Koers munteenheden volgen
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Koers munteenheden volgen
Hallo iedereen,
Ik ben voor het eerst de mogelijkheden aan het bekijken om een obligatie aan te kopen in een andere munteenheid, alleen is het behoorlijk lastig om een website te vinden die een overzicht biedt van de actuele en vroegere koersen van een bepaalde munt. Ik wil er immers zeker van zijn dat ik instap op het ogenblik dat de koers van een bepaalde munteenheid een zeker "dieptepunt" heeft bereikt, maar daarvoor heb ik wel nood aan betrouwbare en duidelijke statistieken. Heeft iemand van jullie een idee?
Alvast bedankt.
Ik ben voor het eerst de mogelijkheden aan het bekijken om een obligatie aan te kopen in een andere munteenheid, alleen is het behoorlijk lastig om een website te vinden die een overzicht biedt van de actuele en vroegere koersen van een bepaalde munt. Ik wil er immers zeker van zijn dat ik instap op het ogenblik dat de koers van een bepaalde munteenheid een zeker "dieptepunt" heeft bereikt, maar daarvoor heb ik wel nood aan betrouwbare en duidelijke statistieken. Heeft iemand van jullie een idee?
Alvast bedankt.
Re: Koers munteenheden volgen
Heel eenvoudig.
Tik in Google, het woordje wisselkoers, gevolgt door de afkorting van de munt die je zoekt, bijvoorbeeld
wisselkoers AUD
daar vindt je tientallen websites die de historiek van de betrokken munt weergeven.
Tik in Google, het woordje wisselkoers, gevolgt door de afkorting van de munt die je zoekt, bijvoorbeeld
wisselkoers AUD
daar vindt je tientallen websites die de historiek van de betrokken munt weergeven.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Handig is ook deze link, niet alleen de cijfers maar ook een rekentool en de grafiek erbij. Handig niet?
Bedankt iedereen, hiermee kan ik iets!
-
- VIP member
- Contacteer:
Hij vroeg betrouwbaar niet shit van dubieuze forex brokers
http://www.ecb.int/stats/exchange/eurof ... sd.en.html
ECB
AI : 11 maanden oude topic, niet tijd gezien
http://www.ecb.int/stats/exchange/eurof ... sd.en.html
ECB