Laptop en internet vanaf 349 euro
Re: Laptop en internet voor 349 euro
Wat me aan dit project enorm verbaasd is dat een wannabee vld'er een gefaald project van een stuk spa onbenul verder zet.Vaganzza schreef:Weet ik veel, als je eens wist wat er allemaal achter de politieke beslissingen kunnen liggen, dan verschiet ik van niets meer.Stier schreef:
Welke bevriende ondernemer ?
De sector ( Belgacom, Telenet, hardwareleveranciers, ..) zijn geen vragende partij maar hebben maar hebben wel meegedaan aan de 'openbare aanbesteding'.
De overheden smijten er enorm veel geld tegenaan. De privé-partners vinden dit ook verspilling, maar ja, wat kunnen ze doen ?
De reden dat dit project loopt moet je niet te ver zoeken. Er is een overschot aan ambitieuze ambtenaren die hun schoolse 'PPP'-marketing eens willen uitproberen met centen van de overheid.
Wat moeten al die ambtenaren anders doen ?
[b][i]Wat telt is de totale rente die je op het einde van het jaar op je spaarboekje aantreft.[/i][/b]
Ik denk eerder dat je moeten bij de minister zelf die wat graag nog eens in de media komt. Het zou me zelfs niet verbazen dat hiermee geprobeerd wordt kiezers van de spa af te snoepen.Stier schreef: De reden dat dit project loopt moet je niet te ver zoeken. Er is een overschot aan ambitieuze ambtenaren die hun schoolse 'PPP'-marketing eens willen uitproberen met centen van de overheid.
Wat moeten al die ambtenaren anders doen ?
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Aan de vele reacties te zien, zijn er blijkbaar heel wat betere oplossingen te vinden, dan die van Quicky.Spruitekop schreef:Als je bij telenet bent voor telefoon krijg je d'er gratis Freesurf bij, dat is gratis internet (0€+ 'n éénmalige 50 € installatiekost) maar dan zit je wel op ietsje sneller als inbelverbinding. Ik werk op die manier. Dat is iets van 'n kleine 22€ voor 24/24 en 7/7 gratis bellen naar alle VASTE lijnen en je krijgt d'er zo'n gratis internetverbinding bij. Voor 'n mail te versturen of eens de diverse fora af te schuimen is dat goed te doen (Ik ben dan ook geen nerveus type waarbij het "snel-snel" moet gaan, maw de ideale minnaarlouise schreef: In zijn geval houden wij het best zo simpel mogelijk.![]()
)
Ik werk daar al 'n jaar of 3 mee, geen problemen, filmpjes is dan wel 'n probleem natuurlijk. En...gratis... en simpel.Misschien iet voor hem Louise?
Al vermoed ik dat de meesten alleen de prijs van de PC's zélf vergelijken, zonder rekening te houden met de rest dat in de pakketten voor beginnelingen (=doelgroep !) inbegrepen zit.
Jouw voorbeeld lijkt mij wel interessant, Spruitekop. (of mijn stiefzoon ook tewerk gaat als de ideale minnaar, weet ik niet

Alleen : in de huurprijs van zijn woonvorm "Beschut Wonen", zit een gratis vaste telefoon (Belgacom) inbegrepen, die ter beschikking staat van alle medebewoners.
Zal toch nog even moeten verder uitzoeken, denk ik.