keytrade booster: 6 procent voor nieuwe klanten
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: keytrade booster: 6 procent voor nieuwe klanten
Er zijn al enkele vragen beantwoord door enkele andere forumleden, maar om compleet te zijn:Tomasz schreef:Dag allemaal
ik heb heel dit topic doorgenomen en heb toch nog wat vragen. Wanneer wordt die intrest op de Booster rekening betaald? Onmiddellijk na het sluiten van die rekening (dus na drie maand)?
Ik heb vorig jaar eind januari mijn geld bij Argenta gezet, mijn getrouwheidspremie is daar dus verworven en die wordt op 31 december 2010 uitbetaald. Mijn nieuw 'jaar' voor getrouwheid is beginnen lopen op 29 januari. Het is voor mij maw een ideaal moment om eens 10.000 euro over te zetten en mee te profiteren? Of begrijp ik dit fout? Het is toch zo dat mijn getrouwheid van mijn storting op 29/01/2009 bij Argenta pas eind dit jaar gestort wordt hé. Is het volgens jullie een goed moment om dit te doen?
Is de booster gratis, wanneer wordt het uitbetaald, ... ? Het staat allemaal heel mooi op de site van Keytrade, binnen de minuut heb je het antwoord gevonden op al je vragen. Zie http://www.keytradebank.com/nl/promo/booster" onclick="window.open(this.href);return false;
Wanneer jouw getrouwheidspremie uitbetaald wordt, heb je al eens gevraagd in een ander topic en dat is al uitvoerig beantwoord geweest. Het heeft niet veel nut vragen die al duidelijk beantwoord geweest zijn, nog eens te stellen in een ander topic! Zie viewtopic.php?f=1&t=8344&p=66006#p66006" onclick="window.open(this.href);return false;
Mijn excuses, ik wil gewoon zeker zijn dat ik het juiste doe. Ik ben een echte leek.
Heb mijn enveloppe op de bus gedaan, ben eens benieuwd wanneer ik iets zal horen van Keytrade:)
Heb mijn enveloppe op de bus gedaan, ben eens benieuwd wanneer ik iets zal horen van Keytrade:)
Voor de mensen die nog geen ID ontvangen hebben. Kan je niet inloggen met je elektronische identiteitskaart om op die manier al je rekeningnummers te zien zodat je al kan overschrijven naar je rekening?
Of is een eerste keer verplicht in te loggen met de ID?
Je kan reeds inloggen met de username en wachtwoord die je ontvangen hebt, en je kan reeds je nummers enzo zien, en dus al geld overschrijven naar de booster rekening, maar van zodra je de details wilt bekijken per rekening, of je betaalkaart wilt activeren, dan dien je te beschikken over je keytrade ID...BartVW schreef:Voor de mensen die nog geen ID ontvangen hebben. Kan je niet inloggen met je elektronische identiteitskaart om op die manier al je rekeningnummers te zien zodat je al kan overschrijven naar je rekening?
Dus buiten reeds geld op de booster rekening zetten kan je eigenlijk niets doen... best vervelend.
Toch maar ff oppassen met zulke aanlokkelijke aanbiedingen.
Als Kaupthing bank anno 2008 met intresten, boven gemiddeld de aandacht wou trekken, was 't bedrijf reeds in moeilijkheden. Ze moesten proberen geld binnen te rijfen om eerder beloofde deals in te dekken.....dus mensen die in Keytrade beleggen, je bent wel gedekt d.m.v een waarborg, maar weet dat er veel energie en tijd gaat inzitten om je geld te recuperen.
Als Kaupthing bank anno 2008 met intresten, boven gemiddeld de aandacht wou trekken, was 't bedrijf reeds in moeilijkheden. Ze moesten proberen geld binnen te rijfen om eerder beloofde deals in te dekken.....dus mensen die in Keytrade beleggen, je bent wel gedekt d.m.v een waarborg, maar weet dat er veel energie en tijd gaat inzitten om je geld te recuperen.
Kaupthing gaf een hoge rente op de spaarrekening, onbepaald in tijd en bedrag. Dit is 6% bruto (jaarbasis) op 90 dagen voor max 10 000 EUR. Gewoon een reclamecampagne, een welkomstgeschenk van 125 EUR, ze weten exact wat het hun gaat (kan) kosten. Een vergezochte vergelijking met Kaupthing als je het eens tegoei bekijkt...john2 schreef:Toch maar ff oppassen met zulke aanlokkelijke aanbiedingen.
DB heeft in het verleden dergelijke acties al meer gedaan 7% op 3 maand of 6 % op 4 maand. Dit kan je moeilijk met Kaupting vergelijken. Keytrade heeft belgische roots, en Kaupting IJslandse
Ondertussen, nog steeds aan het wachten op de Keytrade ID...
Ik heb onlangs ook een nieuwe rekening geopend bij Keytrade en alle papieren buiten de ID reeds ontvangen. Als ik inlog staat er dat de Keytrade-ID op 01/02/2010 verstuurd werd...
Misschien kunnen ze niet volgen met de ID's?
Misschien kunnen ze niet volgen met de ID's?
Dat zal de enige logische verklaring zijn, lijkt me sterk dat de post met zulke vertragingen kampt en dan juist voor al die Keytrade ID's op te sturen. Ze hadden hun dit imho kunnen besparen door het oude Kaupthing loginsysteem in te zetten voor nieuwe klanten. Ik ga er mij binnen enkele dagen ook eentje bij openen, hopelijk kan ik gewoon mijn bestaande ID blijven gebruiken voor alle rekeningen...
Los van het feit dat ik begrip kan opbrengen dat ze te weinig ID's hebben, vind ik het redelijk schandalig dat ze mij dan in een mail bevestigen dat mijn ID op 26 januari werd verzonden.
Slecht begin alleszins ...
En nog triestiger dat ze het op "de post" steken omdat het zogezegd in speciale enveloppes verstuurd wordt...Zorba schreef:Los van het feit dat ik begrip kan opbrengen dat ze te weinig ID's hebben, vind ik het redelijk schandalig dat ze mij dan in een mail bevestigen dat mijn ID op 26 januari werd verzonden.
Helpt jullie niet maar ik heb in vorige maand een rekening geopend en alles is zeer vlot gegaan. Misschien is het met die booster aktie wel extra druk. Vind de Keytrade service eigenlijk zeer goed. Al mijn mails naar Keytrade binnen 24 uur beantwoord.
Ik hoor van iedereen dat ze erg tevreden zijn van de service van keytrade, en ik heb er geen probleem mee dat ze niet voldoende Keytrade ID's op voorraad hadden, maar dat ze dit dan eerlijk communiceren uit eigen beweging naar alle gebruikers toe... in plaats van alle nieuwe klanten wekelijks te laten terugbellen, om het vervolgens op vertragingen bij de post te steken...RolandT schreef:Helpt jullie niet maar ik heb in vorige maand een rekening geopend en alles is zeer vlot gegaan. Misschien is het met die booster aktie wel extra druk. Vind de Keytrade service eigenlijk zeer goed. Al mijn mails naar Keytrade binnen 24 uur beantwoord.
Ik heb nog steeds niets ontvangen. Heb dan maar opnieuw contact opgenomen met Keytrade (opnieuw!) en daar wisten ze me het volgende te zeggen:Zorba schreef:Los van het feit dat ik begrip kan opbrengen dat ze te weinig ID's hebben, vind ik het redelijk schandalig dat ze mij dan in een mail bevestigen dat mijn ID op 26 januari werd verzonden.
Geachte,
Het Id is hier inderdaad al vertrokken de 26e januari. Onze post wordt
gefrankeerd door een extern bedrijf die deze dan afzet bij de post in
Brussel. Wij hebben gevraagd aan dit bedrijf om een klacht in te dienen bij de post, vermits we hebben gemerkt dat de Keytrade ID's met een enorme
vertraging worden geleverd.
Indien u wenst kan ik de ID's nog altijd per aangetekende brief naar u
toe sturen, zodat de ontvangst gegarandeerd kan worden. Wij zullen dit uiteraard gratis doen.
Gelieve te bevestingen of u dit wenst.
Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groeten
-
Dus heb ik maar gevraagd om hem aangetekend te versturen, welke vandaag dan ook gebeurd is.