lenen met BKR...dus niet
TIP
lenen met BKR...dus niet
het volgende:
Lenen met een bkr notering nou echt niet, heb alle banken al gehad........dit is mijn situatie nu...ben echt op zoek naar hulp anders sta ik op straat!
Door een schuldhulpverlener ben ik nog meer in de schulden gekomen,
deze man zou alles regelen, maar heeft me met een behoorlijke schuld achtergelaten....krijg de ene na de andere deurwaarder.......ik trek het niet meer.........heb ik januari 1 week in het ziekenhuis gelegen vanwege hartklachten heb een bkr-notering..........daarbij is man mijn man plotsklaps weggegaan weet niet waarheen......ben nu op zoek naar iemand die voor mij bij een bank ofzo 7000 euro kan lenen, daar krijg jij dan 1500 euro van...we stellen een contractje op...en de rest bespreken we prive wel even...binnen 1 week alsjeblieft
telefoon is afgesloten ben alleen via de mail bereikbaar
HOOP OP HULP LIEFST VANDAAG DAN MORGEN ALSJEBLIEFT
LINDA
Lenen met een bkr notering nou echt niet, heb alle banken al gehad........dit is mijn situatie nu...ben echt op zoek naar hulp anders sta ik op straat!
Door een schuldhulpverlener ben ik nog meer in de schulden gekomen,
deze man zou alles regelen, maar heeft me met een behoorlijke schuld achtergelaten....krijg de ene na de andere deurwaarder.......ik trek het niet meer.........heb ik januari 1 week in het ziekenhuis gelegen vanwege hartklachten heb een bkr-notering..........daarbij is man mijn man plotsklaps weggegaan weet niet waarheen......ben nu op zoek naar iemand die voor mij bij een bank ofzo 7000 euro kan lenen, daar krijg jij dan 1500 euro van...we stellen een contractje op...en de rest bespreken we prive wel even...binnen 1 week alsjeblieft
telefoon is afgesloten ben alleen via de mail bereikbaar
HOOP OP HULP LIEFST VANDAAG DAN MORGEN ALSJEBLIEFT
LINDA
Re: lenen met BKR...dus niet
Ik vrees dat je hiervoor een beetje op de verkeerde plaats zit...
zijn BKR noteringen trouwens niet iets specifiek voor Nederland???
zijn BKR noteringen trouwens niet iets specifiek voor Nederland???
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.