Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Netbeheerders Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Dakisolatie kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Netbeheerders
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Dakisolatie kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Betalen & Kaarten Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Keytradebank te koop ...

Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
158 berichten
  • Pagina 8 van 11
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • Volgende
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen - Simulator zichtrekeningen
Diane1
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer Diane1
Verstuur privébericht

Re: Keytradebank te koop ...

• Citeer

Bericht door Diane1 » 23 december 2015, 11:39

druDal,

Ik sta op geen enkele zwarte lijst, daar ben ik absoluut zeker van. Ik heb evenmin 'een torenhoge kredietlast'. Op financieel gebied ben ik altijd strikt in orde. Ik heb in gans mijn (reeds langere) leven één factuur niet betaald, en dat kwam omdat de postbode onze post in de gracht had gesmeten (kort daarop: onmiddellijk ontslagen). Omdat geweten was dat ik altijd alles correct betaalde, kreeg ik zelfs niet eens een brief, maar belde het bedrijf in kwestie me gewoon op. Diezelfde dag heb ik nog betaald. Wat ik schrijf klopt dus wel degelijk.

Als u 'ooit' nog bij Beobank gewerkt hebt, was dit dan ook bij Citibank? Die stonden er juist voor bekend zeer dubieuze kredieten toe te staan, aan mensen die eigenlijk niet solvabel waren. Het OCMW en de rechtbank kon dan nadien de brokken lijmen. Ik ken iemand die daardoor moest leven van minder dan €50 per week.

druDal
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer druDal
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door druDal » 23 december 2015, 12:07

Diane1,

Het is maar een advies. U doet er absoluut mee wat u wenst.

Ruimer dan uw specifiek "probleem", kan ik het alleen maar aanraden aan de mensen om er zeker van te zijn. Ik spreek uit persoonlijke ervaring.

Ik heb voor meerdere van de voormelde banken gewerkt. Los van de soms bedenkelijke (on)ethische praktijken van bepaalde individuele bankiers, kan ik u toch wel verzekeren dat deze banken allemaal gestandaardiseerde regels hebben om kaarten toe te kennen. Wanneer ik dus zeg dat u wat u zegt onjuist is, dan doel ik op uw "het maakt allemaal niet uit". Dat is pertinent onjuist.

Denfi
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Denfi
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Denfi » 23 december 2015, 12:13

Diane1, Beobank is inderdaad het vroegere citibank. Die bank behoorde dan weer tot de citigroup en is dus de reden dat ik niks met beobank te maken wil hebben. Zoals ik ergens anders beschreef zou zonder de citigroup de crisis in Europa veel minder erg zijn geweest. Zij zijn de hoofdverantwoordelijke dat rommelhypotheken in Europa zijn geraakt.

Op het veel te gemakkelijk verstrekken van kredieten lijk je mij gelijk te hebben. Ik was amper het middelbaar uit of ik kreeg al brieven van citibank om een lening aan te gaan voor op reis te gaan, dingen te kopen, enz.
Je moet ten eerste al heel dom en achterlijk zijn om een lening aan te gaan zodat je op reis kunt of om een product te kopen. Als je iets wilt, spaar er gewoon voor en heb geduld(vind ik dan toch). Maar gewoon al het feit dat die bank mij een lening wilde aansmeren terwijl ik amper de middelbare schoolbanken had verlaten zegt genoeg!
Nooit begrepen waarom ze naar mij brieven stuurde, wij hebben nooit iets te maken gehad met die bank.En het was meer dan één brief.

Dus ik wil niks met die bank te maken hebben.De wereld was beter af geweest zonder die bankengroep.

Diane1
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer Diane1
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Diane1 » 23 december 2015, 12:16

druDal,

Waarom is het voor mij dan geen enkel probleem om bij gelijk welke andere bank wel een kredietkaart te krijgen? Als iets "pertinent onjuist" is, en dat deze banken "allemaal gestandaardiseerde regels" volgen, zou ik toch bij al die andere banken ook dit probleem moeten hebben?

No offense meant. Maar het is wel de waarheid.

Denfi: + 1

haelewyn
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer haelewyn
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door haelewyn » 23 december 2015, 13:30

Hoe juist is het nog om te veronderstellen dat 'beobank' op dit moment nog altijd het door sommigen 'gehate' citigroup in zich heeft.
Citibank Belgie werd verkocht aan een Franse bank, Credit Mutuel Nord Europe. Die is er nu eigenaar van.
Bepaalde IT platformen worden nog steeds gebruikt. Ze zouden omwille van de kostprijs, bruikbaarheid en herkenbaarheid gek moeten zijn om van vandaag op morgen hun Frans platform aan de klant op te dringen.

Dat er tegenwoordig wel wat meer aan de hand is dan alleen maar kredietwaardigheidstesten om een financieel product te krijgen, lijkt mij als gebruiker duidelijk.
Ikzelf heb een kredietkaart van Beobank maar ik zou er waarschijnlijk vandaag geen meer krijgen. Ik heb het gevoel (dat kan fout zijn natuurlijk) dat Beobank een heel groot aantal kredietkaartklanten heeft die verder geen producten van de bank afnemen (mezelf incl.). Daar zal, gezien de koers die citibank vroeger vaarde, wel al eens een probleemgeval tussen zitten..
Ze lopen dus een groot kredietrisico. Ik heb het gevoel dat de huidige bank (eigenaar) dit risico wil verkleinen tov vroeger en hun riskante klantenbestand doen verminderen. Dat willen ze vervangen door de klassieke bankklant die al zijn producten bij dezelfde bank neemt. Of op zijn minst toch een zichtrekening en spaarproducten.
Om die reden, denk ik, nemen ze nagenoeg geen klanten meer aan die alleen maar een kredietkaart vragen.
Het verhaal zou waarschijnlijk anders zijn mocht je eerst een zichtrekening openen, je loon daar een paar maanden laten op storten, 10 of 20.000 euro op een spaarrekening parkeren en DAN pas om een kredietkaart vragen.
Als bank moeten ze ook een bepaalde financiele reserve aanleggen (meer dan vroeger) die je niet haalt uit kredietkaarten.
Een bewijs van de ommezwaai zie ik in de acties die Beobank al heeft op poten gezet om mensen een zichtrekening met loondomiciliering aan te smeren en waarvoor ze tot 200 euro premie in ruil gaven.

Een klein bedrag vastkrijgen als onbekende klant (zelfs een theoretisch krediet) is heden moeilijker dan vroeger.
Ik heb ook nog nooit in mijn leven een schuld gehad, heb een inkomen dat voldoende is om dergelijke zaken aan te vragen, maar krijg van banken waar ik mijn loon niet laat domicilieren steevast een negatief antwoord op mijn vraag om een kasfaciliteit te mogen hebben op mijn zichtrekening.
Een en ander wordt beoordeeld door mensen die het risicoprofiel inschatten van de klant. Als je alleen maar een zichtrekening hebt
waar geen geld op komt elke maand en een spaarrekening waar je net begonnen bent met 500 euro per maand op te storten heeft de bank geen zicht op welk vlees ze in de kuip heeft en kan het toestaan van een krediet een risico creëren op een hoop miserie en zelfs verlies ipv winst.
Bij één van de banken waar ik de test deed werd me door het kantoor ook bevestigd wat ik hierboven zeg : Volgens hen is er geen probleem vanaf het moment dat je loon één keer op de rekening zou worden gestort.

Mijn mening staat dus een beetje haaks op de jouwe Diane.. Ik denk dat bv Beobank minder kredieten wil verlenen ipv meer en dat ze meer klanten willen die geld storten, eerder dan weghalen. Anders zou de Franse eigenaar immers moeten instaan voor het volstorten van de noodzakelijke reserves. Met de aankoop van Citibank Belgie wou, mijns inziens, de nieuwe eigenaar enkel een bank verwerven met een zeker klanten- en kantorenbestand om aldus actief te worden op de Belgische markt. Waarschijnlijk hadden ze totaal geen plannen om dezelfde toer op te gaan als Citibank in Belgie deed.

Kevva
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Kevva
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Kevva » 23 december 2015, 15:33

Diane1 schreef:Nete,

Helaas geeft Beobank niet iedereen een kredietkaart. Waarom niet of waarom wel, is een even groot mysterie als de samenstelling van Coca Cola.

Ik veronderstel dat u een tijdje niet meer deze site bezocht hebt?
Ik werk en ik krijg geen kaart, ik ken iemand die werkloos is en wel een kaart gekregen heeft. Ik denk dat je een bepaald risicoprofiel moet hebben voor je zo'n kaart krijgt. Er is een bepaalde formule die bepaald of je voldoet of niet. Zo word ik bv. telkens geweigerd en heb ik geen leningen of onbetaalde facturen!

Boogje
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Boogje
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Boogje » 23 december 2015, 15:42

@ Kevva, ai mijn ogen, wat een DT fout :p

ik denk gewoon dat mensen met minder middelen een beter publiek zijn voor Beo.
Zij zijn dan ook degenen die kiezen voor gespreide betalingen en daar kan Beo dan weer heel wat interest op aanrekenen.
Ze hebben niks dan kosten aan degenen die gewoon het opgenomen bedrag terugbetalen. Die persoon moet dan al heel wat verrichtingen doen met die kaart alvorens dat door Beo terug verdiend is.

Kevva
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Kevva
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Kevva » 23 december 2015, 16:24

Boogje schreef:@ Kevva, ai mijn ogen, wat een DT fout :p

ik denk gewoon dat mensen met minder middelen een beter publiek zijn voor Beo.
Zij zijn dan ook degenen die kiezen voor gespreide betalingen en daar kan Beo dan weer heel wat interest op aanrekenen.
Ze hebben niks dan kosten aan degenen die gewoon het opgenomen bedrag terugbetalen. Die persoon moet dan al heel wat verrichtingen doen met die kaart alvorens dat door Beo terug verdiend is.
Ik heb ook die indruk. Beobank vroeg mij een loonfiche van 3 maanden ik had die netjes verzameld in een mapje van 5 maanden ver. + ik had er ook mijn uitgavenstaat van het laatste jaar van mijn huidige VISA-kaart bij gestoken om aan te tonen dat ik geen wanbetaler was en ik niet veel betaalde met VISA.
Daar hielden ze allemaal geen rekening mee, het was het hoofdkantoor die beslist of ik er één kreeg of niet.

Ze vroegen ook waarom ik bij hen een kaart wilde, ik zei dat ik wekelijks voor 50 euro tank bij Q8 en die 2% korting wel interessant was.

Nefertari
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Nefertari
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Nefertari » 27 januari 2016, 18:39

Zojuist gehoord op radio 2 :

Crelan verkoopt Keytrade Bank aan Crédit Mutuel Arkéa
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/economie" onclick="window.open(this.href);return false;

Iemand een idee of dit voor Keytrade klanten goed of slecht nieuws kan betekenen?

Denfi
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Denfi
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Denfi » 27 januari 2016, 18:53

Was vorig jaar al bekent hoor. Als Keytrade op dezelfde manier gaat werken als Fortuneo zit het er niet zo goed uit voor de huidige klanten.

Nefertari
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Nefertari
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Nefertari » 27 januari 2016, 19:09

Denfi schreef:Was vorig jaar al bekent hoor. Als Keytrade op dezelfde manier gaat werken als Fortuneo zit het er niet zo goed uit voor de huidige klanten.
Het was bekend dat ze daarover aan het onderhandelen waren, maar nu werd op de VRT gezegd dat de verkoop effectief is.

haelewyn
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer haelewyn
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door haelewyn » 27 januari 2016, 20:28

Nefertari schreef:Zojuist gehoord op radio 2 :

Crelan verkoopt Keytrade Bank aan Crédit Mutuel Arkéa
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/economie" onclick="window.open(this.href);return false;

Iemand een idee of dit voor Keytrade klanten goed of slecht nieuws kan betekenen?
Ik ben even aan het lezen geweest. Credit mutuel Arkea schijnt een deel te zijn van dezelfde Credit Mutuel groep waar ook Credit Mutuel Nord Europe in zit. En die laatste zijn eigenaar van Beobank, het nieuwe Belgische Citibank.

Is er daar veel veranderd na de overname ? Een gesprek met iemand van de helpdesk zei me onlangs dat ze iets moeilijker kredieten toestaan dan onder Citibank maar dat een kredietkaart aanvragen voor de meeste mensen (zij sprak van een inkomen van meer dan 1.000 euro) haalbaar blijft (?).
Kleine wijzigingen daar na de overname. Niets erg grondig.. Bv bepaalde kosten die niet worden aangerekend op kredietkaart als je een positief saldo hebt, is een vooreel dat ze hebben behouden.
Jammer dat de link met Citibank weg is als je naar heinde en verre reist.

Credit mutuel Arkea is ook eigenaar van Fortuneo.

https://www.creditmutuel.fr/groupecm/fr ... etail.html" onclick="window.open(this.href);return false;

https://www.creditmutuel.fr/groupecm/fr ... ctifs.html" onclick="window.open(this.href);return false;

https://fr.wikipedia.org/wiki/Cr%C3%A9dit_mutuel" onclick="window.open(this.href);return false;

Wacht even af en laat je nog niet opjutten door het idee van een overname.

argov
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer argov
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door argov » 27 januari 2016, 20:41

Overzichtje van Credit Mutuel in België:

BKCP, ook van Credit Mutuel Nord Europe, wordt binnenkort samengevoegd met Beobank (datum nog niet bekend).
Fortuneo is eigendom van Credit mutuel Arkea.
Keytrade wordt eigendom van Credit mutuel Arkea.

Ik verwacht hier een fusie van Fortuneo en Ketrade (of een wegtrekken van Fortuneo waar de klanten naar Keytrade overgebracht worden).

kweeni
Sr. Member
Sr. Member

• Citeer

Bericht door kweeni » 28 januari 2016, 02:04

ik wacht ook rustig af, gebruik keytrade vrijwel dagelijks wegens de erg handige beveiligde bankomgeving en de gratis kaarten en die 5 centactie is voor mij een toemaatje
het gras is altijd groener aan de overkant

Nefertari
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Nefertari
Verstuur privébericht

Keytrade interest zichtrekening afgeschaft

• Citeer

Bericht door Nefertari » 8 februari 2016, 18:34

Net nieuwsbrief ontvangen van Keytrade.
Vanaf 1 maart 2016 zal er geen interest meer gegeven worden op de zichtrekening.
De 5 cent actie blijft verder bestaan. Maar tot hoelang nog?

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

158 berichten
  • Pagina 8 van 11
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • Volgende

Terug naar “Zichtrekeningen & Bankkaarten”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Sitemap
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy