Keytrade, wat een gedoe met die nieuwe digipass
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
- miljonairtje
- Full Member
- Contacteer:
Re: Keytrade, wat een gedoe met die nieuwe digipass
Jammer genoeg is het probleem nog steeds niet opgelost. 

Ik heb gisteren de tijd genomen om de softkey te activeren omdat de hardkey echt op mijn zenuwen begon te werken... Daarbij liep ik ook tegen het probleem dat ik de QR code niet kon scannen in de app. Ik heb dit opgelost door alle 'profielen' in de app te verwijderen en opnieuw één aan te maken.
- Login op de website met hardkey
- In de voorkeuren, beveiliging: softkey activeren
- Alle profielen verwijderen in de app
- Nieuw profiel aanmaken in de app
- QR code scannen om de softkey te activeren
Daarna lukt het om in te loggen op de website met softkey of hardkey. En de app heeft nu een 6-cijferige passcode ipv hardkey login.
- Login op de website met hardkey
- In de voorkeuren, beveiliging: softkey activeren
- Alle profielen verwijderen in de app
- Nieuw profiel aanmaken in de app
- QR code scannen om de softkey te activeren
Daarna lukt het om in te loggen op de website met softkey of hardkey. En de app heeft nu een 6-cijferige passcode ipv hardkey login.
Toch mee oppassen...CarpeNoctem schreef:Efkens ook reclame maken voor een andere bank: met de app van Hello Bank kan je inloggen via vingerafdruk. Een verademing, geen gedoe met intypen van codes...

http://www.hln.be/hln/nl/17541/Het-leuk ... eder.dhtml
De kogel is door de kerk :-)))
Antwoord van de Helpdesk van Keytrade komt er op neer, dat de klant maar moet gewoon worden aan de nieuwe toestand.
Zij vinden het nog altijd een grote verbetering ( Laat mij niet lachen )
Ik verlaat na 11 jaar Keytrade en ga naar Belfius.
De aanvraag is al op de post ( elektronische :-))))
Voor de mensen die het niet wisten, een Zichtrekening bij Belfius kan ook gratis.
Belfius Pulse en u krijgt er nog 20 € boven op.
Voor wat ik ze nodig heb voldoet die zichtrekening en heb al die extra's niet nodig.
https://www.belfius.be/retail/nl/produc ... index.aspx
Antwoord van de Helpdesk van Keytrade komt er op neer, dat de klant maar moet gewoon worden aan de nieuwe toestand.
Zij vinden het nog altijd een grote verbetering ( Laat mij niet lachen )
Ik verlaat na 11 jaar Keytrade en ga naar Belfius.
De aanvraag is al op de post ( elektronische :-))))

Voor de mensen die het niet wisten, een Zichtrekening bij Belfius kan ook gratis.
Belfius Pulse en u krijgt er nog 20 € boven op.
Voor wat ik ze nodig heb voldoet die zichtrekening en heb al die extra's niet nodig.
https://www.belfius.be/retail/nl/produc ... index.aspx
Is het een smartphone van jouw werk ? Blijkbaar kan de softkey niet op een smartphone geinstalleerd worden die een soort VPN gebruikt of speciale veiligheid.miljonairtje schreef:Jammer genoeg is het probleem nog steeds niet opgelost.
-
- Full Member
- Contacteer:
Softkey doet het nu ook niet meer
onwaarschijnlijk!
onwaarschijnlijk!
Bij mij ook niet. Ik geraak niet meer ingelogd.
Ik kan het alleen maar bevestigen : juist geprobeerd om een nieuwe softkey te creeren maar lukt mij niet !! "The connection is timed out" is het enige wat ik krijg op mijn smartphone als ik username invoer.
Begin het ook stilletjes beu te zijn !!
Begin het ook stilletjes beu te zijn !!
Heb het op de oude manier geprobeerd op laptop,dus met de ID. Ik geraak er zonder probleem op.
Kan wel de frustratie van de ander begrijpen. Jammer dat keytrade zo bergaf gaat sinds de Franse overname
Kan wel de frustratie van de ander begrijpen. Jammer dat keytrade zo bergaf gaat sinds de Franse overname

Ik had exact dezelfde foutmelding.fahhya schreef:"The connection is timed out" is het enige wat ik krijg op mijn smartphone als ik username invoer.
Nu werkt het weer terug.
Keytrade app heeft me juist gevraagd om een update te doen ! Nochtans gisteren avond gedownload. Nu werkt het idd.Maarten schreef:Ik had exact dezelfde foutmelding.fahhya schreef:"The connection is timed out" is het enige wat ik krijg op mijn smartphone als ik username invoer.
Nu werkt het weer terug.
Ik kan enkel beamen dat er vandaag problemen waren om in te loggen met de smartphone. Dat verrichtingen uitvoeren met het bakje om te huilen is (stel u voor, telkens het bedrag en het rekeningnummer invoeren!!!) een ramp is. Wie (of welke firma) dit ingevoerd heeft mag voor mijn part 11 uur op een koud balkon staan. Keytrade is al jaren mijn huisbank maar dit is een grandioze buis.
Hier ook connection has timed out.
- miljonairtje
- Full Member
- Contacteer:
Hier hetzelfde probleem.
@ Lawleck :
"""Wat is er zo goed aan ing?"""
De Android app van ING vind ik heel gebruiksvriendelijk. Web-bankieren inderdaad minder goed. Hun Android app heeft al een paar keer nieuwe dingen getoond die er bij de concurrentie nog niet was.
Over Belfius :
"""Dus tikt de pin van je bankkaart in op een toestel dat verbonden is met je pc?
Indien ja, dat lijkt mij toch niet echt veilig.""""
Ik heb er volledig vertrouwen in. Zoveel als wanneer ik mijn code intik in een winkel.
Eughhhh. . Meer !
Tenzij jij iets weet dat ze bij Belfius nog niet weten ?
Waar ben je bang voor ? Dat iemand op het verkeerde moment jouw lijn afstapt en alles recupereert aan codes + je kaartgegevens ? Heb je ook schrik bij lidl of colruyt ?
Vaak gebruik je bij Belfius je kaart niet.. De meeste dingen teken je met een code of helemaal niet. Oei.... nu heb ik wat gezegd he :-)
"""Wat is er zo goed aan ing?"""
De Android app van ING vind ik heel gebruiksvriendelijk. Web-bankieren inderdaad minder goed. Hun Android app heeft al een paar keer nieuwe dingen getoond die er bij de concurrentie nog niet was.
Over Belfius :
"""Dus tikt de pin van je bankkaart in op een toestel dat verbonden is met je pc?
Indien ja, dat lijkt mij toch niet echt veilig.""""
Ik heb er volledig vertrouwen in. Zoveel als wanneer ik mijn code intik in een winkel.
Eughhhh. . Meer !
Tenzij jij iets weet dat ze bij Belfius nog niet weten ?
Waar ben je bang voor ? Dat iemand op het verkeerde moment jouw lijn afstapt en alles recupereert aan codes + je kaartgegevens ? Heb je ook schrik bij lidl of colruyt ?
Vaak gebruik je bij Belfius je kaart niet.. De meeste dingen teken je met een code of helemaal niet. Oei.... nu heb ik wat gezegd he :-)