lening herziening en simulator hulp
TIP
lening herziening en simulator hulp
Hallo, ik ben vandaag naar de bank geweest om mijn huidige lening te laten herzien, ik heb 2 jaar geleden een lening afgesloten van 155000 euro op 25jaar met een variabele rentevoet met formule : 10/5/+2/-5
jaarlijkse rentevoet is 3.202 dus betaal ik nu de eerste 10 jaar een bedrag van 747,67 af.
Nu heb ik die lening dus laten herzien en heb ik een rentevoet van 3.03 gekregen maar dan met een vaste rentevoet.
Ik heb via de simulator ingesteld dat de lening met het maximum percentage gaat stijgen (denk ik toch of is die +2 in de formule een cap zodat die niet zo hard kan stijgen?)
Is men vraagje of ik de simulator juist heb gebruikt en wat jullie ermee zouden doen.
Ik heb een foto van de simulator als bijlage geupload
Mercikes!
jaarlijkse rentevoet is 3.202 dus betaal ik nu de eerste 10 jaar een bedrag van 747,67 af.
Nu heb ik die lening dus laten herzien en heb ik een rentevoet van 3.03 gekregen maar dan met een vaste rentevoet.
Ik heb via de simulator ingesteld dat de lening met het maximum percentage gaat stijgen (denk ik toch of is die +2 in de formule een cap zodat die niet zo hard kan stijgen?)
Is men vraagje of ik de simulator juist heb gebruikt en wat jullie ermee zouden doen.
Ik heb een foto van de simulator als bijlage geupload
Mercikes!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.