Laagste prijs
Re: Laagste prijs
Het gaat niet om het ontsmetten van die kar als dat gedaan wordt zoals het moet.platin schreef: ↑13 juni 2020, 08:40 Racisme ,
Als ik hier ergens in topic lees die vreemden moeten mijn kar niet ontsmetten
Als diezelfde vreemden werken is het ook niet goed of zou een hoger opgeleide die karretjes als job ontsmetter nemen.
Is diezelfde groep niet aan het werk . zijn het profiteurs.
Racisme is wat sommigen er van maken.
Het gaat om de arrogantie waarmee ze de dhimmi-tjes bejegenen. Arrogant roepend die 1,5m afdwingen. Dhimmi-tje braaf binnen de lijntjes, anders komt er wat arrogante verbale agressie en intimidatie. Ze staan daar natuurlijk ook niet alleen, maar in zwerm naar oude gewoonte, want alleen kan dat volk nog geen deuk in een warme pak boter slaan. Dit allemaal ZONDER mondmasker, om toch zeker duidelijk te maken dat iedereen gelijk is maar sommigen toch net dat ietsje meer. Dat is racisme in de zuivere zin van het woord, maar in de andere richting, dus mag het niet ter sprake komen.
Pure provocatie dus, en daarop ingaan zou gewoon nog wat koren op hun molen zijn. Gelukkig is met die grijze haren over de jaren heen ook wat beperkte wijsheid gekomen om me daar niet (opnieuw) aan te laten vangen.
Als een rij staat aan te schuiven rij ik sowieso door. Ik ga geen half uur of langer staan aanschuiven tussen een massa volk met een exponentieel grotere kans op besmetting dan wanneer ik die winkel in kan lopen, pak wat ik nodig heb, afreken en vertrek. Als dat volk aan de ingang de zaken in 'goede banen' leidt of eigenlijk lijdt, komt die winkel op mijn zwarte lijst en gaan ze mij nooit nog als klant zien.
Als dat van mij een racist maakt, so be it. Nogmaals, als het verdedigen van de waardigheid en de eer van mijn moeder en grootmoeders, en hun moeders en grootmoeders, van mij een racist maakt, ben ik er fier op anno 2020 een racist genoemd te mogen worden. Wie dat niet genoemd wordt onder de huidige omstandigheden moet maar eens goed in de spiegel kijken en zich de nodige vragen stellen. Want dat volk is hier echt niet neergestreken met frisse bedoelingen, in tegenstelling tot de boeddhistische Aziaat of christelijke Afrikaan om er maar een paar te noemen. We hebben 6000 jaar geschreven geschiedenis om dit na te gaan en ons ervan te vergewissen. Maar dit keer zal het wel anders zijn, zeker? Dat is dan ineens het bewijs van de waanzin (of de verborgen agenda) van wie dat beweert. Steeds hetzelfde opnieuw doen en toch een andere uitkomst verwachten is nl. de definitie van waanzin.
Wat die zwarte Amerikanen betreft met hun zoveelste klaagzang, ze hebben hun eigen land (Liberia) opgericht waar ze het zoveel beter gingen doen. Maar dat blijkt dan keer op keer veel te moeilijk als die boze blanke man niet voor de nodige structuur zorgt. Veel gemakkelijker natuurlijk "racisme" te brullen met wat krokodillentranen erbij en de handjes open te houden. Waar hebben we dat nog gezien? Euh, waar zien we dat niet, alle dagen?
The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.
Freedom is not free.
Freedom is not free.