keytrade booster: 6 procent voor nieuwe klanten
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: keytrade booster: 6 procent voor nieuwe klanten
In verband met al dan niet nog van de Booster-voorwaarden kunnen genieten, ontvang ik van Keytrade volgende melding:
Als wij uw aanvraag tot rekeningopening voor 28/02/2010 ontvangen, en u bent nog geen klant van Keytrade Bank, dan ontvangt u sowieso een Keytrade Boosterrekening. Het duurt momenteel een 2-tal weken alvorens de aanvraag door ons verwerkt is.
U heeft ongetwijfeld gelezen dat de Boosterrekening een tijdelijke rekening is die na 3 maanden wordt afgesloten. De regels daarbij zijn:
- OFWEL de rekening wordt afgesloten 90 dagen na de eerste storting op de Boosterrekening
- OFWEL wordt de rekening afgesloten 140 dagen na rekeningopening.
U heeft dus een tijdsmarge van 50 dagen tussen het moment dat de Boosterrekening wordt geopend en het moment dat u de eerste storting dient uit te voeren op de Boosterrekening.
Als wij uw aanvraag tot rekeningopening voor 28/02/2010 ontvangen, en u bent nog geen klant van Keytrade Bank, dan ontvangt u sowieso een Keytrade Boosterrekening. Het duurt momenteel een 2-tal weken alvorens de aanvraag door ons verwerkt is.
U heeft ongetwijfeld gelezen dat de Boosterrekening een tijdelijke rekening is die na 3 maanden wordt afgesloten. De regels daarbij zijn:
- OFWEL de rekening wordt afgesloten 90 dagen na de eerste storting op de Boosterrekening
- OFWEL wordt de rekening afgesloten 140 dagen na rekeningopening.
U heeft dus een tijdsmarge van 50 dagen tussen het moment dat de Boosterrekening wordt geopend en het moment dat u de eerste storting dient uit te voeren op de Boosterrekening.
Bij mij ging alles zeer vlot, tiental dagen geleden brief gebust, gisteren twee brieven gekregen en vandaag de derde met het Keytrade-ID...
Mijn vriendin heeft ook een rekening geopend.
Gisteren hebben we gebeld omdat de Keytrade ID toch wel heel lang op zich liet wachten. Duidelijke en vriendelijke uitleg gekregen met datum wanneer het verstuurd was. Mochten we het vrijdag niet ontvangen hebben, moesten we onmiddellijk terug contact opnemen. Afwachten dus.
Gisteren hebben we gebeld omdat de Keytrade ID toch wel heel lang op zich liet wachten. Duidelijke en vriendelijke uitleg gekregen met datum wanneer het verstuurd was. Mochten we het vrijdag niet ontvangen hebben, moesten we onmiddellijk terug contact opnemen. Afwachten dus.
16 dagen geleden mijn aanvraag op de post gedaan.
Vandaag een omslag ontvangen met de Keytrade ID.
Wacht nog op de 2de omslag met login en paswoord, vooraleer een storting te kunnen verrichten.
Vandaag een omslag ontvangen met de Keytrade ID.
Wacht nog op de 2de omslag met login en paswoord, vooraleer een storting te kunnen verrichten.
Dat vertellen ze aan iedereen... Waarheid is dat je zowiezo zal moeten terugbellen om hen te vragen dat ze jouw Keytrade ID per post opsturen (aangetekend).dave1976 schreef:Mijn vriendin heeft ook een rekening geopend.
Ik heb ook gelovig 2 weken lang gebeld en gemaild, tot ik hen vroeg wat er echt gaande was.
3 dagen daarna kreeg ik mijn keytrade ID.
Raar dat bij mij dan alles zo vlot verloopt, ik zou toch gewoon wat meer geduld/vertrouwen hebben
Bij de een verloopt het blijkbaar vlot, bij de ander niet, heel vreemd wel. Ikzelf heb maandagavond gemaild dat ik mijn ID nog steeds niet gekregen had (aanvraag dateerde van 26/01). Ze mailden dinsdagmorgen terug dat dat inderdaad niet normaal was en dat ze de ID nogmaals gingen versturen. Vandaag heb ik die dan gekregen. Ik zou dus inderdaad wat geduld hebben, maar niet te lang, het is wel duidelijk dat er toch een aantal dingen mislopen bij Keytrade (misschien door de vele aanvragen van nieuwe klanten). Feit is wel dat ze zonder morren het nodige doen en dat alles uiteindelijk wel in orde komt.
-
- Newbie
- Contacteer:
Goed nieuws !
Zeg gaan me toch als nieuwe klant beschouwen omdat mijn oude rekening nog voor de actie was afgesloten.
Nu stel ik me de vraag als ik na de drie maanden mijn geld naar fortuneo plus rekening breng ga ik dan nog een betere zaak doen ?
En wat ik me nog afvraag: momenteel staat al mijn spaargeld op fortuneo plus en dit is in drie verschillende delen gestort.
ik zou 10.000 euro overbrengen naar Keytrade dus verlies ik mijn getrouwheidspremie op de rest van de stortingen ?
Als ik na die 10.000 euro daarna terugboek naar fortuneo plus en laat het 12 maanden erop staan verwerf ik dan toch mijn getrouwheidspremie terug op die 10.000 euro ?
Hopelijk bieden jullie duidelijkheid.
Zeg gaan me toch als nieuwe klant beschouwen omdat mijn oude rekening nog voor de actie was afgesloten.
Nu stel ik me de vraag als ik na de drie maanden mijn geld naar fortuneo plus rekening breng ga ik dan nog een betere zaak doen ?
En wat ik me nog afvraag: momenteel staat al mijn spaargeld op fortuneo plus en dit is in drie verschillende delen gestort.
ik zou 10.000 euro overbrengen naar Keytrade dus verlies ik mijn getrouwheidspremie op de rest van de stortingen ?
Als ik na die 10.000 euro daarna terugboek naar fortuneo plus en laat het 12 maanden erop staan verwerf ik dan toch mijn getrouwheidspremie terug op die 10.000 euro ?
Hopelijk bieden jullie duidelijkheid.
Wat me opvalt is dat bij de meeste mensen met problemen hun keytrade ID op 26/01 verzonden is geweest... Zoals bij mij ook het geval was...Bull-Bear schreef:Bij de een verloopt het blijkbaar vlot, bij de ander niet, heel vreemd wel. Ikzelf heb maandagavond gemaild dat ik mijn ID nog steeds niet gekregen had (aanvraag dateerde van 26/01). Ze mailden dinsdagmorgen terug dat dat inderdaad niet normaal was en dat ze de ID nogmaals gingen versturen. Vandaag heb ik die dan gekregen. Ik zou dus inderdaad wat geduld hebben, maar niet te lang, het is wel duidelijk dat er toch een aantal dingen mislopen bij Keytrade (misschien door de vele aanvragen van nieuwe klanten). Feit is wel dat ze zonder morren het nodige doen en dat alles uiteindelijk wel in orde komt.
Volgens mij een zending die de mist is in gegaan en die ze dan nu, bovenop de nieuwe aanvragen, moeten opnieuw verzenden...
Ik had graag de algemene voorwaarden van die actie eens gelezen.
Ik vond die echter niet op hun website.
Heeft iemand die op één of andere manier te pakken gekregen?
Ik vond die echter niet op hun website.
Heeft iemand die op één of andere manier te pakken gekregen?
saaiko schreef:
Wat me opvalt is dat bij de meeste mensen met problemen hun keytrade ID op 26/01 verzonden is geweest... Zoals bij mij ook het geval was...
Volgens mij een zending die de mist is in gegaan en die ze dan nu, bovenop de nieuwe aanvragen, moeten opnieuw verzenden...
De mijne was begin februari verzonden en heb die tot op heden niet ontvangen. Ik heb gisteren naar Keytrade gebeld en daar vertelden ze me ook dat de zending waarschijnlijk bij de Post verloren was geraakt. Ik denk eerder dat dit een drogreden is. De echte reden zal eerder zijn dat ze minder intresten moeten geven op hun Booster want ik heb ook nog gewacht tot ik de id toegestuurd krijg om daar geld op te zetten.
Ik denk niet dat het gaat om een drogreden. Ik ben de afgelopen week in hun kantoor langs geweest omdat er wat administratieve problemen waren bij het openen van een nieuwe rekening. Ik ben daar heel vriendelijk geholpen en na een kwartiertje waren alle rekeningen geopend en kreeg ik gewoon de keytrade ID mee. Hilarisch genoeg waren de administratieve problemen veroorzaakt door ... de traag werkende post. Bepaalde documenten die ik hen toegestuurd had waren al verouderd toen de post deze bij hen leverde.Wook schreef:saaiko schreef:
Wat me opvalt is dat bij de meeste mensen met problemen hun keytrade ID op 26/01 verzonden is geweest... Zoals bij mij ook het geval was...
De mijne was begin februari verzonden en heb die tot op heden niet ontvangen. Ik heb gisteren naar Keytrade gebeld en daar vertelden ze me ook dat de zending waarschijnlijk bij de Post verloren was geraakt. Ik denk eerder dat dit een drogreden is. De echte reden zal eerder zijn dat ze minder intresten moeten geven op hun Booster want ik heb ook nog gewacht tot ik de id toegestuurd krijg om daar geld op te zetten.
Bovendien gaan de drie maanden van je booster pas in nadat je er (1) geld opstort of nadat je (2) de rekening al een maand hebt. Het is dus nog een kleine week vooraleer die tweede regel in voege treed. Aangezien Keytrade alle "vermiste" keytrade IDs op hun kosten met een aangetekende zending verstuurt lijkt het me dat ze er alles aan doen om je toch de maximale 3 maand rendement aan te bieden.
Ik vermoed dus wel degelijk dat de schuld eerder bij de post ligt en de sneeuwval van de afgelopen weken zal daar zeker bij aan de oorzaak liggen.
Man man, wat een zever dat hier soms verkondigd wordt.Wook schreef:saaiko schreef:
1) Je kan storten op de rekeningen wanneer je wilt, daarvoor heb je je keytrade ID niet nodig! Dus wil je dat je geld morgen al op de booster staat, dat kan! Inderdaad om je geld af te halen heb je wel je ID nodig, maar ik denk dat niemand van plan was om gedurende de 3 maanden op de booster er ook maar een cent af te halen dus waar klaagt iedereen toch over dat je dan enkele dagen/weken zou moeten wachten op je keytrade ID als je het er toch al 3 maanden sowieso laat opstaan.
2) Zelfs al is je boosterrekening geopend, ze wordt pas actief na je eerste storting of sowieso na 20 dagen. Je kan dus nog, wanneer je zo gebeten bent op de keytrade ID te hebben voor er geld op te storten, nog 20 dagen wachten (en hun er desnoods nog 1 aangetekend laten opsturen) zonder ook maar 1 cent renteverlies te hebben.
Je hebt gelijk, je kan inderdaad storten zonder Keytrade ID, en de meesten zullen inderdaad eenmalig € 10.000 storten en het geld drie maanden laten staan, maar ik denk wel dat wat verzichtigheid geboden is. Of geef jij zomaar € 10.000 ter beschikking aan iemand die je niet kent zonder dat je er zeker van bent dat je het geld op elk moment kunt terug vragen..? Zeker gezien het feit dat het hier over een internetbank gaat, heb ik toch liever wat zekerheid. Bij een bank met veel filialen kan je bij problemen persoonlijk langsgaan om de zaak op te lossen, maar bij een internetbank ligt dat dan toch nog iets anders. Het gaat ook om het principe, een correcte dienstverlening is toch wel op zijn plaats me dunkt. Na de Kaupthing-affaire, die niets eens zo lang geleden is, zijn sommigen hun lesje blijkbaar nog niet geleerd.. En hiermee wil ik absoluut niet zeggen dat Keytrade de volgende Kaupthing wordt, alleen dat blindelings vertrouwen en enkel kijken naar het rendement dat je kan halen niet zo een goed idee is.
Overigens, je zou zo nog lang kunnen wachten op je ID, als Keytrade al bij veel klanten zelf toegeeft dat het niet normaal is dat je langer dan tien dagen moet wachten op je ID maakt het volgens mij geen verschil om zoals jij zegt nog enkele weken langer te wachten.
Als het goed is zeggen we het ook, zo ben ik tevreden dat ze onmiddellijk actie ondernomen hebben nadat ik laten weten had dat ik de ID nog niet ontvangen had, dus waarom zouden we anderen er niet mogen van verwittigen dat ze beter contact opnemen met Keytrade als ze al geruime tijd op de ID wachten... Zo een gezever vind ik dat dus niet.
Overigens, je zou zo nog lang kunnen wachten op je ID, als Keytrade al bij veel klanten zelf toegeeft dat het niet normaal is dat je langer dan tien dagen moet wachten op je ID maakt het volgens mij geen verschil om zoals jij zegt nog enkele weken langer te wachten.
Als het goed is zeggen we het ook, zo ben ik tevreden dat ze onmiddellijk actie ondernomen hebben nadat ik laten weten had dat ik de ID nog niet ontvangen had, dus waarom zouden we anderen er niet mogen van verwittigen dat ze beter contact opnemen met Keytrade als ze al geruime tijd op de ID wachten... Zo een gezever vind ik dat dus niet.
Spijtig te moeten horen dat er nog steeds mensen aan het wachten zijn, echter moet ik zeggen dat bij mij alles zeer vlot verlopen is, ik heb op 2 - 3 weken alle papieren binnen gekregen.