Laagste prijs
Re: Laagste prijs
Pol Dermol zit in West-Canada, iets ten zuiden van Vancouver. Gelukkig in een eerstewereldland, anders had ik wel gemaakt dat ik terug thuis was!
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Hela Pol, de actualiteit niet gevolgd daar aan de Pacific? De wereld is in sneltempo allerlei woorden in de ban aan het doen.
Eerstewereldland kan echt niet meer, dit zou immers impliceren dat er tweede- en godbetert derdewereldlanden bestaan. Ontdoe je maar van je white privilege alvorens de terugtocht aan te vatten.
Enne, don't mention the war!
Terwijl het nog kan:

A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Hier is het gelukkig zo erg nog niet, en die rare BLM manifestaties (alsof politiegeweld hier zo vaak voorkomt, jonges toch) zijn vooral geitenwollensokken met een handgeschreven kartonnen bordje in hun hand. Geen rellen zoals in de US of Brussel. Ik heb ook de indruk dat minderheden hier minder op hun neus zetten, en hard werken om er te raken, vaker de hand in eigen boezem steken in plaats van te roepen dat het allemaal racisme is.
Pas op, ik zeg niet dat racisme niet bestaat. Maar het wordt niet (niet is misschien een groot woord. 'in mindere mate') misbruikt door bepaalde groepen.
Pas op, ik zeg niet dat racisme niet bestaat. Maar het wordt niet (niet is misschien een groot woord. 'in mindere mate') misbruikt door bepaalde groepen.
Terwijl het nog kan

-
- Hero Member
- Contacteer:
Die discussie over praktijktests vind ik ook interessant.
Wat is in feite het IQ van die politiekers?
Wat is in feite het IQ van die politiekers?
Racisme ,Poldermol schreef: ↑12 juni 2020, 19:49 Hier is het gelukkig zo erg nog niet, en die rare BLM manifestaties (alsof politiegeweld hier zo vaak voorkomt, jonges toch) zijn vooral geitenwollensokken met een handgeschreven kartonnen bordje in hun hand. Geen rellen zoals in de US of Brussel. Ik heb ook de indruk dat minderheden hier minder op hun neus zetten, en hard werken om er te raken, vaker de hand in eigen boezem steken in plaats van te roepen dat het allemaal racisme is.
Als ik hier ergens in topic lees die vreemden moeten mijn kar niet ontsmetten
Als diezelfde vreemden werken is het ook niet goed of zou een hoger opgeleide die karretjes als job ontsmetter nemen.
Is diezelfde groep niet aan het werk . zijn het profiteurs.
Racisme is wat sommigen er van maken.
Estate Guru believer.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Niet zo ver bij jou vandaan slaan ze nochtans helemaal door. In Seattle hebben de fascisten van antifa een autonome zone gedeclareerd. Zoals verwacht zaten de verwende nesten die nog nooit in hun leven een halve dag gewerkt hebben - laat staan een landbouwer in levende lijve ontmoet- een halve dag later zonder eten

En ondertussen doen ze zowat alles wat ze de rest van de beschaafde wereld verwijten

Terwijl het nog kan:

Laatst gewijzigd door CarpeNoctem op 13 juni 2020, 10:46, 1 keer totaal gewijzigd.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Bron natuurlijk van de schreeuwerige koppen die je hier brengt.CarpeNoctem schreef: ↑13 juni 2020, 10:37Euh, ook de actualiteit niet gevolgd?
It's all over the news.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Die "schreeuwerige koppen" zijn memes, die zijn bedoeld om de draak te steken met eender wat, en dienen niet altijd al te serieus genomen worden. De kracht van het internet -iedereen kan er één maken-, maar natuurlijk ook de zwakte ervan.MoreOrLess schreef: ↑13 juni 2020, 10:53Bron natuurlijk van de schreeuwerige koppen die je hier brengt.
Afijn, dit gezegd zijnde: deze memes komen van Twitter, maar de verhalen erachter kan je gemakkelijk terugvinden met Google.
Hier en hier bijvoorbeeld.

Terwijl het nog kan/mag:

Ondertussen heeft de BBC de bewuste aflevering terug online gezet. De moraalridders hebben deze keer hun slag niet thuis gehaald

- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Eén veldslag winnen betekent nog niet dat we de oorlog hebben gewonnen...MoreOrLess schreef: ↑13 juni 2020, 11:42Ondertussen heeft de BBC de bewuste aflevering terug online gezet. De moraalridders hebben deze keer hun slag niet thuis gehaald
Tekenend was wel dat het hem niet ging over Basil die de racial slur "krauts" naar de Duitse gasten sneerde, maar wel over het woordgebruik van de kolonel aangaande onze melaninerijke medemens.
Niemand begreep wat er zogenaamd mis was met deze aflevering. Naar verluid hadden ze de kolonel met zijn uitspraken over Indiërs er al eerder uitgehaald.CarpeNoctem schreef: ↑13 juni 2020, 11:54 Tekenend was wel dat het hem niet ging over Basil die de racial slur "krauts" naar de Duitse gasten sneerde, maar wel over het woordgebruik van de kolonel aangaande onze melaninerijke medemens.
Op de site van De Standaard wordt dat blijkbaar toch vermeld als zijnde de reden.
https://m.standaard.be/cnt/dmf20200613_04990115
https://m.standaard.be/cnt/dmf20200613_04990115