maatschappelijke aandelen CRELAN
TIP
maatschappelijke aandelen CRELAN
Iemand advies inzake het al dan niet bijkopen van maatschappelijke aandelen CRELAN?
Hebben reeds 10 jaar op rij 5% opgebracht... vraag is hoe risicovol de Franse moeder is natuurlijk ...
Hebben reeds 10 jaar op rij 5% opgebracht... vraag is hoe risicovol de Franse moeder is natuurlijk ...
Re: maatschappelijke aandelen CRELAN
Er staat een limiet op van 3000 euro dacht ik, dus als je die reeds bereikt hebt kan je niet bijkopen. Tenzij er een nieuwe actie loopt waar ik nog geen weet van heb.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
klopt, is inderdaad beperkt tot 3000,80 euro (242 x 12,40 euro)...
in het kader van ons hypothecaire lening hebben we er voor +/- 600 euro aangekocht, dus in principe kunnen we dit verder aanvullen tot die 3000,80 euro + nog eens 3000,80 euro voor mezelf gezien het per persoon is...
in het kader van ons hypothecaire lening hebben we er voor +/- 600 euro aangekocht, dus in principe kunnen we dit verder aanvullen tot die 3000,80 euro + nog eens 3000,80 euro voor mezelf gezien het per persoon is...
Wel in dat geval... Zou persoonlijk de kans niet laten liggen om 5% te pakken. Wat wel belangrijk is om weten, wanneer je dat geld wil opvragen zal je wel een jaar moeten wachten eer het uitbetaald wordt.
dat weet ik...
er is echter wel geen garantie zoals bij spaarboekjes enzo...
er is echter wel geen garantie zoals bij spaarboekjes enzo...
-
AndrewBourgeois
- Full Member

- Contacteer:
Vergeet de jaarlijkse 35 EUR kosten niet af te trekken van je 5% (of is die kost er niet meer?). Hoe minder aandelen je hebt, hoe minder % het opbrengt.