Kinderen, bezint eer ge begint
Re: Kinderen, bezint eer ge begint
WAW !Verviertig schreef: ↑16 augustus 2021, 07:23 ...
... zelfliefde is nog altijd de gezondste vorm van liefde.
- EarthNvstr1
- VIP member

- Contacteer:
Je geeft maar deels informatie.
Bv. naar wie gaat kindergeld ?
Bij wie zijn de kinderen ingeschreven ? Wie heeft dus belastingvoordeel ?
Alsook ivm. lonen, moet je duidelijk zijn wat je bedoelt .... bruto/netto ? incl. vakantiegeld, 13de maand, extra-legale voordelen, ... ?
Hier kan je een berekening doen: https://alimentatie.rechtbanken-tribuna ... troduction
Overweeg eventueel om zelf ook halftijds te werken... netto is dat mogelijks een beperkt "verlies" en je hebt dan meer tijd voor je kinderen.
Als de alimentatie wegvalt, hou je er netto misschien zelf meer aan over als je halftijds werkt. Je kinderen zullen het "in totaal" dan misschien wel met wat minder moeten stellen, maar normaal gezien kan dat geen kwaad, is een goede leerschool.
Ik werd als kind al zot van 7 dagen mama, 7 dagen papa, 7 dagen mama, etc.loops25 schreef: ↑13 augustus 2021, 23:452 dagen mama, 3 dagen papa, 2 dagen mama, 2 dagen papa, 3 dagen mama etc etc...EarthNvstr1 schreef: ↑13 augustus 2021, 22:44
Serieus ? Dat had ik niet gedacht![]()
Ik heb geprobeerd te zoeken wat "2/3/2" juist is, maar heb het niet gevonden... vandaar mijn vraag.
In dergelijke regelingen zijn de kinderen precies speeltjes die over en weer worden gegooid.
- troglodytes
- Hero Member

- Contacteer:
-
Charlesvdw
- Hero Member

- Contacteer:
2 en 3 zijn priemgetallen 
Irony is wasted on the dumb. Oscar Wilde.
- troglodytes
- Hero Member

- Contacteer:
Haha. Correct!
- EarthNvstr1
- VIP member

- Contacteer:
Bwa... dat hangt allemaal af van de situatie én hoe de kinderen er zelf tegenover staan n.m.i.
Uiteraard.EarthNvstr1 schreef: ↑25 november 2021, 20:02Bwa... dat hangt allemaal af van de situatie én hoe de kinderen er zelf tegenover staan n.m.i.
Echter meestal wordt de mening van de kinderen niet gevraagd
Ik kan me niet voorstellen dat kinderen het prettig vinden dat ze iedere week een of meerdere keren moeten verhuizen. Plus dat het mogelijk is dat de ene ouder de kinderen tegen de andere ouder opzet en dat ze daardoor de helft van de tijd moeten vertoeven bij een ouder die hen niet aanstaat.
-
Henkie1984
- VIP member

- Contacteer:
is eindeloos onderzocht hoor
Voor de meeste kinderen is een gedeeld systeem waar beide ouders een gelijke vinger in de pap hebben beter op de lange termijn dan een single ouder oplossing.
Ja het heeft nadelen, maar de voordelen wegen zwaarder in het algemeen.
Voor de meeste kinderen is een gedeeld systeem waar beide ouders een gelijke vinger in de pap hebben beter op de lange termijn dan een single ouder oplossing.
Ja het heeft nadelen, maar de voordelen wegen zwaarder in het algemeen.
Succes mensen! Wens jullie mooie returns!
Als conservatief-liberaal vind ik persoonlijk dat er veel te snel een scheiding wordt aangevraagd. Het hetero gezin
is de kracht en het fundament van onze samenleving. Ik heb een schoonzus met 2 kindjes van 2 verschillende venten. Als haar kinderen bij ons komen merk ik dat ze houden van famiale warmte. Een 'safe heaven'. Kinderen zijn helaas al te vaak het slachtoffer van de ouders. Dus ja bezint eer ge begint. Kinderen willen veiligheid en geborgenheid en geen sloerie achtige toestanden.
is de kracht en het fundament van onze samenleving. Ik heb een schoonzus met 2 kindjes van 2 verschillende venten. Als haar kinderen bij ons komen merk ik dat ze houden van famiale warmte. Een 'safe heaven'. Kinderen zijn helaas al te vaak het slachtoffer van de ouders. Dus ja bezint eer ge begint. Kinderen willen veiligheid en geborgenheid en geen sloerie achtige toestanden.
Twee verschillende venten ? U bedoelt waarschijnlijk twee verschillende vaders.
-
anonymous9433
En dan noemt hij zichzelf liberaal
ETF-portefeuille: +37,87% sinds opstart in december '19.
Laatste update: 1/1/2024
Laatste update: 1/1/2024
+1, maar zonder het woord heteroGroupB schreef: ↑3 december 2021, 00:16 Als conservatief-liberaal vind ik persoonlijk dat er veel te snel een scheiding wordt aangevraagd. Het hetero gezin