kosten effectenrekening kbc
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
kosten effectenrekening kbc
Hallo,
Ik graag mijn effectenrekening bij KBC laten overzetten naar keytrade.
Weet er iemand de kosten die KBC zal aanrekenen bij de transfer naar keytrade?
Dank
Ik graag mijn effectenrekening bij KBC laten overzetten naar keytrade.
Weet er iemand de kosten die KBC zal aanrekenen bij de transfer naar keytrade?
Dank
Re: kosten effectenrekening kbc
Zou ik ook wel willen weten, dan exit KBC.
Weet er trouwens iemand of je ook olo's via keytrade kan kopen of andere obligaties.
Ik zie bij hun obligaties wel een selectie, maar zijn dit de enige die je via hun kunt kopen ?
Zo niet, hoe kan ik dan bv. een Belgische olo of een andere bedrijfsobligatie die niet in hun lijst staat kopen ?
Alvast bedankt op voorhand voor de moeite.
Weet er trouwens iemand of je ook olo's via keytrade kan kopen of andere obligaties.
Ik zie bij hun obligaties wel een selectie, maar zijn dit de enige die je via hun kunt kopen ?
Zo niet, hoe kan ik dan bv. een Belgische olo of een andere bedrijfsobligatie die niet in hun lijst staat kopen ?
Geld verdienen doe je door te werken.
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ik dacht dat Keytrade tot 1000 euro kosten terugbetaald.
Er is toch een tijd geleden zo'n actie geweest.
Er is toch een tijd geleden zo'n actie geweest.
Die actie loopt nog steeds, maar heb de kleine lettertjes nog niet gelezen, ben bijna zeker dat die er wel zullen zijn.
Niet echt kleine lettertjes, maar men kan zich inderdaad wel aanvragen waarom beursvenootschappen met geld blijven smijten ( 1000 euro keytrade ). Een tijdje geleden Binckbank (HOLLANDSE beursvennootschap )125 euro ( in gratis transacties )zowel voor nieuwe klant als voor aanbrenger . Ze zijn al wel een hele tijd gezakt naar 3 x 9,75 euro gratis transacties.cp1234 schreef: Die actie loopt nog steeds, maar heb de kleine lettertjes nog niet gelezen, ben bijna zeker dat die er wel zullen zijn.
Dacht dat DB een hele tijd geleden zelfs tot 5 000 euro aan transfertkosten terugbetaalde.
Als je dat vergeljkt met bv. Rabobank.be of CE ( voor beiden i voltooid verleden tijd ) dat je daar ' maar' 10 euro of 20 euro kreeg.
Laatst gewijzigd door paul op 24 april 2009, 20:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Sommige banken zijn erop gericht beursorders te verwerken en hebben hiervoor een vrij zware infrastructuur (zowel computers en lijnen/verbindingstijden als mensen)
Hoe meer orders hoe lager de kost per order.
Klanten lokken is dus een kwestie van rendabiliteit
Voeg eraan toe dat in sommige gevallen ze ook nog via de bewaarkosten iets terug verdienen.
Wat de kosten van een transfert van wat op je effectenrekening zit; gewoon vragen aan KBC
Is er trouwens geen informatie te vinden op de website?
Hoe meer orders hoe lager de kost per order.
Klanten lokken is dus een kwestie van rendabiliteit
Voeg eraan toe dat in sommige gevallen ze ook nog via de bewaarkosten iets terug verdienen.
Wat de kosten van een transfert van wat op je effectenrekening zit; gewoon vragen aan KBC
Is er trouwens geen informatie te vinden op de website?
Ik betaalde bij Fortis elk jaar 50 Euro bewaarkosten voor 10 lijnen en dan nog eens 30,25 Euro bij aankoop en verkoop.
Bij BinckBank betaal ik GEEN bewaarkosten.
Bij BinckBank betaal ik GEEN bewaarkosten.
Niemand die hier meer over weet ?cp1234 schreef: Weet er trouwens iemand of je ook olo's via keytrade kan kopen of andere obligaties.
Waar zitten de beleggers via Keytade hier ?
Kan me moeilijk inbeelden dat er hier niemand ervaring mee heeft.
Kan me moeilijk inbeelden dat er hier niemand ervaring mee heeft.
cp1234 schreef:Niemand die hier meer over weet ?cp1234 schreef: Weet er trouwens iemand of je ook olo's via keytrade kan kopen of andere obligaties.
Misschien best eens een mailtje sturen naar hun klantendienst?