Kinepolis/Inbev
TIP
Re: Kinepolis/Inbev
Ter info, ik heb een kleine spaarpot voor de kinderen met maandelijkse inleg bij Belfius en ik moet zeggen dat die zeer goed gepresteerd hebben. YTD van 17% met een aantal Candriam thematische fondsen en een mixed fullinvest.Vinny70 schreef: ↑7 januari 2021, 09:00 Ik ga vandaag gokje wagen en wat Inbev en Kinepolis aandelen kopen! Wat moet een mens anders doen met zijn geld.
Gisteren bij Belfius langsgeweest. Het beste wat ze mij volgens mijn profiel konden aanbieden was hun Belfius Invest Opti Performer fonds.
Misschien daar ook nog wat in beleggen.
Met zo'n EuroStoxx lange termijn tracker a la Opti Performer heb ik me mispakt door hoge rating bij instap ongeveer 2j geleden en die staat op -10%
-
Vinny70
Wat meer kennis opdoen dmv een boek of thuis opleiding zal inderdaad een verstandige keuze zijn.
En alsnog gokje wagen en wat Inbev en Kinepolis aandelen kopen voor een beperkt bedrag. Ik dacht aan 5000 euro elk. We zien wel wat het wordt.
En alsnog gokje wagen en wat Inbev en Kinepolis aandelen kopen voor een beperkt bedrag. Ik dacht aan 5000 euro elk. We zien wel wat het wordt.
de tijdThibautD schreef: ↑7 januari 2021, 09:50 Ik kan Jhn volgens in verband met die bankenfondsen en over Kinepolis. Wat betreft AB Inbev ga ik zeker niet akkoord. Op korte termijn is daar inderdaad geen grote stijging te verwachten (zolang alle drink- en eetgelegendheden dicht zijn). Maar op middenlange termijn gaan die zeker terug naar het €75-80 punt waarop ze zaten voor de pandemie.
Als je toch wat meer zekerheid wenst dan zijn er nog altijd de ETF's waar velen onder ons in beleggen. Daarover is ook een heleboel info te vinden op dit forum. Welke je kiest is jouw keuze. Ik stop maandelijks wat centjes in IWDA en nog 2 andere fondsen (sustainable en Healthcare).
https://www.tijd.be/markten-live/live-b ... 75674.html
In een nieuw rapport klinkt ING weinig optimistisch over het bierconcern AB InBev. ‘De herinvoering van lockdowns in een groot deel van de wereld en het trage vaccinatietempo doen ons geloven dat 2021 een verloren jaar wordt, met weinig vooruitzicht op herstel voor AB InBev’, zegt Reg Watson. In sommige landen, zoals in Brazilië, ziet het ernaar uit dat door het wegvallen van de steunbetalingen 2021 zelfs slechter wordt dan 2020.
De ING-analist denkt dat het tot 2023-2024 zal duren voordat de omzet en de brutobedrijfswinst van AB InBev weer het niveau van vóór de coronacrisis bereiken. Hij handhaaft zijn ‘houden’-advies en koersdoel van 54,92 euro.
Kan moeilijk zeggen dat dit niet de bedoeling was, maar het is voor de goede zaak.
Ik beleg ook voor mijn kinderen, dus naast een klassiek spaarboekje, zit er ook een deel in ETFs.
Dus mijn advies voor u is dezelfde als voor mijn eigen kinderen.
IWDA en CSPX, te verdelen zoals je zelf wil
Dan surf je lekker mee met de wereld met focus op USA.
Dat geeft toch perfect weer wat ik ook zeg? Het aandeel zal zich terug herstellen naar het punt voor de pandemie. Alleen mag je dit niet op 1 jaar zien maar wat meer tijd geven. Een koers van €58 in vergelijking met de €75 waar ze zaten lijkt mij een mooi rendement. Laten w ehet een berekend risico noemen.Jhn schreef: ↑7 januari 2021, 10:33de tijdThibautD schreef: ↑7 januari 2021, 09:50 Ik kan Jhn volgens in verband met die bankenfondsen en over Kinepolis. Wat betreft AB Inbev ga ik zeker niet akkoord. Op korte termijn is daar inderdaad geen grote stijging te verwachten (zolang alle drink- en eetgelegendheden dicht zijn). Maar op middenlange termijn gaan die zeker terug naar het €75-80 punt waarop ze zaten voor de pandemie.
Als je toch wat meer zekerheid wenst dan zijn er nog altijd de ETF's waar velen onder ons in beleggen. Daarover is ook een heleboel info te vinden op dit forum. Welke je kiest is jouw keuze. Ik stop maandelijks wat centjes in IWDA en nog 2 andere fondsen (sustainable en Healthcare).
https://www.tijd.be/markten-live/live-b ... 75674.html
In een nieuw rapport klinkt ING weinig optimistisch over het bierconcern AB InBev. ‘De herinvoering van lockdowns in een groot deel van de wereld en het trage vaccinatietempo doen ons geloven dat 2021 een verloren jaar wordt, met weinig vooruitzicht op herstel voor AB InBev’, zegt Reg Watson. In sommige landen, zoals in Brazilië, ziet het ernaar uit dat door het wegvallen van de steunbetalingen 2021 zelfs slechter wordt dan 2020.
De ING-analist denkt dat het tot 2023-2024 zal duren voordat de omzet en de brutobedrijfswinst van AB InBev weer het niveau van vóór de coronacrisis bereiken. Hij handhaaft zijn ‘houden’-advies en koersdoel van 54,92 euro.
-
contextbinder
- Hero Member

- Contacteer:
Hey contextbinder, aangezien ik beleg voor de toekomst van mezelf en voor de toekomst van mijn kinderen, hou ik geen rekening met wat 2021 of 2022 gaat opleveren.contextbinder schreef: ↑7 januari 2021, 11:04Aan één van de meer ervaren beleggers op het forum: Wat verwacht jij van de Nasdaq 100 en S&P 500 in 2021, gewoon uit nieuwsgierigheid hoor.
Het doel is om in 2030 of 2035 of later de winsten ten gelde te maken.
Als je bijna zeker weet dat AB het eerste jaar niet gaat stijgen, waarom wacht je dan geen jaar met kopen?
Gewoon uw zinnen ff op iets anders zetten. Elke maand zijn er hier of daar wel koopjes te vinden.
Gewoon uw zinnen ff op iets anders zetten. Elke maand zijn er hier of daar wel koopjes te vinden.
Ik wist niet dat Belfius zo sterk presteerde. Met een YTD van 17% moeten ze wel bij de absolute wereldtop zitten!
Sorry, was winst over 2020, niet YTD, met de maandelijkse inleg zwaar geprofiteerd van de dip in maart.
Ging ook niet over die 17% an sich, wel dat het misschien beter is in iets anders te beleggen dan die Tak23 die ze voorstellen.