LOGIN problemen
LOGIN problemen
Ik heb zonet tot driemaal proberen in te loggen, maar ik krijg telkens een bericht dat de login gegevens niet juist zijn! Nochtans kloppen die wel. Heeft er toevallig nog iemand vandaag of vanavond problemen hiermee?
Re: LOGIN problemen
Is opgelost! Ik heb een link gebruikt die ik al even op mijn pc had staan en het was blijkbaar Moneyou.nl ...ipv be!
Topic gesloten!
Topic gesloten!
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Blij dat het probleem is opgelost. Als u in google zoekt, staat de .nl site voorlopig nog bovenaan. We werken eraan om de .be site hoger te laten ranken maar dit kost tijd en hebben we niet volledig in eigen handen. Een oplossing om dit te vermijden is om van de .be site een favoriet te maken zodat u steeds op de juiste versie uitkomt.
-
Henkie1984
- VIP member

- Contacteer:
Les één van veilig online bankieren....... Zorg dat je op de goede site zit, als je op een kwaad willende site had gezeten had je net je username en password weg gegeven. :-) Prettige avond
Succes mensen! Wens jullie mooie returns!
Dat had ik gedaan en doe ik normaal ook altijd maar vermoedelijk , omdat ik op twee adressen zit, had ik thuis de verkeerde versie in mijn favorieten gestoken. Toch bedankt voor de reactie.MoneYou schreef: Een oplossing om dit te vermijden is om van de .be site een favoriet te maken zodat u steeds op de juiste versie uitkomt.
Ik heb regelmatig hetzelfde probleem bij DHB-bank. Als ik niet goed oplet beland ik op de Nl-site (die overigens totaal identiek is) met alle gevolgen vandien.
Ooit was "Europa" een mooi project!
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...