Kosten KBC: overschrijving in SEK
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Kosten KBC: overschrijving in SEK
Mijn vrouw is enkele weken geleden een overschrijving gaan doen aan het loket (het kon niet via online banking), en dit in Zweedse Kronen SEK. Het bedrag was omgerekend een kleine €400.
Vandaag kijk ik mijn rekeninguittreksels na, en ik stel vast dat de bank een adminstratieve kost heeft aangerekend van maar liefst €26
Nu kan ik niet dadelijk het juiste tarief op hun website terugvinden, maar dat vind ik toch wel een beetje de pan uitswingen. Is dat bedrag een normaal tarief?
Vandaag kijk ik mijn rekeninguittreksels na, en ik stel vast dat de bank een adminstratieve kost heeft aangerekend van maar liefst €26
Nu kan ik niet dadelijk het juiste tarief op hun website terugvinden, maar dat vind ik toch wel een beetje de pan uitswingen. Is dat bedrag een normaal tarief?
Re: Kosten KBC: overschrijving in SEK
Bij Keytrade is dit 15eur + 0,1O% van het bedrag. 0,30 voor kleine bedragen.
Voor 400 eur zou dit dus 15,40 euro zijn.
Maar het is intussen wel algemeen bekend dat KBC duur is voor de gewone particulier.
Voor 400 eur zou dit dus 15,40 euro zijn.
Maar het is intussen wel algemeen bekend dat KBC duur is voor de gewone particulier.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Kosten KBC: overschrijving in SEK
bij AXA betaalde ik een eind geleden voor een overschrijving van +/- 600 USD 11,85 EUR kosten, en 3 dagen later was het geld al toegekomen op bestemming.
Misschien had je beter een SEPA overschrijving gebruikt. Die zijn wel enkel mogelijk in EUR, maar het ging je een heleboel kosten besparen, je ging die overschrijving waarschijnlijk zelfs via netbanking kunnen doen, dus ging ze helemaal gratis geweest zijn. Enige nadeel is dat de EUR naar SEK overgezet worden in de Zweedse bank, en vaak hebben ze het in het buitenland niet graag dat bedragen niet in hun nationale munt op hun rekening komen...
Misschien had je beter een SEPA overschrijving gebruikt. Die zijn wel enkel mogelijk in EUR, maar het ging je een heleboel kosten besparen, je ging die overschrijving waarschijnlijk zelfs via netbanking kunnen doen, dus ging ze helemaal gratis geweest zijn. Enige nadeel is dat de EUR naar SEK overgezet worden in de Zweedse bank, en vaak hebben ze het in het buitenland niet graag dat bedragen niet in hun nationale munt op hun rekening komen...