Lampiris zoekt groeikapitaal: coop aandelen, obligaties?
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Re: Lampiris zoekt groeikapitaal: coop aandelen, obligaties?
Ik heb gisterenavond de betalingsbevestiging ontvangen. Met het nodige om in te schrijven op het coop tarief.
ik heb mijn bevestiging nu ook ontvangen, joepie!
snel inschrijven voor het coop tarief! :-)
Nog geen bevestiging. Eerste dag al ingeschreven en betaald. Hopelijk morgen, zou dan zeker al 5 werkdagen moeten betaald zijn op hun rekening.
heb ook mijn bevestiging ontvangen maar wacht nog even voor dat coop tarief, het maakt volgens de Algemene Voorwaarden niets uit of ik nu direct inschrijf of de eerste helft van februari.glenn86 schreef:ik heb mijn bevestiging nu ook ontvangen, joepie!
Zit bij Ecopower en het verschil met het coop tarief maakt weinig uit voor mij, volgens de tarieven van deze maand 20 tot 25 euro, wacht nog even de evolutie van de prijzen af.
-- > de tijd gaat snel gebruik hem wel <-- > gierig is zielig <--->delen is plezant<---
Het ramingsrekenblad is bijgewerkt; de 'gratis elektriciteit' wordt nu mee in de raming verrekend.
Daarnaast is de prijshistoriek van Lampiris elektriciteit opgenomen. Het laatste halfjaar van 2012 gingen de prijzen alleen maar omhoog, met de piek in december...
zelfde plaats: alturl[punt]com[schuine streep]su65w
Daarnaast is de prijshistoriek van Lampiris elektriciteit opgenomen. Het laatste halfjaar van 2012 gingen de prijzen alleen maar omhoog, met de piek in december...
zelfde plaats: alturl[punt]com[schuine streep]su65w
-
woodpeckerbird
- Hero Member

- Contacteer:
Zeer duidelijke tool in excel, dank je wel! Altijd opletten voor abonnementen als je vergelijkt. Die abonnementen krijg je namelijk niet pro rata terug als je overstapt gedurende het lopende jaar. Lampiris Coop blijft ook voor mij de goedkoopste.
In de V-Test op de website van de VREG wordt nu ook rekening gehouden met de tarieven van Lampiriscoop, duidelijk de voordeligste voor mij nu, overgeschakeld .... :-)
-- > de tijd gaat snel gebruik hem wel <-- > gierig is zielig <--->delen is plezant<---
-
woodpeckerbird
- Hero Member

- Contacteer:
Iemand al effectief elektriciteit via Lampiriscoop? Ik heb mijn overstap van Luminus met de coop code aangevraagd, maar bij de helpdesk weten ze van niks en het blijft voorlopig nog stil.
Heb mijn aanvraag pas vorig weekend gedaan via het online formulier, dinsdag middag telefoon gekregen en gisteren stond mijn contract in mylampiris vermeld met startdatum 1 april en overgeschakeld van Ecopower, scheelt mij zo'n 40 tot 50 euro per jaar, afhankelijk van het gebruik.
Ik neem wel aan dat Lampiris haar coöperanten nog een aandelenboekje zal bezorgen? Alleen het document m.b.t. de ontvangst van betaling lijkt me immers vrij pover...
Begin deze maand ingetekend via de website, en behalve de vermelding 'Wij hebben je aanvraag goed ontvangen' ook nog geen verder bericht gekregen. In MyLampiris is ook niets terug te vinden.
'k Was al Lampiris. 'Echte nieuwe' klanten binnenhalen is ntl interessanter, maar dat zou geen verschil mogen maken in de dossierbehandeling.
Een betere communicatie rond de opvolging van de intekendossiers zou alleszins wenselijk zijn...
Art. 13bis van de Ecopower statuten maakt het quasi-verplicht om als hun vennoot ook bij hen energie af te nemen. Benieuwd of dit niet indruist tegen de recente aanpassingen van de energie regelgeving.
'k Was al Lampiris. 'Echte nieuwe' klanten binnenhalen is ntl interessanter, maar dat zou geen verschil mogen maken in de dossierbehandeling.
Een betere communicatie rond de opvolging van de intekendossiers zou alleszins wenselijk zijn...
Art. 13bis van de Ecopower statuten maakt het quasi-verplicht om als hun vennoot ook bij hen energie af te nemen. Benieuwd of dit niet indruist tegen de recente aanpassingen van de energie regelgeving.
In de FAQ van Ecopower staat dat niemand verplicht is om energie af te nemen bij Ecopower. Het artikel in de statuten zou voor de liberalisering opgemaakt zijn en wordt nu niet meer zo geïnterpreteerd. (Waarom ze dat artikel in de statuten niet gewoon aanpassen, staat er niet bijzapp0880 schreef:Art. 13bis van de Ecopower statuten maakt het quasi-verplicht om als hun vennoot ook bij hen energie af te nemen. Benieuwd of dit niet indruist tegen de recente aanpassingen van de energie regelgeving.
zo is dat, ben nu overgeschakeld van Ecopower naar Lampiris met Coop tarief. Heb al na enkele dagen wel een mailtje gekregen van Ecopower om te bevestigen dat het wel klopte dat ik overstapte naar een andere leverancier.
-
woodpeckerbird
- Hero Member

- Contacteer:
Zou het kunnen dat het Lampiris Coop tarief "ingehaald" is door oa Essent? De prijs per kwh van maart is volgens mij de prijs die vastgeklikt is in mijn geval. Als ik nu de vergelijking doe op mijnenergie.be komt essent er beter uit. Op het tabblad Cooperatieven is Lampiris Coop trouwens ook verdwenen. Anderen die de berekening nog gemaakt hebben?
In welke maand keert lampiriscoop eigenlijk dividend uit? En over hoeveel % spreken we dit jaar?