Lampiris Coop: gedaan met de kortingvan 30%?
Lampiris Coop: gedaan met de kortingvan 30%?
Vandaag een reactie van Lampiris gekregen n.a.v. groepsaankoop Oost-Vlaanderen:
"De COOP korting is ook enkel geldig met het TIP tarief.
Voor aardgas is het mogelijk en zou het in uw voordeel zijn over te stappen
naar het TOP tarief met vaste en voordeligere tarieven."
De korting is dus blijkbaar alleen mogelijk met het (duurdere) TIP tarief, en dan alleen voor de variabele formule.
Ik denk er ernstig aan mijn COOP aandelen dan maar te verkopen en een andere leverancier te zoeken.
"De COOP korting is ook enkel geldig met het TIP tarief.
Voor aardgas is het mogelijk en zou het in uw voordeel zijn over te stappen
naar het TOP tarief met vaste en voordeligere tarieven."
De korting is dus blijkbaar alleen mogelijk met het (duurdere) TIP tarief, en dan alleen voor de variabele formule.
Ik denk er ernstig aan mijn COOP aandelen dan maar te verkopen en een andere leverancier te zoeken.
Re: Lampiris Coop: gedaan met de kortingvan 30%?
Logisch toch, staat trouwens in de voorwaarden van het coop-tarief, ben trouwens voor de groepsaankoop enkel voor gas overgestapt naar Lampiris en was dus met electriciteit al bij Lampiris. Is dus perfect mogelijk.
Maar omdat ik sinds kort nog maar 1/3de verbruik van de electriciteit van vroeger schakel ik over naar Ecopower, heb ik ook nog aandelen van en die zijn voor een kleine verbruiker dus nog goedkoper dan het coop-tarief. Zie echter niet direct een reden om mijn coop-aandeel te verkopen, hou ik liever achter de hand en die windmolen heeft een band met mijn grootouders. En ik doe het dus niet enkel voor de lievelede centjes maar ook uit overtuiging.
Maar omdat ik sinds kort nog maar 1/3de verbruik van de electriciteit van vroeger schakel ik over naar Ecopower, heb ik ook nog aandelen van en die zijn voor een kleine verbruiker dus nog goedkoper dan het coop-tarief. Zie echter niet direct een reden om mijn coop-aandeel te verkopen, hou ik liever achter de hand en die windmolen heeft een band met mijn grootouders. En ik doe het dus niet enkel voor de lievelede centjes maar ook uit overtuiging.
het gras is altijd groener aan de overkant
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Voor aardgas blijkt je inmiddels ook een korting van 2,5% op de energieprijs te kunnen krijgen, plus 15€ korting op de abonnementsprijs.
Weet iemand wanneer je de aandelen van Lampiris Coop kan verkopen. Denk niet dat deze corporatie in deze vorm ooit winst gaat maken.
Ik heb een redelijk hoog verbruik qua elektriciteit en ik heb nog steeds geen goedkopere formule gevonden dan deze coop korting. Ze zitten altijd net onder laagste aanbieder bij mijn berekeningen. Of zie ik iets over het hoofd?
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!