Keytrade
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Keytrade
Sinds deze week zie ik de reeds gegeven betalingen in de toekomst niet meer.
op de app staat er zelf dat er geen betalingen in de toekomst zij, alhoewel ik ze wel heb ingeven.
Nog persoenen die hetzelfde hebben?
Proberen te bellen maar na 30minuten aan de lijn te hagen opgegeven, wat een service
op de app staat er zelf dat er geen betalingen in de toekomst zij, alhoewel ik ze wel heb ingeven.
Proberen te bellen maar na 30minuten aan de lijn te hagen opgegeven, wat een service

Re: Keytrade
in de app zie ik verschillende toekomstige betalingsopdrachten op mijn zichtrekening
(permanente opdracht, betaling met memodatum)
(permanente opdracht, betaling met memodatum)
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Hier ook ... niet op de app en niet op de website. Al merkte ik wel al maanden problemen hiermee. Sommige toekomstige verrichtingen stonden alleen in de app, andere alleen op de website, soms nergens ... maar ze werden wel altijd uitgevoerd.DrÈ schreef: ↑22 september 2023, 14:58 Sinds deze week zie ik de reeds gegeven betalingen in de toekomst niet meer.
Proberen te bellen maar na 30minuten aan de lijn te hagen opgegeven, wat een service![]()
Bij mij ziet alles er normaal uit bij Keytrade. Alle 5 mijn geplande betalingen zijn zichtbaar.
Maar daarvoor moet het scherm op "dashboard" staan, want als het op "rekeningen" staat, zijn de geplande transacties niet zichtbaar.
Maar daarvoor moet het scherm op "dashboard" staan, want als het op "rekeningen" staat, zijn de geplande transacties niet zichtbaar.
bij mij werk het overal: app, dashboard, zichtrekening
(bij app & zichtrekening "toekomstige betalingen" wel uitklappen uiteraard)
(bij app & zichtrekening "toekomstige betalingen" wel uitklappen uiteraard)
Idem, alles werkt hier correct
- PaperbackWriter
- Full Member
- Contacteer:
Op mijn rekening op de website van Keytrade kan ik alles nog zien.
Bij mij op de website nog wel zichtbaar ,maar in de app niet.
Ik kan mijn aangemaakte overschrijvingen met memodatum niet meer aanpassen of verwijderen.
Zou het probleem niet komen door welke debet kaart men heeft? De nieuwe debetkaart of de oude?
Ik kan mijn aangemaakte overschrijvingen met memodatum niet meer aanpassen of verwijderen.
Zou het probleem niet komen door welke debet kaart men heeft? De nieuwe debetkaart of de oude?
Ik heb dit probleem ook even gehad Het lijkt nu terug in orde te zijn.
Denk inderdaad dat het daar aan ligt onbegrijpelijk dat een bank dit eerst niet uit test zelfde als betalingen met payconiq, verruwen in deze bank heeft een deuk gekregen.
Ondertussen hebben vele Keytrade klanten al die VISA-debet kaart.
Ik heb die ook.
En die geplande betalingen zie ik zonder probleem.
Niets wijst op een link.
Ik heb die ook.
En die geplande betalingen zie ik zonder probleem.
Niets wijst op een link.
heb ondertussenn contact gehad met helpdesk.
ze zijn er aan het werken komt in orde. waneer weten ze niet!!!
Voor zij die via zichterekeing zoals ik niet meer de toekomstige betalingen zien kunnen wel via dashboard - > geplande transacties - > memo een beperkte (5 volgende toekomstige) betalingen zien. het is wat het is maar zeker niet voldoende.
Kunnen enkel maar druk zetten en mails sturen en bellen
ze zijn er aan het werken komt in orde. waneer weten ze niet!!!
Voor zij die via zichterekeing zoals ik niet meer de toekomstige betalingen zien kunnen wel via dashboard - > geplande transacties - > memo een beperkte (5 volgende toekomstige) betalingen zien. het is wat het is maar zeker niet voldoende.
Kunnen enkel maar druk zetten en mails sturen en bellen
Ben 15 jaar klant geweest van Keytrade. Bij de omschakeling van hun inlog app. Liep ALLES fout. Ik kon gedurende 4 maand niet aan mijn eigen geld. Heb dan de beste beslissing ooit genomen. Ben van bank veranderd. Hun helpdesk is meer een kosten desk want ze helpen niet en je hangt gewoon aan de lijn. E*-mail??? Niemand die zelfs maar reageert binnen de 14 dagen. Dit is geen bank, Dit is rijk worden met ons geld
Bij mij zijn de overschrijvingen met memodatum terug zichtbaar.Waarschijnlijk heeft men deze nacht aanpassingen gedaan aan hun software.