keytradebank exporteren bankgegevens
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
keytradebank exporteren bankgegevens
Zijn er nog die geen pdf of CSV bestanden ouder dan 2022 niet meer kunnen exporteren? Wanneer ik de betreffende rekening open en ik klik beneden telkens op volgende dan kan ik teruggaan tot minstens 2015 maar wanneer ik de zoekfunctie gebruik en ik vul in van 01/01/2021 - 31/12/2021 komt er geen transacties voor de gekozen criteriae en kan dus ook niets exporteren. Doe ik hetzelde en vul jaar 2022 of 2023 in toont hij wel de transacties
Re: keytradebank exporteren bankgegevens
Heb het even getest langs mijn kant.
Correct, als ik gebruik maak van de zoekrobot kan ik in het jaar 2021 ook niets meer terugvinden. Bijgevolg werkt de export functie ook niet want er komen geen resultaten.
Kies ik in het menu echter Rekeninguittreksels exporteren ipv Exporteer transacties, dan kan ik wel terug (bij mij althans) naar december 2016.
Een csv of PDF afhankelijk van zoekcriteria kan je dus niet meer maken, maar wel nog een PDF export van je afschriften.
Ik vermoed dat de (bewuste) bug in de zoekfunctie zit. Als je die opgelost wil zien, dan zal je Keytrade moeten contacteren.
Hopelijk helpt dit een beetje.
Correct, als ik gebruik maak van de zoekrobot kan ik in het jaar 2021 ook niets meer terugvinden. Bijgevolg werkt de export functie ook niet want er komen geen resultaten.
Kies ik in het menu echter Rekeninguittreksels exporteren ipv Exporteer transacties, dan kan ik wel terug (bij mij althans) naar december 2016.
Een csv of PDF afhankelijk van zoekcriteria kan je dus niet meer maken, maar wel nog een PDF export van je afschriften.
Ik vermoed dat de (bewuste) bug in de zoekfunctie zit. Als je die opgelost wil zien, dan zal je Keytrade moeten contacteren.
Hopelijk helpt dit een beetje.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: keytradebank exporteren bankgegevens
Zijn jullie allemaal miniboekhouders geworden???