Keytrade
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: Keytrade
Ondertussen is er opnieuw een actie
Tot 10 keer 50 EUR ligt er voor het grijpen.
Beste Xxxx,
Wauw, wat vliegt de tijd: u bent al meer dan 10 jaar klant bij ons! Herinnert u zich nog hoe u zich voelde toen u voor het eerst uw maandelijkse bonus kreeg? Of toen u aan het einde van het jaar helemaal geen bankkosten moest betalen?
Tijd om ook uw vrienden en familie hiervan te laten profiteren. Overtuig hen om ook een rekening te openen bij Keytrade Bank, en verdien tot maar liefst 500 EUR*. En ja, ook zij verdienen er iets extra mee.
Tot 10 keer 50 EUR ligt er voor het grijpen.
Beste Xxxx,
Wauw, wat vliegt de tijd: u bent al meer dan 10 jaar klant bij ons! Herinnert u zich nog hoe u zich voelde toen u voor het eerst uw maandelijkse bonus kreeg? Of toen u aan het einde van het jaar helemaal geen bankkosten moest betalen?
Tijd om ook uw vrienden en familie hiervan te laten profiteren. Overtuig hen om ook een rekening te openen bij Keytrade Bank, en verdien tot maar liefst 500 EUR*. En ja, ook zij verdienen er iets extra mee.
Ook gekregen, ik las eerst dat ik 500 euro ging krijgen omdat ik 10 jaar klant was ... fout gedacht
... de 10 jarige-klanten krijgen een week voorsprong vooraleer de echte campagne start ... kandidaten om een rekening te openen mogen een bericht sturen ...

... de 10 jarige-klanten krijgen een week voorsprong vooraleer de echte campagne start ... kandidaten om een rekening te openen mogen een bericht sturen ...

-
- Hero Member
- Contacteer:
Hier intussen al 18 jaar dagelijkse klant bij keytrade voor zowat alle verrichtingen.
Heb ook een code kregen die de nieuw eklant en mij elk 50 euro opleveren. Het is een link die je kunt gebruiken om je rekening te openen. Stuur maar pm bericht bij interesse of persoonlijke vragen.
Mijn link om een rekening te openen met 50 euro is --KNIP REFERRAL--
Heb ook een code kregen die de nieuw eklant en mij elk 50 euro opleveren. Het is een link die je kunt gebruiken om je rekening te openen. Stuur maar pm bericht bij interesse of persoonlijke vragen.
Mijn link om een rekening te openen met 50 euro is --KNIP REFERRAL--
-
- Hero Member
- Contacteer:
Ik vrees dat op Spaargids prospectie doen voor nieuwe Keytrade-klanten verloren moeite is, dit is een wederkerend fenomeen dat we al jaren zien: iedereen die al 50EUR hieraan wou verdienen, zal wel al klant zijn ...
Hier nog geen klant, ik was aan het wachten op een nieuwe actie :-)
wie wil mijn ronselen?
wie wil mijn ronselen?

Ben ondertussen voorzien van code door --KNIP: referral verboden-- 

-
- Hero Member
- Contacteer:
Nog kandidaten? Blijkbaar enkel via pm.
bij mij kunnen ze ook terecht
Het is duideljik een buyer's market voor actiecodes. En we zijn hier op Spaargids, waar mensen zonder pardon hun gezin zouden uitmoorden voor 1 cent cashback, dus je gaat nieuwe klanten toch moeten aanbieden een deel van je bonus met hen te delen als je wil dat ze jouw code gebruiken i.p.v. die van een ander.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Kumquat: ook de nieuwe Keytrade klant krijgt 50 euro. Ieder zijn deel en zijn ding!
Dat weet ik uiteraard. Maar dat verandert niets aan het feit dat het nog steeds een buyers' market is. 50 Euro krijg je als nieuwe klant sowieso, maar dat geeft de nieuwe klant geen motivatie om voor de ene i.p.v. de andere aanbrenger te kiezen. Wat de codeleurders hier zouden moeten doen om een potentiële nieuwe klant er toe te brengen hen te kiezen als aanbrenger (hun code te gebruiken), is de nieuwe klant een deel te geven van hun aanbrengersvergoeding. Beloof ze bv. 20 Euro van de 50 Euro die jij krijgt, en elke nieuwe klant kiest jou als aanbrenger. Dus bv. uiteindelijk 10x 30 Euro i.p.v. 2x 50 Euro. Tenzij een ander een nog grotere cut geeft? #percentjesraperlife 

"Allez verroit", ik zal klant worden bij Keytrade als iemand 25 Euro van de 50 Euro die hij of zij krijgt met mij deelt. Wie bijt?