgeven wat op je rekening staat?
Ik wil gewoon zeker zijn.
Alvast bedankt.
Dave
Re: aankoop met bankkaart
Bron: https://www.keytradebank.com/pdf/condi_debet_nl.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;Art. 5 - Maxima per verrichting
Opnemingen aan de geldautomaten Bancontact/Mister Cash en Maestro zijn als volgt beperkt :
• Maximum bedrag per kaart en per dag (0-24u) : 510 EUR
• Maximum bedrag per periode van 7 dagen : 1,260 EUR
Betalingen via de Bancontact/Mister Cash en Maestro betaalterminals zijn beperkt tot 2,510 EUR per kaart en per periode van 7 dagen.
Het totaal bedrag van betalingen en opnemingen van contant geld, via Bancontact/Mister Cash en Maestro, mag maximum 3,760 EUR
per rekening en per 7 dagen bedragen. Het maximum bedrag dat op Proton mag worden geladen is 125 EUR.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: aankoop met bankkaart
thanks!
blijkbaar niet aandachtig genoeg gelezen
Kan ik gerust zijn.
blijkbaar niet aandachtig genoeg gelezen
Kan ik gerust zijn.