Leden en Mods
Leden en Mods
Kan me niet van de indruk ontdoen dat sommige leden meer bescherming krijgen in sommige onderwerpen dan andere.
Plots is daar het bericht van On topic graag.
Een lid van dit forum plaatst een bericht op een ander forum.
Wanneer men dan hier op het forum een vraag stelt over het voorval, grijpt de mod direct in.
omdat ik daar op een normale manier kan discussieren en normale reacties krijg. Is toch hoofdzakelijk IT-probleem toch. Soit, nu Bitwarden password manager + yubikeys. paswoorden van 90 karakters. + je moet key hebben om in te loggen. Zal never nog gebeuren.
Soit, off-topic. Niet?
Blijkbaar kan hier op het forum niet normaal een gesprek gevoerd worden, allee volgens poster toch.
Da never is maar wat hij zelf gelooft, tot er een hack is bij een van zijn beschermende app.
Gezond boeren verstand en controle op regelmatige basis kan men snel reageren.
Daar geen tijd, goesting voor, hou het eenvoudig.
Plots is daar het bericht van On topic graag.
Een lid van dit forum plaatst een bericht op een ander forum.
Wanneer men dan hier op het forum een vraag stelt over het voorval, grijpt de mod direct in.
omdat ik daar op een normale manier kan discussieren en normale reacties krijg. Is toch hoofdzakelijk IT-probleem toch. Soit, nu Bitwarden password manager + yubikeys. paswoorden van 90 karakters. + je moet key hebben om in te loggen. Zal never nog gebeuren.
Soit, off-topic. Niet?
Blijkbaar kan hier op het forum niet normaal een gesprek gevoerd worden, allee volgens poster toch.
Da never is maar wat hij zelf gelooft, tot er een hack is bij een van zijn beschermende app.
Gezond boeren verstand en controle op regelmatige basis kan men snel reageren.
Daar geen tijd, goesting voor, hou het eenvoudig.
Estate Guru believer.
Re: Leden en Mods
Mijn indruk is hier ook dat moderatie te vaak richting vriendjespolitiek gaat.
Tegen beter weten in.
Bescherming ? Ik denk eerder dat er eentje wat vaker gaat bleiten en dat bleiters gauw gelijk krijgen.
Jammer. Op een dag wordt het vast wel weer beter.
En tot die tijd zullen we het gewoon ondergaan en verdragen zeker ?
Tegen beter weten in.
Bescherming ? Ik denk eerder dat er eentje wat vaker gaat bleiten en dat bleiters gauw gelijk krijgen.
Jammer. Op een dag wordt het vast wel weer beter.
En tot die tijd zullen we het gewoon ondergaan en verdragen zeker ?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Platin, als je mij kan uitleggen wat dat bericht precies in het topic "Argenta turnt app om tot kortingkaart" staat te doen? Kan zijn dat ik de logica niet snap.
Snap dus niet wat vriendjespolitiek daar toe doet. Eerlijk gezegd was ik eerst van zin om de 2 berichten te verwijderen, maar ben in feite nog mild geweest.
Snap dus niet wat vriendjespolitiek daar toe doet. Eerlijk gezegd was ik eerst van zin om de 2 berichten te verwijderen, maar ben in feite nog mild geweest.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Want u heeft er al verwijderd over dat onderwerp.Vaganzza schreef: ↑11 maart 2021, 16:08 Platin, als je mij kan uitleggen wat dat bericht precies in het topic "Argenta turnt app om tot kortingkaart" staat te doen? Kan zijn dat ik de logica niet snap.
JA ALS JE TOPIC Verwijderd een tijd terug over dat onderwerp, blijft enkel over de vraag te stellen in een ander topic van betrokkene.
En dat betrokken lid mag maar vertellen, hier kan geen normale discussie worden gevoerd.
Waarom dat lid dan altijd maar iets nieuws komt posten.
Lijkt me dan al eerder op provocatie uitlokken naar de niksnutten toe volgens hem.
Hij is tenslotte de allesbetweter.
Estate Guru believer.
Nog iets om toe te voegen, vragen zijn er genoeg.
Welke uiteindelijke beslissing ze nemen .....
Zou toch een heel leerrijke ervaring zijn.
Heb die keuze gedaan zonder in detail te gaan.
Hameren dat ze mispoes zijn, hameren zonder resultaat .
De Etf believers mogen wel blijven hameren in eender welk topic.
Of zijn dat de allesweters, en mod je kunt niet alle topics volgen zeker.
Maar bleiters in het Vlaams, genieten wel uw aandacht.
Modereren, voor iedereen op dezelfde lijn niet eenvoudig.
Als vb iemand vraagt info over fondsen, plots komen daar de Etf believers hun etf's promoten of dat dan on topic is ??
Mijn mail adres zal voor u wel geen geheim zijn.
ps naast de kwestie posten in een topic, 2 maten,2 gewichten
Altijd dezelfde borstel geen probleem.
En benieuwd naar uw oplossing.
Op sommige forums wordt er door meer mensen gemodereerd.
Denk dat spaargids daar aan toe is.
Maar zelf geen interesse om te gaan mod spelen.
Welke uiteindelijke beslissing ze nemen .....
Zou toch een heel leerrijke ervaring zijn.
Heb die keuze gedaan zonder in detail te gaan.
Hameren dat ze mispoes zijn, hameren zonder resultaat .
De Etf believers mogen wel blijven hameren in eender welk topic.
Of zijn dat de allesweters, en mod je kunt niet alle topics volgen zeker.
Maar bleiters in het Vlaams, genieten wel uw aandacht.
Modereren, voor iedereen op dezelfde lijn niet eenvoudig.
Als vb iemand vraagt info over fondsen, plots komen daar de Etf believers hun etf's promoten of dat dan on topic is ??
Mijn mail adres zal voor u wel geen geheim zijn.
ps naast de kwestie posten in een topic, 2 maten,2 gewichten
Altijd dezelfde borstel geen probleem.
En benieuwd naar uw oplossing.
Op sommige forums wordt er door meer mensen gemodereerd.
Denk dat spaargids daar aan toe is.
Maar zelf geen interesse om te gaan mod spelen.
Estate Guru believer.
Ik heb geen inzage in de mailadressen. Zou niet weten waarom ik daar toegang toe zou hebben...
Voor de rest probeer ik in eer en geweten zaken te beoordelen, maar dat zal altijd wel in iemand zijn nadeel spelen...
Voor de rest probeer ik in eer en geweten zaken te beoordelen, maar dat zal altijd wel in iemand zijn nadeel spelen...
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Platin heeft naar mijn mening een sterk punt en ik zie hem in deze discussie niet echt het onderspit delven.
Voor mijn part geen vraag naar meerdere moderators. Ook dan krijg je nooit één lijn, net zoals bij favoritisme.
Ofschoon ik het niet altijd met je eens ben ( in dit geval vind ik dat platin een aantal terechte opmerkingen maakt) tracht ik niet naar andere of meerdere moderators.
Voor mijn part geen vraag naar meerdere moderators. Ook dan krijg je nooit één lijn, net zoals bij favoritisme.
Ofschoon ik het niet altijd met je eens ben ( in dit geval vind ik dat platin een aantal terechte opmerkingen maakt) tracht ik niet naar andere of meerdere moderators.
De mod heeft gelijk. Waarom wil je dat onderwerp op dat ander forum hier bespreken? Daar is dat ander forum voor.
Zelfs als dat zo was zou ik niet weten welk verschil dat zou maken.
Platin bedoelt :
het lid in kwestie dweept met de superioriteit van een ander forum dat over een ander onderwerp gaat, post daar een topic dat eigenlijk op dit forum past ..
Heeft constant kritiek op dit forum terwijl hij zelf maar matig bijdraagt en eerder anderen met de botte bijl probeert monddood te maken..
Pretendeert de absolute wijsheid in pacht te hebben over enkele onderwerpen doch post regelmatig in de trend van 'mijn maat zegt... '.
Ik zie MVR op tv weinig zeggen : mijn maat weet iets over virussen en die zegt ... (maar IK ben wel de expert he mensen !!).
Het lid schoffeert dit forum en zijn leden...
Waarom kom je hier nog van je oren maken bij spaargids als je een onderwerp over kredietkaarten gaat posten op een telecom- of informaticaforum ?
En de mod geeft hem uiteindelijk vaak gelijk, vermoedelijk omdat hij niet verder leest dan de eerste drie lijnen en de klacht geloofwaardig of met veel verontwaardiging wordt verzonden. Daar mogen we ook wel individueel een idee over hebben ?
Sorry ... daar kan ik Platin wel goed in volgen.
het lid in kwestie dweept met de superioriteit van een ander forum dat over een ander onderwerp gaat, post daar een topic dat eigenlijk op dit forum past ..
Heeft constant kritiek op dit forum terwijl hij zelf maar matig bijdraagt en eerder anderen met de botte bijl probeert monddood te maken..
Pretendeert de absolute wijsheid in pacht te hebben over enkele onderwerpen doch post regelmatig in de trend van 'mijn maat zegt... '.
Ik zie MVR op tv weinig zeggen : mijn maat weet iets over virussen en die zegt ... (maar IK ben wel de expert he mensen !!).
Het lid schoffeert dit forum en zijn leden...
Waarom kom je hier nog van je oren maken bij spaargids als je een onderwerp over kredietkaarten gaat posten op een telecom- of informaticaforum ?
En de mod geeft hem uiteindelijk vaak gelijk, vermoedelijk omdat hij niet verder leest dan de eerste drie lijnen en de klacht geloofwaardig of met veel verontwaardiging wordt verzonden. Daar mogen we ook wel individueel een idee over hebben ?
Sorry ... daar kan ik Platin wel goed in volgen.