keytrade booster: 6 procent voor nieuwe klanten
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
-
- Full Member
Re: keytrade booster: 6 procent voor nieuwe klanten
Ging bijzonder snel : binnen de week had ik alles en kon ik via mijn codes en keytradeID toegang krijgen tot mijn 3 automatisch geopende rekeningen : een zichtrekeing, de azur-spaarekeing, én de booster-rekening.Hoe lang hebben jullie moeten wachten vooraleer alles geregeld was (vooraleer je dus kon inloggen en toegang had tot al je rekeningen)?
Wel belangrijk : de rekeningnummers zelf krijg je niet toegestuurd : je ziet ze pas als je voor de eerste keer inlogt.
Thanks voor je reactie. Ikzelf heb dinsdagmorgen de nodige documenten op de post gedaan, maar vooralsnog geen enkele brief ontvangen. Achja, als ik voor eind februari het geld heb kunnen overmaken maak ik me nog geen zorgen.mr intrest schreef:Ging bijzonder snel : binnen de week had ik alles en kon ik via mijn codes en keytradeID toegang krijgen tot mijn 3 automatisch geopende rekeningen : een zichtrekeing, de azur-spaarekeing, én de booster-rekening.Hoe lang hebben jullie moeten wachten vooraleer alles geregeld was (vooraleer je dus kon inloggen en toegang had tot al je rekeningen)?
Wel belangrijk : de rekeningnummers zelf krijg je niet toegestuurd : je ziet ze pas als je voor de eerste keer inlogt.
Ik dacht dat je ook automatisch een effectenrekening krijgt, of is dat niet het geval?
[off-topic]paul schreef:Normaal zal je nooit aan het geld van je zoontje van 4 jaar zelf meer kunnen.
Dat is trouwens een goede reden om geld voor kleine kinderen te bewaren op een rekening op jouw naam. Als je het dan tijdelijk nodig hebt, kun je het gebruiken en later terugstorten, in plaats van een duur krediet te moeten aangaan.
Toen ik klein was, hebben mijn centjes zo meegeholpen toen mijn ouders een huis kochten.
Dit veronderstelt natuurlijk wel dat er geen ouder met het geld gaat lopen he. Als een van beiden gokker of verslaafde is, blijft geld van je kind beter op naam van dat kind.
[/off-topic]
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Bull-Bear, ik heb mijn brief de 14de of 15de januari verstuurd en heb 3 brieven reeds ontvangen: de brief met het toegangswachtwoord + de bevestigingscode, de brief met de Keytrade ID en de brief met de geheime code van de bankkaart. Nu moet ik alleen nog wachten op de brief met de gebruikersnaam. Dus je ziet het kan een week maar evengoed 3 weken duren.
De effectenrekening krijg je er inderdaad bij.
Inderdaad, die krijg je ook, 4 rekeningen dus (en mogelijkheid om termijnrekening te openen).Bull-Bear schreef:Thanks voor je reactie. Ikzelf heb dinsdagmorgen de nodige documenten op de post gedaan, maar vooralsnog geen enkele brief ontvangen. Achja, als ik voor eind februari het geld heb kunnen overmaken maak ik me nog geen zorgen.mr intrest schreef:
Ging bijzonder snel : binnen de week had ik alles en kon ik via mijn codes en keytradeID toegang krijgen tot mijn 3 automatisch geopende rekeningen : een zichtrekeing, de azur-spaarekeing, én de booster-rekening.
Ik dacht dat je ook automatisch een effectenrekening krijgt, of is dat niet het geval?
Ik had hetzelfde probleem dat ze blijkbaar vergeten waren om de brief met de gebruikersnaam te verzenden of zoiets. In ieder geval, ik heb hem nog niet. Maar omdat ik geen zin had om te wachten heb ik naar Keytrade gebeld, daar hebben ze mijn toegangscode via de telefoon gegeven. Dus dat kan voor jou ook de oplossing zijn.buffaloke85 schreef:Bull-Bear, ik heb mijn brief de 14de of 15de januari verstuurd en heb 3 brieven reeds ontvangen: de brief met het toegangswachtwoord + de bevestigingscode, de brief met de Keytrade ID en de brief met de geheime code van de bankkaart. Nu moet ik alleen nog wachten op de brief met de gebruikersnaam. Dus je ziet het kan een week maar evengoed 3 weken duren.
-
- Full Member
Bij mij hadden ze de 'eerste' brief met gebruikersnaam ook vergeten.Ik had hetzelfde probleem dat ze blijkbaar vergeten waren om de brief met de gebruikersnaam te verzenden of zoiets. In ieder geval, ik heb hem nog niet. Maar omdat ik geen zin had om te wachten heb ik naar Keytrade gebeld, daar hebben ze mijn toegangscode via de telefoon gegeven. Dus dat kan voor jou ook de oplossing zijn.
Had hen daarover een mail gestuurd en binnen het uur(!) kreeg ik een mail terug mèt mijn gebruikersnaam zodat ik aan de slag kon.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Ik had een e-mail verstuurd om te vragen waar mijn brief bleef van de gebruikersnaam en ze stuurden een e-mail terug met de vermelding dat de brief nog wordt verstuurd. Raar dat ze de gebruikersnaam ook niet van de eerste keer doorsturen via mail maar op die paar dagen gaat het niet aankomen.
Nog eventjes geduld... je geduld zal beloond worden.buffaloke85 schreef:Ik had een e-mail verstuurd om te vragen waar mijn brief bleef van de gebruikersnaam en ze stuurden een e-mail terug met de vermelding dat de brief nog wordt verstuurd. Raar dat ze de gebruikersnaam ook niet van de eerste keer doorsturen via mail maar op die paar dagen gaat het niet aankomen.
Ben zelf nog maar een 2-tal weken klant van Keytrade en ik vind het geweldig, zowel het online rekeningen beheer als de klantenservice (per telefoon tot 22h 's avonds en gratis bellen via Skype).
Indien je je met je E-id aanmeldt op de Keytrade website heb je enkel je digipass nodig. Je gebruikersnaam verschijnt dan in een uitschuiflijstje. Weet wel niet of het lukt voor een eerste aanmelding.
Ik had 16 januari mijn brief op de post gedaan, 25 januari werd de eerste brief verzonden en 26 januari de 2de. Deze heb ik beide in mijn bezit, maar van de Keytrade ID nog geen spoor (nochtans ook verzonden op 26 januari).
Ik vermoed dat er door die booster-actie wel heel veel aanvragen zijn de laatste tijd dus dat zal wellicht een beetje vertraging met zich meebrengen?
Ikzelf heb het zelfde probleem. Verzonden op 26 januari, maar de ID zelf is nog niet toegekomen...Zorba schreef:Ik had 16 januari mijn brief op de post gedaan, 25 januari werd de eerste brief verzonden en 26 januari de 2de. Deze heb ik beide in mijn bezit, maar van de Keytrade ID nog geen spoor (nochtans ook verzonden op 26 januari).
Vandaag weer niets...
Ik heb wel al kunnen inloggen zodat ik mijn rekeningnummer zie, ik neem aan dat ik dan al kan overschrijven?
Ik heb wel al kunnen inloggen zodat ik mijn rekeningnummer zie, ik neem aan dat ik dan al kan overschrijven?
Jawel, dat kan je al en een dag erna zie je het geld er op staan.Zorba schreef:Vandaag weer niets...